>
Ontvangen bedankjes 94
Napoleon schreef : @Belgske, nee hoor ik probeer hier de temperatuur wat te doen laten zaken, iedereen gaat er maar vanuit dat MVV weer dezelfde prestatie als verleden jaar neerlegt. Voorzitter Kersten voorop.
HIER!! schreef : Napoleon heeft gelijk!! mvv pakt niet door.. ze houden het publiek niet warm.. de euforie van half mei is helemaal weg geept. Jammer! neem eens een voorbeeld aan fortuna!! een club in de lift..die gaan sprongen maken de komende jaren
terwijl het allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn MVV Maastricht!!
Jacques schreef :
HIER!! schreef : Napoleon heeft gelijk!! mvv pakt niet door.. ze houden het publiek niet warm.. de euforie van half mei is helemaal weg geept. Jammer! neem eens een voorbeeld aan fortuna!! een club in de lift..die gaan sprongen maken de komende jaren
Ik blijf dit ieder jaar gewoon weer posten. Al 15 jaar horen we in de voorbereiding dat Fortuna het beter doet dan MVV en dat MVV een voorbeeld moet nemen aan Fortuna. MVV is 14 van die 15 seizoenen boven Fortuna geëindigd. Ongelofelijk dat fans van MVV maar naar Fortuna blijven wijzen.
Jacques schreef :
Ik blijf dit ieder jaar gewoon weer posten. Al 15 jaar horen we in de voorbereiding dat Fortuna het beter doet dan MVV en dat MVV een voorbeeld moet nemen aan Fortuna. MVV is 14 van die 15 seizoenen boven Fortuna geëindigd. Ongelofelijk dat fans van MVV maar naar Fortuna blijven wijzen.
Roei baank schreef : Tja emoties gamins. Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich hier niet door laten leiden. Al eens gekeken naar het weerbericht voor de Ardennen komende week?
#VeerzienMVV,Veerzienanders.
Roei baank schreef : Tja emoties gamins. Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich hier niet door laten leiden. Al eens gekeken naar het weerbericht voor de Ardennen komende week?
Napoleon schreef : @Belgske, nee hoor ik probeer hier de temperatuur wat te doen laten zaken, iedereen gaat er maar vanuit dat MVV weer dezelfde prestatie als verleden jaar neerlegt. Voorzitter Kersten voorop.
De berichten werden door MVV zelf in de media geslingerd na de verloren PO finale , zoals dat er zich wel 40 spelers zich hadden gemeld om bij ons te komen spelen.
Er werd doorlopend een beeld geschetst waarin het MVV van het seizoen 2017-2018 eentje zou gaan worden + 10% dan die van vorige seizoen. Echter is de begroting gelijk gebleven alleen is er meer geld voor het eerste team vrijgekomen.
Tot op heden kan ik helemaal niks terug vinden van die euforie in de huidige selectie , en volgens mij is het grote publiek ook al een beetje afgehaakt met het bestellen van de seizoenskaarten, jammer want er zat een paar weken geleden echt wel een lekker flow in.
We gaan de selectie echt wel rond krijgen voor t begin van de competitie , zijn we er dan klaar voor en is het team er dan klaar voor.....we zullen het gaan zien[/quo Ik heb al 2 weken geleden geschreven dat het ten kosten gaat van de sk verkoop. maar toen zag ik het veel te pessimistisch.