Transfergeruchten seizoen 2017-2018

25 juli 2017 22:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #841
@jovkle, ik zou het zeker niet zo doen zoals MVV het doet. Het is niet de eerste keer dat deze signalen naderhand van spelers in de media komen... En ja ik zou dit veel beter kunnen , dat klopt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:40 25 juli 2017 22:42 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #842

Napoleon schreef :

Lassie80 schreef : Ik denk dat Napoleon zijn zenuwen niet meer kan bedwingen en daarom zo gaat inhakken op het (transfer)beleid van MVV in de hoop om toch maar iets van nieuws los te weken bij MVV . En zie daar, vandaag een officeel clubstatement om deze zenuwachtige supporters toch enigszins gerust te stellen :lol:

Wat ik wel eens ben met Napoleon is dat de indruk wordt gewekt dat MVV af en toe een vreemde manier van communiceren heeft, zoals in de gevallen van Vanderputte en Guvenc. Dat moet toch beter kunnen. Althans, voorkomen dat deze beeldvorming ontstaat.

maak je niet druk over mijn zenuwen, ik doe dit voor jullie zodat er wat meer info komt...en je ziet het werkt ;-)

Die vreemde manier van communiceren met spelers zal toch te maken hebben met de vreemde typisch die aan MVV verbonden zijn zoals een Wim D , is een echt vakman maar communicatie is een drama naar spelers . Zo ook die Frans Erens is ook zo autist, en Bert Kersten vind ik ook niet sterk in zijn communicatie. Op dat niveau heeft MVV gewoon niet de juiste mensen , jammer want ik denk wel dat ze er rond lopen die dat veel beter zouden doen !

Beste Napoleon, aan je inbreng zie ik dat je over veel inside informatie beschikt, wat probeer je te bereiken met al deze openbaringen? Ken je zaakwaarnemers of zijn er persoonlijke belangen die het huidige MVV heeft geschoffeerd? Vind het jammer dat je mensen zo in het openbaar aanpakt. Samen zouden we zo veel sterker zijn.....
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #843

Napoleon schreef : Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .

Dan krijgen we straks weer zo'n speler erbij of twee spelers.
En krijgen we volgend jaar hetzelfde verhaal.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:59
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #844
Het enigste wat jij kunt is slap lullen en voor de rest niets .
Discussie gesloten.
25 juli 2017 23:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #845
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen napoleon is gewoon een troll van uit het oosten. Of is zijn account gehackt?

.Namen van clubs noemen waarmee je spreekt, mehjao..
MVV dat wat zou posten omdat jij hun hier op dat idee brengt? Mehjao

Je lacht je volgens mij kapot door de boel zo op te fokken?
Beetje vol van jezelf, narcistisch trekje vind ik t.

Jammer, heb jij niet nodig

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
26 juli 2017 07:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #846

Napoleon schreef : @jovkle, ik zou het zeker niet zo doen zoals MVV het doet. Het is niet de eerste keer dat deze signalen naderhand van spelers in de media komen... En ja ik zou dit veel beter kunnen , dat klopt

@Napoleon, ik vind dat je inderdaad narcistische trekjes vertoond doordat je jezelf afficheert als een TOP bestuurder/voorzitter,TD enz. enz. Jouw visie op het hele gebeuren rond MVV is blijkbaar heilig. Je schroomt er zelfs niet voor om mensen te beschadigen/beledigen. Wat maakt jou nou de ideale verlosser waar wij met z'n allen op zitten te wachten? Je hebt het vaker over transparantie; wie ben jij en wat is jouw achtergrond en welke ervaring(en) heb jij met het besturen/leiden van een BVO? Leg ons nou eens concreet uit wat jouw "geniale" plannen/ideeën voor MVV zijn.
Discussie gesloten.
26 juli 2017 07:55
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #847
Napoleon kins diech gein veurzitter vaan MVV weure? Diech höbs euveral verstand vaan, de wets alles en daan höbbe veer in eeder geval de zekerheid veur t volgend seizoen tot se stil bis en neet wie eeder jaor zeiks want MVV communiceert toch neet. Ut is mer n suggestie he....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
26 juli 2017 08:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #848

Napoleon schreef :
Vorig jaar zat ik er helemaal niet zo ver naast , we zijn 7de geworden met 5 punten voor op nummer 10 !
Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .

Wat een zwaktebod, Napoleon.

- Je voorspelling was helemaal niet dat MVV 10e zou worden, maar dat MVV tussen de 10e en 16e plaats zou eindigen. Je nam dus een ruime marge. MVV eindigde 7e, en alsnog vind jij dat je goed zat. Nou, dan bij deze mijn voorspelling voor komend seizoen: MVV eindigt tussen de 5e en 11e plaats! Volgens jouw rekenmethode mag MVV dan tussen de 2e en 14e plaats eindigen en heb ik het nog goed voorspeld. Kun je mij de goksite tonen waar ik aan deze voorwaarden kan gokken? Is gemakkelijk geld verdienen. Nee Napoleon, als je een ruime marge neemt en MVV zit het hele seizoen niet eens in de buurt van die marge, dan zat je er gewoon naast.

- Nwakali kwam eind oktober in de basis. Uit tegen Volendam. Voor die wedstrijd stonden we tweede - na elf wedstrijden, bijna 30%van het seizoen. We deden het dus al best aardig zonder Kelechi. Kelechi stond 24 wedstrijden in de basis, MVV pakte daarin 35 punten. Gemiddeld 1,46 punt per wedstrijd. Hij stond 14 wedstrijden niet in de basis, daarin pakte MVV 27 punten. Ofte wel 1,93 punt per wedstrijd. Dat is in de voetballerij een groot verschil.

- Bovendien stelde je bij je voorspelling van 10e tot 16e plaats dat dit kwam doordat MVV te weinig doelpunten had ingekocht. Nu beweer je dat de beter dan voorspelde prestatie kwam door Nwakali. Nwakali scoorde maar liefst twee hele doelpunten in de competitie en één in de play-offs. Doen we er nog een schepje bovenop: de twee doelpunten in de competitie maakten in beide wedstrijden geen verschil; één was de 2-0 diep in blessuretijd, een ander een doelpunt in een verloren wedstrijd. Hij heeft ons met zijn doelpunten geen punt extra opgeleverd. Ik ben fan van Nwakali en zou hem heel graag komend seizoen weer hier zien. Maar scorend vermogen is niet zijn sterkste kant. Hoe vaak hij niet van rand zestien meter een bal de tribune in schoot...
Ik durf te stellen dat de speeltijd van Nwakali vooral ten koste van Güvenc ging. Ik durf ook te stellen dat Güvenc meer doelpunten zou hebben gescoord als hij dezelfde speeltijd als Nwakali had gekregen.

Nogmaals, ik ben het met sommige dingen die je zegt eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat je overal heilig gelijk in hebt. Ook jij kunt er naast zitten. Ik waardeer het in mensen als ze dat zelf doorhebben.

Maar goed, je laat je nu vast door de reacties van anderen opfokken en gaat alleen maar harder schoppen tegen het bestuur van MVV. Houd ik niet van, maar doe je ding. :)

Napoleon schreef : En maak je maar niet druk die spelers die Penders met zijn bakfiets wilt gaan halen , die tekenen morgen echt niet bij ons !

Inderdaad, op woensdag worden er in het algemeen geen contracten bij MVV getekend.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Anna D., Lassie80, jovkle, Ivinho, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
26 juli 2017 08:47 26 juli 2017 08:49 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #849

Napoleon schreef :

Brncic schreef : Dat staat er toch ook? Dat MVV met meerdere clubs in gesprek is. Zullen Arsenal en Genk zeker bij zijn. En er staat dat gekeken wordt naar keeper, linkerverdediger en aanvallers.

Ze kunnen gewoon de namen van de clubs noemen waar men in gesprek is , tevens kan men ook aangeven we zoeken nog 4 of 5 spelers voor de basis. Het is allemaal zo vaag....

Natuurlijk is het nu nog vaag! Zo gaat dat in onderhandelingen! Geef MVV eens wat krediet en vertrouwen, Napoleon. Jij schiet wildweg vanuit de heup, panikerend. Vreselijk ja, die spelers die weg zijn gegaan. Verheijdt is werkelijk onvervangbaar; we zullen nooit meer zo'n goede spits krijgen! Vreselijk. En dan de volgende ramp: Kuipertje weg. Potverdorie, onze weergaloze aanvoerder weg. Alarm! Nou, Kuiper was even sympathiek als hij traag was. Toen hij aan het eind van de (na)competitie vervangen werd door Martina, stond de verdediging echt stukken beter. Tja, het vertrek van Labille weg is wel vervelend... Maar Ron en Wim en de rest van MVV hebben de afgelopen jaren toch wel bewezen dat ze een goed elftal kunnen formeren, ondanks de financiële beperkingen. Dus Napoleon, geen paniek, maar een beetje vertrouwen en geduld. Dat geduld knaagt ook aan mij... Maar ik heb vertrouwen, geloof.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., jovkle, Ivinho
Discussie gesloten.
26 juli 2017 08:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #850
We moeten blij zijn met "Napoleon", hij houdt het forum lekker levendig.
en dat is volgens mij ook zijn bedoeling!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Napoleon, opadiehard
Discussie gesloten.
26 juli 2017 09:15 26 juli 2017 09:18 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #851
@Ben , er is geen enkele paniek bij mij...maar meer dat ik probeer aan te geven dat het verwachtingspatroon wat velen van MVV hebben maar eens naar beneden moet worden bijgesteld.

Tuurlijk zijn spelers te vervangen maar dan moet je wel de middelen hebben , en die hebben we niet. Dus ben ik er van overtuigd dat spelers zoals Nkoyi, Kuipers, Labylle, Nwakali niet zo maar vervangt met gelijkwaardig niveau, laat staan met een beter niveau en juist dat laatste denken heel veel supporters, we worden dit jaar sterker dan vorig jaar !!!
Welnu als we 3 weken voor de start wederom 3 testspelers moeten laten aanrukken wil dat niks anders zeggen , dat de beoogde versterkingen niet willen komen ( of nog niet willen komen) en dat men dus met plan B bezig is , testen !!! en dat vind ik geen gerichten versterkingen maar hopen dat ze iets kunnen.

Als je nu gaat kijken wat er maar staat wat basis waardig is , dan schrik je je werkelijk kapot en dan ook nog eens het niveau wat we met zijn allen willen halen
We hebben nu een centraal verdedingsduo staan die amper 60 wedstrijden betaalt voetbal hebben gespeeld samen, als jij dat rustgevend vind...

Maar er is nog wat , als je als MVV omhoog wilt en je kunt je beste spelers niet behouden, Kuipers, Labylle, Nkoyi ( die ik er graag bij had gehouden) dan is er iets mis en dan kunnen we best allemaal zalvend praten maar dan komen we geen stap verder, tel daar bij op dat de begroting niet groeit betekent dat we niet vooruit gaan . De kans die we hadden in Mei gaan we ons nog lang herinneren de komende 17 jaar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
26 juli 2017 09:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #852
Pffft wat een onzin hier..... wacht gewoon af wat komt kun je dan je mening vertellen en klaar.
Discussie gesloten.
26 juli 2017 09:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #853
Laat staan onze huidige aanvallers hebben nog nooit in de juup gespeeld, komen allemaal uit lagere klassen. hebben misschien niet eens een prof contract en dat terwijl we al JAREN op zoek zijn naar een spits.

Ik blijf erbij de spelers die bij het begin van het seizoen nog geen club hebben zijn of te slecht of hebben een kut karakter ( sommige zijn misschien te duur ) maar iedere speler wil kunnen spelen en zal zo min mogelijk risico nemen om geen club te hebben.
Of onze spits scout is gewoon scheel want afgelopen jaren is er nooit een ECHTE spits aangetrokken die MVV kan laten zien wat scoren is.
verheyd / Nkoy en alle andere waren gewoon niet goed genoeg, te weinig goals vergeleken met de middenvelders.
Discussie gesloten.
26 juli 2017 09:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #854
En nu is iedereen hier stil of praat je wanneer je een GERUCHT weet. Over hoe jij iets vindt hoe MVV handelt, haar huiswerk doet of scout is niet van belang in dit topic. Mensen kalken pagina's vol over wat ze wel of niet verwachten, goed of niet goed vinden of reageren op iemand zijn kritiek. Ja , ik ben de kritiek beu. Je zult hier geen persoonlijke namen mogen noemen, maar die mensen die op Facebook onder werkelijk iedere update van MVV / Trepke B iets negatiefs te melden hebben, je punt is gemaakt. Jammer dat Penders hier een antwoord op geeft, ik had ze verder in hun vet gaar laten koken.

NU VANAF HIER TRANSFERGERUCHTEN.

Trepke B meldt dat er drie spelers op proef komen aanstaande donderdag. Ik ben benieuw, het zou gaan om een Deense spits, een rechtsbuiten en een linksback. De linksback heb ik al eerder in dit topic genoemd, maar is helaas door vele discussies weggevaagd. Deze is ook bij Helmond geweest , maar ''te duur'' zoals ik heb begrepen. De rechtsbuiten zal wel een Nigeriaan zijn, die zijn meestal lekker snel. :daag:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
26 juli 2017 10:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #855

Lijnsje@tappunt schreef : En nu is iedereen hier stil of praat je wanneer je een GERUCHT weet. Over hoe jij iets vindt hoe MVV handelt, haar huiswerk doet of scout is niet van belang in dit topic. Mensen kalken pagina's vol over wat ze wel of niet verwachten, goed of niet goed vinden of reageren op iemand zijn kritiek. Ja , ik ben de kritiek beu. Je zult hier geen persoonlijke namen mogen noemen, maar die mensen die op Facebook onder werkelijk iedere update van MVV / Trepke B iets negatiefs te melden hebben, je punt is gemaakt. Jammer dat Penders hier een antwoord op geeft, ik had ze verder in hun vet gaar laten koken.

NU VANAF HIER TRANSFERGERUCHTEN.

Trepke B meldt dat er drie spelers op proef komen aanstaande donderdag. Ik ben benieuw, het zou gaan om een Deense spits, een rechtsbuiten en een linksback. De linksback heb ik al eerder in dit topic genoemd, maar is helaas door vele discussies weggevaagd. Deze is ook bij Helmond geweest , maar ''te duur'' zoals ik heb begrepen. De rechtsbuiten zal wel een Nigeriaan zijn, die zijn meestal lekker snel. :daag:

en dat bepaal jij...dacht het niet

Het gaat hier over geruchten , aankoop beleid en transfer en hoe die tot stand komen , supporters hebben daar andere meningen over en opvattingen die mogen hier worden neergeze en vallen allemaal onder de noemer transfergeruchten . Dat daar wat extra informatie bij komt is compleet normaal zo werkt dat in een topic.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden