Transfergeruchten seizoen 2017-2018

12 juli 2017 15:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #661

krampioen schreef : Ik wacht af totdat onze nieuwe spits wordt gepresenteerd. Mijn favoriet. t Bies wordt vervangen door "The Bullitt". Leon de Kogel.

Als je hem echt wilt gaan halen heb je o.a spelers zoals Labylle juist nodig.
Behendige spelers die tegenstanders uit kunnen kappen en een goede voorzet in huis hebben.
Tot nu heb je alleen nog Schrooijen die dit een beetje kan. En Labylle was er een van.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 15:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #662

krampioen schreef : Ik wacht af totdat onze nieuwe spits wordt gepresenteerd. Mijn favoriet. t Bies wordt vervangen door "The Bullitt". Leon de Kogel.

Forget it. De Kogel geeft aan dat hij onder geen beding de eagles zal verlaten (na een gesprek met de trainer).Link;
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/750299/-ik-...n-de-rij-staan-.html
Discussie gesloten.
12 juli 2017 16:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #663
bij Itzehoe speelt nog een Braziliaan die genaturaliseerde Duitser is en wil afbouwen...
speelde o.a. bij HSV en Dnepr Dnepropetrovsk...
en legt er overal zoveel als Napoleon wil drin...

de.wikipedia.org/wiki/%C3%89merson_Luiz_Firmino

misschien kan die kebapboer :P van gisteren hem ophalen...?

:lachen:
Bijlagen:
Discussie gesloten.
12 juli 2017 18:08
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #664
Dit is een beetje het nadeel van succesvol zijn met een klein clubje. De grote vissen komen dan je pareltjes weghalen.

Maar voor nieuwe spelers is dit positief, hier doe je mee om de prijzen en ben je in de picture van bijvoorbeeld de Eredivisie.

Dit gaat onze de komende weken nog genoeg leuke spelers opleveren! Heb geduld!
Discussie gesloten.
12 juli 2017 18:59 12 juli 2017 19:00 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #665
Ik verheug me op het nieuwe seizoen, een nieuw mvv mét nieuwe spelers.
De spelers zijn allemaal passanten (vooral de logo-kussers), en dat is maar goed ook.
De 'vedetten' zijn vertrokken, ik hoop écht dat ze veel speeltijd krijgen bij hun nieuwe club. We gaan het allemaal volgen ...
MVV is schuldenvrij en komt dus binnenkort in de gezonde categorie terecht, dat is voor mij een hoofdprijs, daar moeten we als aanhang trots op zijn.
Elk jaar was er 'paniek' om dezelfde reden, het bleef stil rond mvv, er werd maar geen échte versterking (naam) aangetrokken - toch vind ik dat mvv elk seizoen een stapje vooruit heeft gezet, heb vertrouwen en ... neem die seizoenskaart!
Want ... veer zien mvv!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Ster_Drager, Roei baank, Jacques, Anna D., Tuor, Lassie80, Boschpoort, SJENG@BOSCHPOORT, Euskens en7 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
12 juli 2017 19:33
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #666
Ik denk dat de staf van MVV nu ook wel goed bezig is om spelers die niet zo veel kosten en potentie hebben, aan te trekken. Het is nu wel het bewijs dat ze er bij ons wat van kunnen. Er zijn 9 spelers weg naar clubs waar ze zich verbeteren kunnen. Zowel sportief als financieel. Maar ik ben erg gelukkig dat er geen speler is die nu vertrekt en naar die boeren uit Aachen Nord gaat. Kunnen ze niet betalen volgens mij!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!
Discussie gesloten.
12 juli 2017 19:33
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #667
Napoleon was wederom goed geïnformeerd, hij heeft wel vaker de juiste bronnen ( Stijn?).
Jammer dat Labylle vertrokken is, maar wel begrijpelijk. Ieder jaar stromen er bij Mvv spelers door naar het hoogste niveau. Mvv is aantrekkelijk voor spelers met talent.
Met alle respect voor Fortuna, ieder jaar roepen ze daar dat ze gaan meedoen bovenin of zelfs promoveren. Volgens mij zijn ze weer zwakker geworden dan vorig seizoen. Ze mogen blij zijn als ze met dit materieel niet gaan degraderen, maar misschien krijgen zij ook nog enkele belangrijke spelers erbij.
Discussie gesloten.
13 juli 2017 08:21
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #668
MVV zal toch snel met een nieuwe speler op de proppen moeten komen. Vooral commercieel is dit van belang ik heb nog steeds geen seizoenkaart besteld omdat ik wil afwachten wat er gaat gebeuren. Ik blijf dus nog gewoon ff afwachten. Er zijn toch al supporters die al een kaart hebben en zich toch achter hun oren krabben........
Discussie gesloten.
13 juli 2017 08:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #669
Ik heb al een kaart, maar ik krab me niet achter de oren. Ik geloof er ook niet zo in dat er duizend man staan te wachten tot een bepaalde speler tekent, dat zal om enkele tientallen mensen gaan, laten we zeggen honderd. Als die gemiddeld 150 euro voor een seizoenkaart betalen gaat het om 15.000 euro. Veel geld voor MVV, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is.

Ik heb dit al eens eerder gevraagd maar nooit (serieus) antwoord gekregen, welke speler zou dan reden zijn voor jou om een seizoenkaart te kopen? Wie moet MVV vastleggen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, La Chouffe
Discussie gesloten.
13 juli 2017 08:51
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #670
Jammer dat je daar nu je beslissing om een SC te kopen van laat afhangen. Als echte MVV supporter steun je de club in goede en slechte tijden. De slechtste tijden liggen ver achter ons. MVV heeft bewezen een redelijk elftal en een redelijke bank neer te kunnen zetten met beperkte middelen. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!!

Ik zeg koop die kaart massaal en kom naar de Geusselt allemaal
Wat is er nu leuker dan met z'n allen die grote bekken uit Aachen-Nord te zien vrekken
Schreeuw de jongens naar voren en geniet op het einde van het seizoen, wederom massaal, van de schaal!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman, Ivinho, Iech mats mvv
Discussie gesloten.
13 juli 2017 09:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #671
Emmen haalt Enco Jansen is toch een hele mooie maar er zit wel risico aan ( operatie knie ) hij kan ook naar Ado .Maar je hebt wel wat ...............
Discussie gesloten.
13 juli 2017 09:56 13 juli 2017 09:56 door Willems.
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #672
Even een paar feiten. Vorig seizoen super met bijna een verdiende promotie. Dit heeft bij ons allen de verwachtingen flink omhoog geschroefd terwijl als we heel eerlijk zijn we links en rechts ook wel wat geluk hebben gehad. Maar aan het einde staat iedereen waar hij thuishoort. Dit geweldig seizoen heeft ook nadelen:
- spelers worden weggekocht
- nog hogere verwachtingen van het publiek.

En om dit laatste gaat het. In de jupiler league spelen hoe erg ik het ook vind clubs die meer te makken hebben dan MVV. Tegen Cambuur, Eagles, NEC, Volendam en volgens mij ook clubs als Emmen en Almere kunnen wij (nog) niet op. We zijn nu gezond en moeten jaarlijks doorgroeien. Met dit budget is een 6-10e plaats gewoon goed, met misschien een uitschieter naar boven en waar dat dan toe kan leiden hebben we vorig jaar gezien.

Deze hoge verwachtingen en de toezeggingen tijdens het praotcafe hebben ons nog blijer gemaakt en dan duurt het erg lang voordat de versterkingen komen. Samen zijn we ongeduldig en zouden we het liefste nu al een compleet team hebben. Maar geduld, ik denk dat het goedkomt en als je de vergelijking met vorig seizoen maakt missen we momenteel volgens mij 5 basisspelers:
Geens
Kuipers
Labylle
Nwakali/Pedro. Speelden vaak niet samen
Nkoy/Verheijdt. Speelden eveneens vaak niet samen.

De overige vertrokken spelers; Moustafa, Gijzen, Guvenc waren niet echt basisspelers.

Koolhof is er al en de nieuwe huurlingen evenals Golpek kan ik niet beoordelen. Maar als ik bovenstaand lijstje zie dan denk ik dat er nog minimaal 5-6 spelers bijkomen.

Maar al met al: Vertrouwen, kump good, KUMP GOOD. O, ja, en als er 1 ongeduldig is ben ik het wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Strucht
Discussie gesloten.
13 juli 2017 10:04 13 juli 2017 10:06 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #673

bokkesprongen schreef : Emmen haalt Enco Jansen is toch een hele mooie maar er zit wel risico aan ( operatie knie ) hij kan ook naar Ado .Maar je hebt wel wat ...............

Emmen speelt gewoon top 5 volgend jaar voorhoede Bilate, Peters, Bannick en Jansen dat zijn zeker 40 doelpunten + achterhoede Veldmate-Lima. Maar Emmen heeft ook een begroting van 3,5 miljoen EUR en al deze jongens zijn noordelingen. Onze versterkingen komen eraan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems
Discussie gesloten.
13 juli 2017 11:58
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #674
Het gaat mij niet om een speler met "naam". Het gaat om de totale selectie. Deze begint aardig te slinken. Als je dadelijk 5 tot 6 nieuwe spelers moet inwerken.....
Discussie gesloten.
13 juli 2017 12:00
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #675
Het wachten op spelers om vervolgens een SK te kopen... Gevoelsmatig kan ik het begrijpen. Rationeel bekeken wat minder. Wil je dat MVV zich financieel meer kan veroorloven, dan is het juist belangrijk om een SK te nemen. Wat overdreven gezegd: hadden we 9.500 SK-houders, dan konden we financieel meer op de spelersmarkt.
Daarnaast: wie heeft er specifiek een SK gehaald om een Thiebaut, Croux, Peeters of Nwakali te zien? Daarvan werd ook (voor het grote publiek) tijdens het seizoen pas zichtbaar wat ze konden. Ik ben er in ieder geval bij dit seizoen (net als al die voorgaande jaren).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, itsman, La Chouffe
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden