Jacques wrote:Napoleon wrote:
Vorig jaar zat ik er helemaal niet zo ver naast , we zijn 7de geworden met 5 punten voor op nummer 10 !
Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .
Wat een zwaktebod, Napoleon.
-
- Nwakali kwam eind oktober in de basis. Uit tegen Volendam. Voor die wedstrijd stonden we tweede - na elf wedstrijden, bijna 30%van het seizoen. We deden het dus al best aardig zonder Kelechi. Kelechi stond 24 wedstrijden in de basis, MVV pakte daarin 35 punten. Gemiddeld 1,46 punt per wedstrijd. Hij stond 14 wedstrijden niet in de basis, daarin pakte MVV 27 punten. Ofte wel 1,93 punt per wedstrijd. Dat is in de voetballerij een groot verschil.
Een zwaktebod, man je weet niet waar je t over hebt ...daarbij maakte Nwakali al op 16 September zijn debuut voor MVV, dat telt niet ?? Toen had MVV 6 wedstrijden gespeeld . 2 gelijk 2 verloren en 3 gewonnen, een prima start
-
Jacques wrote: Jawel weet ik wel. Nee die telt zeker niet mee, toen kwam hij in de 90e minuut invallen en leed knullig balverlies waardoor Jong Ajax nog een grote kans kreeg. Nog meer vragen?
Badjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Ik heb eens vlot gezocht op transfermarkt in de Deense competitie maar kom maar op 1 naam uit: Kristian Weber.
Iemand die wellicht een succesvollere zoekactie heeft? Of is dit wellicht de speler?
Daniël StücklerBadjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Ik heb eens vlot gezocht op transfermarkt in de Deense competitie maar kom maar op 1 naam uit: Kristian Weber.
Iemand die wellicht een succesvollere zoekactie heeft? Of is dit wellicht de speler?
Lijnsje@tappunt wrote:Badjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Stuckler en Holten, allebei jongen gamins met internationale ervaring. Credits hiervoor aan Anna D. overigens.
Audiowaste wrote:Daniël StücklerBadjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Lijnsje@tappunt wrote:Badjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Stuckler en Holten, allebei jongen gamins met internationale ervaring. Credits hiervoor aan Anna D. overigens.
Verhaal van Jacques van Ippel kan ik beamen: dat was vorig seizoen ook al ( weten jullie nog, interview in het stoeltje op de middenstip waar hij de woorden ook al uitsprak dat MVV voetbal op één moet zetten). Denk dat het allemaal wel goed komt.
Oh ja, beste Napoleon, wie ben ik inderdaad om dat te bepalen. Wie ben jij om te bepalen dat het wel mag? Ik sluit me bij Jacques aan, ik sta nergens anders dan voor het tappunt in de gracht.
Jacques wrote: Ok. Weet niet hoe nieuw dit is voor mensen, maar Ippel is ontevreden over de selectie, en heeft min of meer geëist dat MVV op korte termijn een paar echte versterkingen haalt, anders wil hij zelf inderdaad weg. Speelt uiteraard ook mee dat zijn grootste vrienden in de selectie Kuipers en Verheijdt waren.
Drinken we bij de eerste wedstrijd een biertje Napoleon? :thumbsup: