Transfergeruchten seizoen 2017-2018

16 juli 2017 18:48 16 juli 2017 18:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #706
Als je Schroijen gister linksback hebt zien spelen, weet je dat dat plan veranderd zal moeten worden.

Vanderputte speelde op linksbuiten ook niet gelukkig gisteren, wat meer centraal ging het later iets beter.

Okita is wel degelijk een goede rechtsbuiten in mijn ogen!
Discussie gesloten.
16 juli 2017 20:52
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #707
Natuurlijk wordt Schroyen niet de linksback. In noodgevallen een keer akkoord, maar niet in de voorziene basiself. Linkshalf/ linksbuiten afhankelijk van tegenstander/taktiek 4/4/2, 4/3/3/...enz.

Het wensenlijstje tov het praotkaffee is mi niet veranderd. En voor einde juli/begin augustus verwacht ik nog weinig nieuws op dat gebied. Laten we hopen dat er niemand meer vertrekt. Dat baart me meer zorgen dan dat we nog weinig nieuwe namen horen.
Discussie gesloten.
16 juli 2017 23:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #708
Wat hadden jullie gedacht als Schroyen en Carinni verkocht worden .

Rechtsbacks en Linksbacks zijn het meest begeerd ? dus ook niet om die 2 optevolgen ????????
Discussie gesloten.
17 juli 2017 09:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #709
Ik hoop ook dat er niemand meer vertrekt. Maar de geruchten dat ook Ricardo Ippel vertrekt zijn best wel sterk. Dat zou ik een aderlating vinden: hij gaat altijd voorop in de strijd en durft ook dieptepasses te geven. Echt een heel belangrijke kracht in het team. Hij zou zijn buurman Verheydt volgen richting Groot Brittanië? Als MVV zou ik er alles aan doen (wat binnen het budget mogelijk is) om hem te behouden voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon
Discussie gesloten.
17 juli 2017 09:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #710

Frank Salemans schreef : Ik hoop ook dat er niemand meer vertrekt. Maar de geruchten dat ook Ricardo Ippel vertrekt zijn best wel sterk. Dat zou ik een aderlating vinden: hij gaat altijd voorop in de strijd en durft ook dieptepasses te geven. Echt een heel belangrijke kracht in het team. Hij zou zijn buurman Verheydt volgen richting Groot Brittanië? Als MVV zou ik er alles aan doen (wat binnen het budget mogelijk is) om hem te behouden voor MVV.

Ook Cambuur zou in de markt zijn voor Ippel...
Discussie gesloten.
17 juli 2017 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #711
Ippel begint aan zijn laatste contractjaar en wil naar verluidt (nog?) niet verlengen. Van die kant zou ik het snappen als MVV bij een leuk bod gaat praten. Geen idee of hij een lage afkoopsom in zijn contract heeft staan. Snap ook heel goed als hij een kans in Engeland zou willen grijpen.

Ik sta altijd een beetje dubbel tegenover Ippel. Tegen goede tegenstanders valt hij vaak tegen, dan merk je dat hij steeds net te laat is en te kort komt voor een niveau hoger. Ippel heeft niets in de eredivisie te zoeken. Hij pakt ook veel onnodige gele kaarten. Maar als Ippel er niet is, merk je dat ook meteen. Hij houdt altijd de organisatie in de gaten, loopt veel gaten dicht, en die onnodige gele kaarten zijn vaak ook een aanjager voor de rest van het team. Een statement maken dat het te mat is, een tegenstander intimideren. Hij speelt wat dat soort zaken betreft vaak op het randje en dan loop je wel eens tegen een kaart aan die nuchter beschouwt onnodig of dom is, maar als je er bij neemt dat diezelfde actie de wedstrijd er voor geen kaart opleverde en wel het spelbeeld kantelde, dan ligt het toch wat genuanceerder. Ik vind sowieso dat MVV vaak te veel "lieve" spelers heeft, spelers die het duel schuwen of die nooit eens een geniepige actie hebben. Dan is een Ippel in de selectie goud waard. Goede voorbeeldfunctie ook.

Puur voetballend kunnen we een vertrek van Ippel wel hebben. Sterker nog, ik denk dat we daar vooruitgang kunnen boeken. Maar qua organisatie en qua felheid, het team bij de les houden, dat wordt een lastige.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 09:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #712
Voor dit MVV is Ippel van enorm belang, hij heeft vorig jaar super gepresteerd
Natuurlijk is iedere speler vervangbaar, echter ga je geen betere vinden tegen het zelfde salaris als wat Ippel verdiend.
Dus als Ippel ook gaat , dan vind ik echt dat een een stapje terug doen. Immers Kuiper, Labylle en Nwakali zijn toch niet de minste en tot op heden hebben we daar geen gelijkwaardige danwel betere vervangers voor.

Wat iedereen dan hier ook roept ( of velen, niet iedereen) dat we er beter op gaan worden, moet ik echt nog zien.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 10:11
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #713
Idd wat Napoleon hier ook zegt,ik vind ook niet dat de "versterkingen"tot nu toe een meerwaarde hebben.Het is nog vroeg,maar voordat je het weet begint de competitie al.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 10:12
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #714

Napoleon schreef : Voor dit MVV is Ippel van enorm belang, hij heeft vorig jaar super gepresteerd
Natuurlijk is iedere speler vervangbaar, echter ga je geen betere vinden tegen het zelfde salaris als wat Ippel verdiend.
Dus als Ippel ook gaat , dan vind ik echt dat een een stapje terug doen. Immers Kuiper, Labylle en Nwakali zijn toch niet de minste en tot op heden hebben we daar geen gelijkwaardige danwel betere vervangers voor.

Wat iedereen dan hier ook roept ( of velen, niet iedereen) dat we er beter op gaan worden, moet ik echt nog zien.

Als Ippel gaat, zal Daemen wel komen. Ik vraag me ook echt af hoe het zit met 'de lijstjes'. Het valt mij eerlijk gezegd wat tegen wat er gehaald is. MVV wist wie zou vertrekken en heeft extra budget beschikbaar. Dan moet je toch spijkers met koppen kunnen slaan.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 11:32 17 juli 2017 11:32 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #715
Als de spelers zoals schrooijen, ciranni en Ippel ook nog vertrekken.
Dan zie ik dat weer als 2 stappen terug.
Of ze moeten echte goede vervangers halen voor deze spelers maar dat zie ik niet gebeuren.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 13:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #716
Noem me maar een nep- of successupporter. Ik heb 17 tussenjaren in de Geusselt gezeten. Als Ippel, Ciranni of Schroyen nu ook nog vertrekken, dan sla ik komend tussenjaar echt even over..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
17 juli 2017 14:25
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #717
Daemen zou (met alle respect voor Daemen) absoluut geen waardige vervanger zijn voor Ippel. Als Ippel ook nog vertrekt wordt het hoger eindigen dan afgelopen seizoen wel een hele lastige opgave. Dat Ippel niets in de eredivisie heeft te zoeken ben ik het niet mee eens. Ippel zou niet misstaan bij een club uit het rechter-rijtje.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
17 juli 2017 16:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #718
Ippel heet nao de oetwedstrijd tege ''g'r-wèt-wel-wee'' zelf aongegeve tot de kans zier klein is tot heer nog bij M.V.V. zouw speuel in 't nui sezoen.
Discussie gesloten.
17 juli 2017 17:55 17 juli 2017 17:57 door dreekemvvke. Reden: Type fout
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #719
Je bent helemaal geen supporter ik ga al 55jaar naar mvv want het is mijn club ,ook als het niet gaat zoals ik zou willen eens supporter altijd supporter en dat mag iedereen zich aantrekken die zo denk als jii maar wel vooraan op de markt staan als het gebeurd .blijf dan ook weg,want dit soort mensen kunnen we missen als kiespijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ghostrider
Discussie gesloten.
17 juli 2017 18:51
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #720
Lees op verschillende Belgische sites dat Dante Vanzeir van Genk wellicht verhuurd mag worden.Hier zou Mvv naar moeten informeren.Deze is beter dan de vleugelspelers die we nu op proef hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, InDoDoNnY
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden