Transfergeruchten seizoen 2017-2018

11 juli 2017 20:04 11 juli 2017 20:10 door ASR.
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #601
Het gerucht dat Labylle bij VVV gaat tekenen wordt steeds sterker...Kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen?

Flinke aderlating lijkt mij. De basis van vorig jaar lijkt nu toch wel compleet uit elkaar te gaan vallen op deze manier...
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:23 11 juli 2017 20:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #602
Wat een naaistreek van Venlo. Zijn er nu niet genoeg linksbacks te vinden..

Gelukkig gewacht met seizoenskaart bestellen..
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:31
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #603

Hill28 schreef : Wat een naaistreek van Venlo. Zijn er nu niet genoeg linksbacks te vinden..

Dan kom je toch niet meer naar de geusselt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, opadiehard, Boys_in_Red, Josef1982, La Chouffe
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:37
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #604
We hebben onze spits al binnen, in de naam van Koen Kostons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:39
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #605
Foei toch mensen. Er zijn lijstjes met spelers. Gemaakt door een zeer deskundige technische commissie. Als het waar is, dat Labylle vertrekt, dan zal er een waardige vervanger komen. Komt echt wel goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:52
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #606

Gohf schreef :

Mestreech1902 schreef : volgens Voetbalzone zou er een transfersom betaalt zijn.

Feyenoord en Fortuna Sittard hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Wessel Dammers naar de Jupiler League-club. Dat maken beide clubs maandagmiddag bekend via de officiële kanalen. Dammers, die zaterdag nog de tweede helft meedeed in het oefenduel met FC Lisse (0-5), had nog een contract voor een seizoen in De Kuip. Zodoende ontvangt Feyenoord een transfersom voor de verdediger.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

Even vlug nog 1 reactie want dit blijft een MVV topic. Volgens mij maakt voetbalzone die beredenatie omdat hij nog een 1 jarig contract had. Maar ik zou me zeer sterk moeten vergissen als Fortuna opeens geld zou hebben om contracten af te kopen. Er is zeker wat meer ruimte maar kan met niet voorstellen dat ze opeens ook al (kleine) transfersommen gaan betalen.

Worden jullie dan misschien toch een handelshuis ?
Discussie gesloten.
11 juli 2017 20:54
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #607

Lummel schreef : We hebben onze spits al binnen, in de naam van Koen Kostons.

Het is in elk geval een groot talent.
Discussie gesloten.
11 juli 2017 21:27
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #608
Vertrek Labylle naar VVV wordt morgen bevestigd. Was ook niet op Jekerdal aanwezig.
Opvallende toeschouwer: Bryan Smeets
Discussie gesloten.
11 juli 2017 21:32 11 juli 2017 21:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #609
Wat een commentaren weer, ook op fb pagina Trepke b etc. Over het laten gaan van labylle, gelukkig nog niet verlengde SK's. Vvv is nou eenmaal eredivisie, er was een zeer gelimiteerde afkoopsom en labylle zou met een jaar te gaan waarschijnlijk niet gaan verlengen. Wat verwacht iedereen nou van mvv met hun budget.

Kan aan mij liggen, maar vond labylle 2e seizoenshelft niet meer zo dreigend, chemie met schroyen was stukken minder, was lakser met verdedigen, haalde soms zelfs de snelheid uit aanvallen.
Tuurlijk is het een aderlating.
Maar voor het geld dat men krijgt, zag hier ergens 35K en het salaris zal wel men toch wel iets goeds kunnen halen.

Smeets heeft nog geen club, maar hoeft ook niet te komen met thuys en koolhof.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
11 juli 2017 21:36 11 juli 2017 21:37 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #610
Net terug van Jekerdal, aantal opvallende zaken. Labylle niet aanwezig, hier is al genoeg overgesproken en natuurlijk een transfer die er al aan zat te komen.
Vandeputte, naar mijn mening direct een contract aanbieden. Koolhof lijkt tot nu toe een versterking, maakt een goede indruk op de trainingen en heeft zich laten zien vandaag met 3 doelpunten en 2 assist. Als laatste Okita, veel dreiging, snelle speler helaas weinig effectief en de laatste pass vaak niet goed, zeker een speler met potentie. Blijft natuurlijk wel een oefenwedstrijd tegen amateurs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
11 juli 2017 21:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #611
Denk ook dat de Vanderputte snel gaat tekenen.
Verwacht ook dat hij de positie van Schroyen gaat overnemen en Schroyen die van Laybille.
De volgende gebruiker (s) zei dank u VakD
Discussie gesloten.
11 juli 2017 21:57 11 juli 2017 21:59 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #612

Roed en Wit 70 schreef : Wat een commentaren weer, ook op fb pagina Trepke b etc. Over het laten gaan van labylle, gelukkig nog niet verlengde SK's. Vvv is nou eenmaal eredivisie, er was een zeer gelimiteerde afkoopsom en labylle zou met een jaar te gaan waarschijnlijk niet gaan verlengen. Wat verwacht iedereen nou van mvv met hun budget.

Kan aan mij liggen, maar vond labylle 2e seizoenshelft niet meer zo dreigend, chemie met schroyen was stukken minder, was lakser met verdedigen, haalde soms zelfs de snelheid uit aanvallen.
Tuurlijk is het een aderlating.
Maar voor het geld dat men krijgt, zag hier ergens 35K en het salaris zal wel men toch wel iets goeds kunnen halen.

Smeets heeft nog geen club, maar hoeft ook niet te komen met thuys en koolhof.

Vergeef me mijn negativisme, maar je kunt nu toch gewoon weer HELEMAAL opnieuw beginnen een elftal op te bouwen, ook al komen er getalenteerde spelers voor terug. De ruggegraat is er uit (als je de keeper - die ws 1e keep bij Lokeren wordt -volgens de fans- meetelt). En je kan een paar keer geluk hebben met onbekende spelers of spelers die zich nog moeten bewijzen, maar dat zal niet ieder jaar zo zijn. Dat geluk houdt een keer op. Mijn seizoenskaart heb ik zonder enige twijfel verlengt, maar toch zie ik het somber in als we niemand van de spelers die 1 mm boven de grijze massa uitkomen kunnen behouden. En wat Schroyen betreft; dat is geen goede verdediger, dat heeft hij bij Fortuna bewezen (altijd veel kritiek), maar 1 of 2 linies naar voren komt hij goed tot zijn recht. Die tanden is nu ook verbroken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:00 11 juli 2017 22:01 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #613

Bieske schreef :

Hill28 schreef : Wat een naaistreek van Venlo. Zijn er nu niet genoeg linksbacks te vinden..

Dan kom je toch niet meer naar de geusselt...

Vertrek van Nwakali, Kuipers,N Koyi, Guvenc en Verheijdt heb ik nog geaccepteerd, maar een van je laatste dragende spelers laten gaan, dan mag er toch wel eens wat kritiek komen? Met het ontvangen geld kun je Labylle toch gewoon houden?

Ik zal zeker nog heel vaak in de Geusselt zijn, maar ik zit gewoon niet te wachten op weer een jaar zonder promotie. En met een bijna geheel nieuw en jong team, en verlies aan sterkhouders -ook op mentaal vlak- gaan we weer niet promoveren. Geen paniek, maar gewoon realistisch. En jammer.

Daarnaast is verdedigen nou niet de favoriete bezigheid van Schroyen, dus ik zou hem echt niet laten zakken naar Linksback..
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:06 11 juli 2017 22:08 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #614
Tuurlijk, je hebt een punt Pinobel. Maar Mvv is op dit moment nog niet in de positie om 15 goede krachten met vaste contracten vast te hebben liggen met een budget van 8 ton. Vergeet niet, we hebben al geld voor croux, verheydt en nu labylle gekregen. 2 jaar geleden liep iedereen gratis weg. Het verbaast me ook dat mvv niks laat horen. Hoop dat dit betekent dat mvv hoog inzet. Mmae en Vandeputte zag je al op de 1e training qua passing en balbehandeling dat dit aanwinsten kunnen zijn. Als die laatste ook wordt vastgelegd, staat er al wat hoor. 2 goede spitsen dat is prioriteit 1.
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:28
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #615
Ik zou bijna de topics van de afgelppen jaren kunnen copy/pasten hier... ieder jaar weer hetzelfde geklaag en uiteindelijk toch de complimenten voor de technische staf
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Lummel, Belgske, opadiehard, Tuor, Lassie80, Puime, La Chouffe, Zoewiezoe, ASR
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden