>
Ontvangen bedankjes 1604
Napoleon schreef :
Lassie80 schreef : Ik denk dat Napoleon zijn zenuwen niet meer kan bedwingen en daarom zo gaat inhakken op het (transfer)beleid van MVV in de hoop om toch maar iets van nieuws los te weken bij MVV . En zie daar, vandaag een officeel clubstatement om deze zenuwachtige supporters toch enigszins gerust te stellen
Wat ik wel eens ben met Napoleon is dat de indruk wordt gewekt dat MVV af en toe een vreemde manier van communiceren heeft, zoals in de gevallen van Vanderputte en Guvenc. Dat moet toch beter kunnen. Althans, voorkomen dat deze beeldvorming ontstaat.
maak je niet druk over mijn zenuwen, ik doe dit voor jullie zodat er wat meer info komt...en je ziet het werkt
Die vreemde manier van communiceren met spelers zal toch te maken hebben met de vreemde typisch die aan MVV verbonden zijn zoals een Wim D , is een echt vakman maar communicatie is een drama naar spelers . Zo ook die Frans Erens is ook zo autist, en Bert Kersten vind ik ook niet sterk in zijn communicatie. Op dat niveau heeft MVV gewoon niet de juiste mensen , jammer want ik denk wel dat ze er rond lopen die dat veel beter zouden doen !
Napoleon schreef : Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .
Napoleon schreef : @jovkle, ik zou het zeker niet zo doen zoals MVV het doet. Het is niet de eerste keer dat deze signalen naderhand van spelers in de media komen... En ja ik zou dit veel beter kunnen , dat klopt
Napoleon schreef :
Vorig jaar zat ik er helemaal niet zo ver naast , we zijn 7de geworden met 5 punten voor op nummer 10 !
Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .
Napoleon schreef : En maak je maar niet druk die spelers die Penders met zijn bakfiets wilt gaan halen , die tekenen morgen echt niet bij ons !
Napoleon schreef :
Brncic schreef : Dat staat er toch ook? Dat MVV met meerdere clubs in gesprek is. Zullen Arsenal en Genk zeker bij zijn. En er staat dat gekeken wordt naar keeper, linkerverdediger en aanvallers.
Ze kunnen gewoon de namen van de clubs noemen waar men in gesprek is , tevens kan men ook aangeven we zoeken nog 4 of 5 spelers voor de basis. Het is allemaal zo vaag....
Lijnsje@tappunt schreef : En nu is iedereen hier stil of praat je wanneer je een GERUCHT weet. Over hoe jij iets vindt hoe MVV handelt, haar huiswerk doet of scout is niet van belang in dit topic. Mensen kalken pagina's vol over wat ze wel of niet verwachten, goed of niet goed vinden of reageren op iemand zijn kritiek. Ja , ik ben de kritiek beu. Je zult hier geen persoonlijke namen mogen noemen, maar die mensen die op Facebook onder werkelijk iedere update van MVV / Trepke B iets negatiefs te melden hebben, je punt is gemaakt. Jammer dat Penders hier een antwoord op geeft, ik had ze verder in hun vet gaar laten koken.
NU VANAF HIER TRANSFERGERUCHTEN.
Trepke B meldt dat er drie spelers op proef komen aanstaande donderdag. Ik ben benieuw, het zou gaan om een Deense spits, een rechtsbuiten en een linksback. De linksback heb ik al eerder in dit topic genoemd, maar is helaas door vele discussies weggevaagd. Deze is ook bij Helmond geweest , maar ''te duur'' zoals ik heb begrepen. De rechtsbuiten zal wel een Nigeriaan zijn, die zijn meestal lekker snel.