Transfergeruchten seizoen 2017-2018
20 juli 2017 11:16
mvv supporter
Platinum Boarder
een SPITS of 2 graag!!!!!!!!
Discussie gesloten.
20 juli 2017 11:51
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Voorzitter Bert Kersten gaf een uur geleden op FB aan dat er komende week waarschijnlijk nieuws komt. Zijn woorden: "...Geen paniek. We bouwen aan een prima elftal. We zijn nog niet klaar."
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Ivinho
Discussie gesloten.
21 juli 2017 10:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Dat we niet klaar zijn kan een kind uit groep 3 nog ruiken.
Dat er uiteindelijk een team komt te staan zal ook zeker kloppen daar heeft MVV ieder jaar aan voldaan.
Maar het kan stukken beter
1: Zorg dat je tijdens je oefenwedstrijden op zijn minst 80-90% van je team compleet hebt, anders heeft oefenen niet echt veel zin.
2: Zorg optijd voor een goede spits aangezien we al 3 jaar of meer echte problemen hebben met constant scoren.
3: zorg dat er op zijn minst evenveel spelers terug komen dan dat er gaan. ( huur is leuk maar heb je weinig aan )
4: Spitsen die bij het beginnen van het seizoen geen club hebben zijn afdankertjes van andere clubs. Of ze zijn te slecht of vragen veel te veel geld, In beide gevallen geen spitsen voor MVV.
Het trieste / jammere van bovenstaand is dat MVV ieder jaar opnieuw problemen heeft om bovenstaande 4 punten te halen.
En ieder jaar trappen we opnieuw in de excuses en smoesjes terwijl andere clubs dit wel kunnen.
En nu gaan er weer roepen die vallen om van de schulden!!!!! Nou valt wel mee welke club is vorig seizoen failliet verklaart?
MVV moet eens meer ballen tonen op de transfermarkt en bij het opmaken van de contracten.
Spelers lopen hier veels te makkelijk de deur uit.
Discussie gesloten.
21 juli 2017 10:44
21 juli 2017 10:44 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Zou het misschien te maken hebben met salaris? Als MVV nou op dit moment een of meerdere spelers zou aantrekken, moet MVV die spelers ook salaris betalen over de maand juli. Als er per 1 augustus nieuwe spelers komen, hoeft MVV die spelers geen salaris over de maand juli te betalen. Kunnen ze van dat geld wellicht nog een of twee spelers halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Tuor
Discussie gesloten.
21 juli 2017 11:01
Karakter
Platinum Boarder
mvv supporter schreef :
Het trieste / jammere van bovenstaand is dat MVV ieder jaar opnieuw problemen heeft om bovenstaande 4 punten te halen.
En ieder jaar trappen we opnieuw in de excuses en smoesjes terwijl andere clubs dit wel kunnen.
En nu gaan er weer roepen die vallen om van de schulden!!!!! Nou valt wel mee welke club is vorig seizoen failliet verklaart?
MVV moet eens meer ballen tonen op de transfermarkt en bij het opmaken van de contracten.
Spelers lopen hier veels te makkelijk de deur uit.
Je hebt gelijk! Haal een Thiebaut! Haal een Gomez (uit zijn sterke periode)! Leg Ippel voor vijf jaar vast! En zorg ervoor dat je in mei 2018 geen vakantie boekt, want die maand kun je met de pet rond in Maastricht aangezien de club op omvallen staat, omdat je zo nodig al in juni/juli de beste spelers voor veel te veel geld hebt vastgelegd..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor, jovkle, Raffalaldo, La Chouffe
Discussie gesloten.
21 juli 2017 11:08
mvv supporter schreef : Dat we niet klaar zijn kan een kind uit groep 3 nog ruiken.
Dat er uiteindelijk een team komt te staan zal ook zeker kloppen daar heeft MVV ieder jaar aan voldaan.
Maar het kan stukken beter
1: Zorg dat je tijdens je oefenwedstrijden op zijn minst 80-90% van je team compleet hebt, anders heeft oefenen niet echt veel zin.
2: Zorg optijd voor een goede spits aangezien we al 3 jaar of meer echte problemen hebben met constant scoren.
3: zorg dat er op zijn minst evenveel spelers terug komen dan dat er gaan. ( huur is leuk maar heb je weinig aan )
4: Spitsen die bij het beginnen van het seizoen geen club hebben zijn afdankertjes van andere clubs. Of ze zijn te slecht of vragen veel te veel geld, In beide gevallen geen spitsen voor MVV.
Onbegrijpelijk dat jij nog geen technisch of algemeen directeur bent. Je zit vol briljante ideëen.
Stuur een mail naar Hennie Bastiaans. Ik weet zeker dat hij met deze voorstellen wel iets kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Ivinho
Discussie gesloten.
21 juli 2017 12:32
mvv supporter
Platinum Boarder
@ boschpoort, bedankt voor je reactie. Ik zal ze mijn CV toesturen.
Ik uit mijn mening op dit forum aangezien een forum dit toestaat en er eventueel over gediscussieerd kan worden.
Dat sommige dit niet waarderen en MVV als een heilig engeltje zien kan ik begrijpen.
Echter zit er wel een deel waarheid in de 4 punten die ik opnoem, ik neem aan dat je je daarbij aansluit?
Dat deze 4 punten niet in 1 x opgelost kunnen worden snap ik ook. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Natuurlijk snap ik en hoop ik dat MVV er boven op zit en ook zo snel mogelijk een compleet en degelijk team wil samenstellen.
Alleen jammer dat we ieder jaar opnieuw tegen deze punten aanlopen.
Terwijl er wel degelijk clubs zijn met een soort gelijk budget / beleid die hier wel beter in presteren.
Ik vind dat vreemd en jammer om te zien.
En ik voel gewoon dat we een beter seizoen zouden draaien als we beter voorbereid aan een seizoen konden beginnen.
Wil ik dat MVV geld over de balk smijt en te dure spelers aanneemt, NEE absoluut niet.
Vind ik dat MVV iets meer risico mag nemen op het aantrekken van spelers ( spits bijvoorbeeld ) Ja dat vind ik. Maar dan wel kijkend naar geen geld over de balk smijten.
Maar na al die jaren een 50K platform, vind ik dat je hier wel eens van mag afwijken, naar 60-80 K dat zou iets meer deuren moeten kunnen openmaken. Uiteraard niet voor alle spelers, maar 1 a 2 kan in mijn ogen niet kwaad voor een gezonde club.
Meer goals / meer wedstrijden winnen zou op een gegeven moment meer publiek / omzet moeten opleveren.
De afgelopen jaren hangen we op dat gebied stil ( de club werd wel gezond gemaakt TOP PRESTATIE ).
We willen allemaal het zelfde, een goed spelend / scoren MVV wat ons verrast met leuke wedstrijden en hopelijk ooit eens de lang verwachte promotie. De een ziet dit liever dit jaar gebeuren de andere over enkele jaren.
Ik uit mijn frustraties op de deze manier de ander gaat lopen schelden langs de lijn / gooit wat op het veld of houd zich stil.
Ik wacht geduldig af en zie wel wat MVV ons brengt.
Discussie gesloten.
21 juli 2017 14:54
mvv supporter schreef : 3: zorg dat er op zijn minst evenveel spelers terug komen dan dat er gaan. ( huur is leuk maar heb je weinig aan )
Niet mee eens. Huren is minder risicovol. En met huurspelers kun je mits je goed inhuurd best kampioen worden. Eenmaal in de eredivisie kun je verder bouwen. Ik dacht dat MVV dat ook in 96 heeft gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Ivinho
Discussie gesloten.
21 juli 2017 17:48
Peter Pan
Platinum Boarder
Natuurlijk gaan er nog heel wat spelers komen. Naar mijn mening is er nog een flink groot budget over voor meerdere spelers van het kaliber Koolhof. Rekensommetje:
Vorig jaar hadden we een budget van rond de 650.000 euro.
Grootverdieners (+- 50.000 per jaar) die vertrokken zijn: Kuipers, Pedro, N'Koyi = 150.000 vrijgekomen
Labylle ook een grootverdiener, maar die had als ik me niet vergis een half jaar lang een amateurcontract -> 25.000 vrijgekomen.
Denk zelfs dat Guvenc ook richting die 50.000 zat, was toch een grote naam toen hij twee jaar geleden werd aangetrokken.
Zit je al op ruim 200.000 wat is vrijgekomen.
Zijn verder van de contractspelers vertrokken: Moustafa en Verheydt. Zullen bijeen ook wel aan de 50.000 komen, zitten we al op de 250.000.
Heb je nog Nwakali, O'Connor, Geens en Vits die werden gehuurd. Zal MVV zeker niet veel geld hebben gekost, maar gratis waren deze niet. Met (deel van) de transfersommen van Labylle en Verheydt heb je zo al bijna 300.000 wat is vrijgekomen om in het salarisbudget te steken. Tel daarbij de uitspraak in het supporterscafé op (dat het budget met 200.000 omhoog is gegaan dit jaar) heb je een half miljoen salarisruimte over. 500.000!!
Wat is met die ruimte tot nu toe gehaald:
Koolhof
Pereira (flinke salarisstijging tov vorig contract lijkt me)
Huur van Mmaee en Thuys
Nou, heel ruim genomen denk ik dat deze spelers MVV nog geen 150.000 per jaar kost, dus ga na wat er nog wel niet allemaal over is van budget.
Kortom, ik verwacht nog zeker 6 nieuwe spelers, waarvan zeker twee het 'kaliber Koolhof' zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Anna D., Ivinho
Discussie gesloten.
21 juli 2017 23:05
krampioen
Platinum Boarder
Beste Peter Pan.
Leuk om te zien dat een supporter rekenwerk verricht. Ik zou willen dat je gelijk had. Maar ik ben bang dat het niet zo is. Ik maak even een andere berekening.
Selectie 24 spelers.
11 basisspelers a 50.000 is 550.000
5 reservebank a 30.000 is 150.000
8 jeugd/huur/amateur a 15.000 is 120.000
Is 820.000
Tja, zo makkelijk is het niet. Maar misschien hebben wij geen idee hoe het eigenlijk werkt. We moeten gewoon vertrouwen op de technische commissie en de penningmeester.
Niettemin, ik zou zo graag zien dat je gelijk hebt. Eh, en ik wil de Kogel als spits. maar, die komt niet voor 50.000. sniff.
Discussie gesloten.
22 juli 2017 11:19
bokkesprongen
Platinum Boarder
Van het kaliber De Kogel moeten er wel nog 6 komen .......
Discussie gesloten.
22 juli 2017 12:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Mvv heeft naar de wedstrijd tegen Ado den Haag .
4 dagen vakantie gekregen om te herstellen.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een voorbereiding voor de competitie bij een betaalde voetbalclub.
Discussie gesloten.
22 juli 2017 13:02
ouwe rot schreef : Mvv heeft naar de wedstrijd tegen Ado den Haag .
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een voorbereiding voor de competitie bij een betaalde voetbalclub.
Wat heeft dit in godsnaam te maken met transfergeruchten.... ON TOPIC!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho
Discussie gesloten.
22 juli 2017 13:08
Nao Väöre
Platinum Boarder
ouwe rot schreef : Mvv heeft naar de wedstrijd tegen Ado den Haag .
Heij valle miech de sjeun vaan oet.
Aon de géng
Discussie gesloten.
22 juli 2017 13:46
Mesjiens tot Wum Dusseldorp nog tips veur diech heet veur voetballe zoonder sjeun... Iech lees vas slech mer iech meinde tot t heij euver transfers ging??
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden