Transfergeruchten seizoen 2017-2018

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

26 Jul 2017 10:22
Wat mij betreft heeft Lijnsje gelijk. Algemene zaken en aankoopbeleid bespreken we maar in MVV Algemeen. Kunnen de webmasters de discussie met en rond Napoleon misschien naar dat topic verplaatsen?

La Dernière Heure meldt dat Ryan Mmaee buiten de boot valt bij Standard. Zou hij zijn broertje achterna komen?
The following user(s) said Thank You: Anna D.
The topic has been locked.
  • jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 10:27
Op de training geen nieuwe!
  • Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 10:28
Jacques wrote:
Napoleon wrote:
Vorig jaar zat ik er helemaal niet zo ver naast , we zijn 7de geworden met 5 punten voor op nummer 10 !
Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .

Wat een zwaktebod, Napoleon.

-

- Nwakali kwam eind oktober in de basis. Uit tegen Volendam. Voor die wedstrijd stonden we tweede - na elf wedstrijden, bijna 30%van het seizoen. We deden het dus al best aardig zonder Kelechi. Kelechi stond 24 wedstrijden in de basis, MVV pakte daarin 35 punten. Gemiddeld 1,46 punt per wedstrijd. Hij stond 14 wedstrijden niet in de basis, daarin pakte MVV 27 punten. Ofte wel 1,93 punt per wedstrijd. Dat is in de voetballerij een groot verschil.

Een zwaktebod, man je weet niet waar je t over hebt ...daarbij maakte Nwakali al op 16 September zijn debuut voor MVV, dat telt niet ?? Toen had MVV 6 wedstrijden gespeeld . 2 gelijk 2 verloren en 3 gewonnen, een prima start

-
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 11:33
Jawel weet ik wel. Nee die telt zeker niet mee, toen kwam hij in de 90e minuut invallen en leed knullig balverlies waardoor Jong Ajax nog een grote kans kreeg. Nog meer vragen?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 12:47
Jacques wrote: Jawel weet ik wel. Nee die telt zeker niet mee, toen kwam hij in de 90e minuut invallen en leed knullig balverlies waardoor Jong Ajax nog een grote kans kreeg. Nog meer vragen?

Het is prima zo Jacques....maar kom eens met een nieuwtje waar alle supporters op zitten te wachten !!
  • Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

26 Jul 2017 12:58
Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Ik heb eens vlot gezocht op transfermarkt in de Deense competitie maar kom maar op 1 naam uit: Kristian Weber.
Iemand die wellicht een succesvollere zoekactie heeft? Of is dit wellicht de speler?
The following user(s) said Thank You: Anna D.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 13:03
Ok. Weet niet hoe nieuw dit is voor mensen, maar Ippel is ontevreden over de selectie, en heeft min of meer geëist dat MVV op korte termijn een paar echte versterkingen haalt, anders wil hij zelf inderdaad weg. Speelt uiteraard ook mee dat zijn grootste vrienden in de selectie Kuipers en Verheijdt waren.

Drinken we bij de eerste wedstrijd een biertje Napoleon? :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

26 Jul 2017 13:13 - 26 Jul 2017 13:13
Badjakker wrote: Dus, morgen waarschijnlijk een Deense spits.
Ik heb eens vlot gezocht op transfermarkt in de Deense competitie maar kom maar op 1 naam uit: Kristian Weber.
Iemand die wellicht een succesvollere zoekactie heeft? Of is dit wellicht de speler?

Stuckler en Holten, allebei jongen gamins met internationale ervaring. Credits hiervoor aan Anna D. overigens.

Verhaal van Jacques van Ippel kan ik beamen: dat was vorig seizoen ook al ( weten jullie nog, interview in het stoeltje op de middenstip waar hij de woorden ook al uitsprak dat MVV voetbal op één moet zetten). Denk dat het allemaal wel goed komt.

Oh ja, beste Napoleon, wie ben ik inderdaad om dat te bepalen. Wie ben jij om te bepalen dat het wel mag? Ik sluit me bij Jacques aan, ik sta nergens anders dan voor het tappunt in de gracht.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Last edit: 26 Jul 2017 13:13 by Lijnsje@tappunt.
The following user(s) said Thank You: Jacques
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

26 Jul 2017 13:15
Daniël Stückler
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
  • jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 13:33
woensdag 26 juli 2017 om 12:32

FC Twente en Excelsior hebben naar verluidt interesse in Kelechi Nwakali, een negentienjarige Arsenal-aanvaller die vorig seizoen aan MVV werd verhuurd. De Nigeriaanse website Naija Football meldt dat de broer van Nwakali dit heeft bevestigd tegenover een Nigeriaans radiostation.

De twee eredivisionisten zouden wel stevige concurrentie ondervinden in de strijd om Nwakali. Onder andere de Duitse clubs TSG Hoffenheim en SC Freiburg zouden de jongeling graag aan hun selectie toe willen voegen. De broer van Nwakali stelt dat de Duitse competitie beter bij de aanvaller zou passen, vanwege zijn speelstijl.
Nwakali werkte zich vorig seizoen bij MVV op tot een vaste basisspeler en kwam tot 29 competitiewedstrijden. Inclusief de play-offs kwam hij tot slechts drie doelpunten namens de Maastrichtenaren. Nwakali heeft bij Arsenal nog een contract dat doorloopt tot medio 2021. De aanvaller krijgt voor volgend seizoen echter geen werkvergunning en zal dus hoe dan ook verhuurd moeten worden.
  • Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

26 Jul 2017 13:39
Lijnsje@tappunt wrote:

Stuckler en Holten, allebei jongen gamins met internationale ervaring. Credits hiervoor aan Anna D. overigens.

Emil Holten, sinds 1 juli 2017 aangesloten bij Nyköbing FC. Lijkt pas een nieuwe club te hebben?

Daniël Stückler zit sinds 1 juli 2017 zonder club en is momenteel dus transfervrij.

Zou het ook om huur van één van de Deense topclubs kunnen gaan?
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 14:19
Audiowaste wrote:
Daniël Stückler

Die heeft dezelfde zaakwaarnemer als de keeper, dus dat zou kunnen
  • tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 14:35 - 26 Jul 2017 14:37
Lijnsje@tappunt wrote:

Verhaal van Jacques van Ippel kan ik beamen: dat was vorig seizoen ook al ( weten jullie nog, interview in het stoeltje op de middenstip waar hij de woorden ook al uitsprak dat MVV voetbal op één moet zetten). Denk dat het allemaal wel goed komt.

Oh ja, beste Napoleon, wie ben ik inderdaad om dat te bepalen. Wie ben jij om te bepalen dat het wel mag? Ik sluit me bij Jacques aan, ik sta nergens anders dan voor het tappunt in de gracht.

Anna D was vroeger ook actief hier, had altijd betrouwbare info! Hier kunnen we dus van uit gaan dat dit klopt! Ik kan niet zo snel wat info vinden over deze jongens. Wellicht iemand anders?
Last edit: 26 Jul 2017 14:37 by tuutsje.
  • Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 15:02 - 26 Jul 2017 15:06
Wie het wordt ?? Geen flauw idee.
Als ze over dezelfde kwaliteiten beschikken als onze voormalige Deense international Kenneth Perez ben ik dik tevreden.
Aon de géng
Last edit: 26 Jul 2017 15:06 by Nao Väöre.
  • opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 Jul 2017 20:25
Jacques wrote: Ok. Weet niet hoe nieuw dit is voor mensen, maar Ippel is ontevreden over de selectie, en heeft min of meer geëist dat MVV op korte termijn een paar echte versterkingen haalt, anders wil hij zelf inderdaad weg. Speelt uiteraard ook mee dat zijn grootste vrienden in de selectie Kuipers en Verheijdt waren.

Drinken we bij de eerste wedstrijd een biertje Napoleon? :thumbsup:

Ik vind dat een speler dit openlijk mag uiten, ben nl de zelfde mening toegedaan.
Op dit moment moment,,moet,,je spijkers met koppen slaan en spelers op het veld mee laten trainen die een contract getekend hebben.
En snap van der putten helemaal na al die weken totaal geen duidelijkheid?...gr opa ;)
....
Time to create page: 0.392 seconds