Natuurlijk gaan er nog heel wat spelers komen. Naar mijn mening is er nog een flink groot budget over voor meerdere spelers van het kaliber Koolhof. Rekensommetje:
Vorig jaar hadden we een budget van rond de 650.000 euro.
Grootverdieners (+- 50.000 per jaar) die vertrokken zijn: Kuipers, Pedro, N'Koyi = 150.000 vrijgekomen
Labylle ook een grootverdiener, maar die had als ik me niet vergis een half jaar lang een amateurcontract -> 25.000 vrijgekomen.
Denk zelfs dat Guvenc ook richting die 50.000 zat, was toch een grote naam toen hij twee jaar geleden werd aangetrokken.
Zit je al op ruim 200.000 wat is vrijgekomen.
Zijn verder van de contractspelers vertrokken: Moustafa en Verheydt. Zullen bijeen ook wel aan de 50.000 komen, zitten we al op de 250.000.
Heb je nog Nwakali, O'Connor, Geens en Vits die werden gehuurd. Zal MVV zeker niet veel geld hebben gekost, maar gratis waren deze niet. Met (deel van) de transfersommen van Labylle en Verheydt heb je zo al bijna 300.000 wat is vrijgekomen om in het salarisbudget te steken. Tel daarbij de uitspraak in het supporterscafé op (dat het budget met 200.000 omhoog is gegaan dit jaar) heb je een half miljoen salarisruimte over. 500.000!!
Wat is met die ruimte tot nu toe gehaald:
Koolhof
Pereira (flinke salarisstijging tov vorig contract lijkt me)
Huur van Mmaee en Thuys
Nou, heel ruim genomen denk ik dat deze spelers MVV nog geen 150.000 per jaar kost, dus ga na wat er nog wel niet allemaal over is van budget.
Kortom, ik verwacht nog zeker 6 nieuwe spelers, waarvan zeker twee het 'kaliber Koolhof' zijn.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Schapendonk, Anna D., Ivinho
The topic has been locked.