Transfergeruchten seizoen 2017-2018

05 juli 2017 11:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #541
Sorry, ook ik ga nu volledig off topic, maar waar staat dat het spelersbudget met ruim 200.000 is verhoogd?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
05 juli 2017 12:28
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #542
Correct me if im wrong... maar volgens mij heeft paul penders dit wereldkundig gemaakt tijdens het praotkaffee.
Discussie gesloten.
05 juli 2017 12:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #543

Lijnsje@tappunt schreef : Sorry, ook ik ga nu volledig off topic, maar waar staat dat het spelersbudget met ruim 200.000 is verhoogd?

Praotkaffee is het gezegd geworden.

Het is niet leuk voor ons als fans zolang wachten op versterkingen.
Maar toch zijn we degelijk op vooruit gegaan. Meteen een nieuwe aanwinst dean koolhof en ook nog iemand van zijn kaliber dat hebben we in jaren niet gehad meteen de eerste week.
Ook hoe langer je wacht hoe goedkoper de spelers ook worden hoe erg het ook is voor ons.
Ik heb vertrouwen in mvv elk jaar gaan we wel een klein stapje vooruit.
Discussie gesloten.
05 juli 2017 13:10
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #544
MVV heeft de opvolger voor de Kuuper al in huis, en wat voor eentje!!!!
Samy Mmaee, veelvoudig belgisch jeugdinternational; stevige kerel die het duel niet schuwt en oog blijft houden voor de bal en zijn medespelers. Sterk in het duel en aan de bal. Zonder de Kuuper te kort te willen doen maar hiermee gaan we erop vooruit.
Ga maar eens naar de training kijken en je zult verstelt staan van zijn kunnen.
Forza MVV'ke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
05 juli 2017 17:44 05 juli 2017 17:47 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #545
Ik kan nog niet beoordelen of die beter is dan de Kuuper maar dat deze jongen voor een basisplaats komt is duidelijk. Samen met Pereira hebben we dan een weliswaar jong maar qua fysiek, atletisch vermogen en spelinzicht indrukwekkend centraal duo. Ik heb daar inderdaad een goed gevoel bij. Hopelijk verloopt het herstel van Shermar voorspoedig. Dan ziet het er centraal niet slecht uit dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
05 juli 2017 18:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #546
Nee klopt. En nu nog wat goals anders kom je nog niet ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
05 juli 2017 20:02 05 juli 2017 20:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #547
klink good dee Samy !
Discussie gesloten.
06 juli 2017 07:51 06 juli 2017 07:56 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #548

Zoewiezoe schreef : Ik kan nog niet beoordelen of die beter is dan de Kuuper maar dat deze jongen voor een basisplaats komt is duidelijk. Samen met Pereira hebben we dan een weliswaar jong maar qua fysiek, atletisch vermogen en spelinzicht indrukwekkend centraal duo. Ik heb daar inderdaad een goed gevoel bij. Hopelijk verloopt het herstel van Shermar voorspoedig. Dan ziet het er centraal niet slecht uit dit seizoen.

Ik kan je melden dat het herstel van Shermar voorspoedig verloopt. Ik kwam hem twee weken geleden, samen met broer Shermaine, tegen in/bij het buitenbad van het Geusseltbad. Hij had een been in een metalen robocop-achtig loopframe. Hij zei dat zijn herstel voorspoedig verliep en dat hij over twee weken (nu dus, ongeveer) van dat loopframe af zou zijn en dan weer volop ongehinderd zou kunnen trainen. Dan ziet het er dus inderdaad, Zoewiezoe, niet slecht uit centraal in de verdedigng. Want ik vond Shermar daar een prima vervanger van Kuperke. Vervanger? Ik vond/vind Shermar een betere centrale verdediger dan Kuperke! Shermar is o.a. veel sneller dan Kuperke, zeker in de eerste meters. Dat maakt Shermar o.a. een betere 'balafpakker'.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Tuor, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
06 juli 2017 09:29
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #549
Ik krijg nu al een harde sasser van onze linkerflank.....Leroy, Yourie en Dogan. Nu nog een spits die ze erin legt met een soort Croux op rechts And we sing, We wanna go home...we wanna go home home home!!!!!!!
Discussie gesloten.
06 juli 2017 10:05
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #550
Ik zou graag Houben op rechts zien, zie ik eigenlijk als een type Croux ..

???

Ciranni -- Pereira--Shermar/Smae--Labylle

Ippel -- Nys

Koolhof

Houben--??--Schroijen

Miss Malen kunnen huren van Arsenal of spits van Wolfsburg?

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
06 juli 2017 11:35
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #551
Ik snap niet waar die verwachtingen vandaan komen dat we spelers van Wolfsburg huren/lenen. Tijdens het supporterskaffee is duidelijk gezegd dat Jonker zijn handen vol heeft met de huidige situatie daar en dat we daar dus op dit moment niet op hoeven rekenen.
Discussie gesloten.
06 juli 2017 13:15
Stadion de geusselt
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #552
Vandaag eens wezen kijken op de training van MVV,en eens gaan informeren naar eventueel versterkingen prioriteit nummer 1 de spits en we komen toch aan de kogel is Door de kerk
Discussie gesloten.
06 juli 2017 13:16
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #553
Gelezen op *oda-prikbord:

Naam: Kaaas
Tijd: 06-07-2017 07:00

Wat vinden jullie van Ciranni (De rechtsback van MVV) naar ons toe? Hij gaat wel voor veel geld heb ik gehoord maar is wel echt goed en een beetje wat we nodig hadden.
Discussie gesloten.
06 juli 2017 13:29
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #554
Laat je niet gek maken joh. #1: ze hebben geen geld ook al pretenderen ze van wel en #2: zij proberen de boel achter elkaar te zetten hier. Een beetje wat trepkeB (blijkbaar) weken geleden ook wilde bereiken met het gerucht dat van Leer bij Heerenveen had getekend. Persoonlijk ben ik van mening dat iedereen zich met zijn eigen club moet bemoeien. Leedvermaak tegenover de ander is prima, maar koortsachtig elkaars forum afgaan om een stok te vinden waarmee je elkaar kunt slaan komt op mij over als kinderachtig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle
Discussie gesloten.
06 juli 2017 17:10
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #555
Tom Daemen komt waarschijnlijk niet naar Mvv. Hij wil graag maar Mvv twijfelt. Tom wil ook graag na zijn voetbalcarriere aan Mvv verbonden blijven. Fortuna wil hem graag hebben maar dat trekt hem niet zo, hij blijft hopen op Mvv.
Ik zie liever een talentvolle jonge voetballer ipv hem.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden