Transfergeruchten seizoen 2017-2018
12 juli 2017 13:03
HIER!! schreef : Maastrichts zakenleven... over welke (maastrichse) bedrijven hebben we t dan?
Vermogende personen dan
Het gaat erom dat ondanks de goede prestaties van MVV er bijna tot geen vooruitgang is in de begroting. Volendam gaat bv van 4,7 miljoen naar 5 miljoen.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 13:59
ouwe rot
Platinum Boarder
HIER!! schreef : Maastrichts zakenleven... over welke (maastrichse) bedrijven hebben we t dan?
Q park zit in heel Europa.
Oprichter van dit bedrijf is Ward Vleugels een echte Maastrichtenaar.
Zit volgens mij nog in het bestuur van MVV?
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:06
ouwe rot
Platinum Boarder
V.Duynhoven schreef : Hele goede vraag, ik zou zo geen spraakmakende bedrijven kunnen noemen.
Sphinx, Mosa, Enci..onee die zijn allemaal (bijna) failliet.
Dan maar weer Fred Rompelberg fietsvakanties
Mosa is een goed lopend bedrijf.
Sponserde enkele jaren geleden zelfs PSV Eiindhoven.
Enkele maanden geleden zijn enkele genodigde va MVV op bezoek geweest bij de Mosa.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:07
bokkesprongen
Platinum Boarder
Mr Vleugels is al onbezoldigd penning meester ,\
Maastricht heeft geen groot bedrijfsleven meer dus geen .....................
Veer zien Mvv heeft nog geen 300 leden a 10 euro per maand en minimaal de helft is daar ook nog ondernemer van er
is maar een oplossing meer toeschouwers die flink veel eten en Zuipen voor - Tijdens- inde rust
en na de wedstrijd in de Geusselt en die dan ook nog Marchendise kopen ........... ?????????????????????
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
V.Duynhoven schreef : Hele goede vraag, ik zou zo geen spraakmakende bedrijven kunnen noemen.
Sphinx, Mosa, Enci..onee die zijn allemaal (bijna) failliet.
Dan maar weer Fred Rompelberg fietsvakanties
Dat is het probleem van MVV en Maastricht. Grootste bedrijven zijn UM en AZM. Die werken wel samen met MVV, maar sponsoren niet. Verder veel MKB. Leuk, maar niet groot genoeg om het verschil te maken.
Bij de top-20 grootste werkgevers in Zuid-Limburg is de helft al zo'n beetje zorgaanbieder en dus niet aantrekkelijk voor MVV.
Bayer heeft op Ceramique een vestiging. Laat MVV daar eens met Erik Meijer (oud-speler Bayer Leverkusen) naar binnen lopen.
We hoeven niet Bayer Maastricht te gaan heten, maar een paar ton sponsorgeld is meer dan welkom
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:14
Mocht Ciranni ook nog weg gaan, dan hebben we alleen nog Ippel en Perreira van de uitblinkers van vorig jaar...en misschien dat sommige Schroyen en Nys hierbij nog genoemd willen zien. Tja..
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:23
Napoleon
Platinum Boarder
Badjakker schreef :
Napoleon schreef :
Boredass schreef :
Schapendonk schreef : Met 1 opmerking. Ik vind eigenlijk dat MVV ruim de tijd heeft gehad om te kijken voor een andere spits. En alweer komt het aan op de laatste paar weken. Met iemand eens eerder in het jaar contact opnemen/polsen is toch niet zo moeilijk. Maar ja, schijnbaar wel.
Als die spelers (nog) niet willen , dan houdt het op he.
In de laatste 17 jaar is het mvv 1x gelukt om vroeg om een topspits aan te trekken en dat was Thiebaut.
We hadden misschien gehoopt dat de play offs een positieve uitwerking gehad hadden, Maar dat is nog niet het geval.
Het probleem van de spits dat heeft iedere club, ik weet toevallig dat Venlo meer op de Duiste markt is gaan kijken en met leen/huur overeenkomsten betaalbare spelers probeert aan te trekken.
Daarbij heb ik ook liever wat meer scorend vermogen vanuit het middenveld ( erbij !)
Napoleon,
Als ik mij niet vergis heb jij het altijd over doelpunten "inkopen".
Op hoeveel doelpunten zitten we momenteel, en naar hoeveel moeten we volgens jouw berekeningen streven?
Wie zie jij op het middenveld graag komen met een rugzak met doelpunten?
Op dit moment hebben we dus weinig scorend vermogen , zeker van de nieuwelingen is dat lastig te zeggen
Je moet tussen de 65 en 80 doelpunten maken voor de top, en dan moet je tussen de 15 en 30 als positief doelsaldo hebben
Bij 65 doelpunten voor max 50 tegen.
Zit natuurlijk altijd wat marge in maar scoor je meer dan 80 doelpunten voor dan sta je meestal top 4
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Wat denk ik ook ervoor zorgt dat er nog geen ''grote'' naam is binnengekomen, is omdat er wellicht door andere spelers raar op wordt gekeken. Stel je voor , een speler als ( ik noem maar iemand he) Nys heeft bijgetekend voor €50.000,- per jaar en nu komt iemand binnenlopen die het dubbele krijgt. Dit zorgt voor scheve gezichten, iets waar de staf ook rekening mee moet houden natuurlijk.
Verder begrepen dat Ippel een contractverlenging heeft afgeslagen.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:27
ouwe rot
Platinum Boarder
bokkesprongen schreef : Mr Vleugels is al onbezoldigd penning meester ,\
Maastricht heeft geen groot bedrijfsleven meer dus geen .....................
Veer zien Mvv heeft nog geen 300 leden a 10 euro per maand en minimaal de helft is daar ook nog ondernemer van er
is maar een oplossing meer toeschouwers die flink veel eten en Zuipen voor - Tijdens- inde rust
en na de wedstrijd in de Geusselt en die dan ook nog Marchendise kopen ........... ?????????????????????
Medeoprichter Ward Vleugels verkoopt zijn Q-Park voor bijna 3 miljard euro aan een Amerikaans bedrijf.
De zelfde Ward Vleugels is de penningmeester bij MVV(zou hij nu niks extra's in zijn kluis hebben liggen voor ons en zijn MVV).
Hebben ze nu alleen in Kerkrade van die gekke .(schroeff).
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Als je mvv verder wilt hebben wordt het toch Halve liters zuipen , Laat mvv eens proberen Ganse liters te verkopen dit werkt ook
goed en word Veer Zien Mvv de grootste Ganse sponser van MVV -Mestreech........ .....................
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:36
12 juli 2017 14:39 door Boschpoort.
@ ouwe rot: Je denkt toch hopelijk niet dat Ward Vleugels nu miljardair is he?
De aandelen van Q-Park waren al lang in handen van allerlei beleggingsinstellingen.
Niet dat Vleugels iets tekort komt maar denk niet dat hij de enige eigenaar was die nu even binnenloopt.
Overigens heeft Vleugels financieel al meer voor MVV gedaan dan menigeen zich hier kan voorstellen.
En zonder borstklopperij die sommige andere zogenaamde suikerooms zo kenmerkt.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 14:55
12 juli 2017 15:00 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : @ ouwe rot: Je denkt toch hopelijk niet dat Ward Vleugels nu miljardair is he?
De aandelen van Q-Park waren al lang in handen van allerlei beleggingsinstellingen.
Niet dat Vleugels iets tekort komt maar denk niet dat hij de enige eigenaar was die nu even binnenloopt.
Overigens heeft Vleugels financieel al meer voor MVV gedaan dan menigeen zich hier kan voorstellen.
En zonder borstklopperij die sommige andere zogenaamde suikerooms zo kenmerkt.
Dan maar even aan schoonvader ( Ruijters ). Vragen.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 15:14
Heeft verder iemand nog inkomende transfergeruchten?
Discussie gesloten.
12 juli 2017 15:18
ouwe rot
Platinum Boarder
tuutsje schreef : Heeft verder iemand nog inkomende transfergeruchten?
Die nummer 7 van jekerdal.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 15:24
krampioen
Platinum Boarder
Ik wacht af totdat onze nieuwe spits wordt gepresenteerd. Mijn favoriet. t Bies wordt vervangen door "The Bullitt". Leon de Kogel.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden