Transfergeruchten seizoen 2017-2018
03 juli 2017 16:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
En Fidel (Bram dus) ook van Heracles naar de oude club van Caers..AA Gent
Discussie gesloten.
03 juli 2017 16:59
Krijgt MVV een klein percentage van de transfers van o.a. Stef Peeters en Brian Linssen?
Moustafa zeer jammer, altijd een 6+ vanwege zijn inzet. Ik snap MVV enigszins maar Moustafa ook. Ik hoop dat we als supporters hem een cadeau kunnen schenken want hij heeft 2 jaar op amateurbasis alles gegeven voor MVV zonder ook maar 1 moment te klagen. Zijn verhaal in de Voetbal International toentertijd toonde aan dat hij een geweldig mens is. Voorbeeld voor alle profvoetballers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
03 juli 2017 18:44
Mestreech1902
Senior Boarder
Voor Peeters zullen we, zoals ik begrepen heb niets krijgen..voor Bryan Linssen neem ik aan van wel, al zou het niet veel zijn, maar alle beetjes helpen en hopelijk resulteert dit zich een een "Topspits" voor MVV-begrippen.
Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
03 juli 2017 20:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Voor Peeters krijgt MVV niks, omdat hij transfervrij is overgestapt naar St-Truiden. Voor Linssen zal MVV wel wat krijgen, geen idee hoeveel en wat.
Jammer dat Moustafa vertrekt. Weer een cultheld die vertrekt. Geen geweldige voetballer, maar wel een speler die veel gaf voor MVV.
Ik begrijp hem wel. Hij is nieuwbakken international en bij MVV niet zeker van een basisplaats. Dan kan ik we begrijpen dat hij kiest voor zijn carrière. Inderdaad vind ik het ook een vreemde overgang, omdat ik wel had verwacht dat een FC Oss, Helmond Sport of Fortuna Sittard hem zou benaderen.
Van bronnen begrepen dat MVV het met deze achterhoedespelers gaat doen:
Ciranni, Pereira, Shermaine, Shermar, Mmaee en Labylle. Als Daemen terugkomt, zal hij bij blessures en schorsingen een optie zijn als centrumverdediger. Wellicht wordt dit ook opgevuld met Ertunç Yildirim uit eigen jeugd.
Geen idee welke positie Joris de Kleijn uit eigen jeugd inneemt?
Discussie gesloten.
03 juli 2017 20:37
Mestreech1902
Senior Boarder
Als dit het is voor de achterhoede dan ben ik vrij content, al hoop ik dan wel dat Daemen idd tekent. Ciranni--Pereira--Martina--Labylle staat het goed/vrij goed.
middenveld staat ook goed, niet teveel bij doen ( Daemen + opvangen van schorsingen en blessures van achterhoede ) dus zou hier niets meer aan doen
aanval en keepers hebben prioriteit, 2 spitsen, 2 keepers en liefst nog een buitenspeler.
Misschien is dit iets voor MVV:
GK: Macey ( Arsenal )
Middenveld: Zelalem ( groot talent vn Arsenal, zal wel niet dromen mag )
Aanval: Malen ( Arsenal, nederlandse speler ) + Stephy Mavididi ( lijkt een balvaste spits, die het vooral van zijn fysiek moet hebben )
Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
03 juli 2017 21:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Schapendonk schreef : Ik wist niet dat Union in België na Anderlecht en club Brugge de meeste landstitels heeft gehaald (11). Maar deze werden allen behaald vòòr de 2e wereldoorlog. Wist ik niet van deze totaal onbekende club bij mij.
Mocht je geïnteresseerd zijn in Union (en andere traditieclubs), dan kun je eens kijken op Staantribune.nl Die hebben er vaker over geschreven (incl. sfeervolle fotoreportage). Misschien wist je het al. Zo niet? Tip gratuit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lassie80
Discussie gesloten.
04 juli 2017 03:32
Dogan Golpek mag van mij wel blijven. die is erg gretig op die bal en heeft een goede schot
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
04 juli 2017 08:51
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
peeke schreef : Dogan Golpek mag van mij wel blijven. die is erg gretig op die bal en heeft een goede schot
''Die mag wel blijven'', die heeft al een contract
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
04 juli 2017 12:17
ken je na gaan hoe ik het nog bij houd
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
04 juli 2017 12:20
De Kogel.. is door de kerk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
04 juli 2017 12:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
HIER!! schreef : De Kogel.. is door de kerk
Geintje zeker
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
04 juli 2017 12:32
Mocht je het over Leon de Kogel hebben, dan lijkt me dat sterk, want hij heeft nog een contract tot de zomer van 2018....
Discussie gesloten.
04 juli 2017 13:09
04 juli 2017 13:10 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Boys_in_Red schreef : Mocht je het over Leon de Kogel hebben, dan lijkt me dat sterk, want hij heeft nog een contract tot de zomer van 2018....
Inderdaad, al is hij sinds zijn akkefietje met de fans niet meer echt geliefd daar, dus de kans dat hij daar weg mag lijkt me zeker aanwezig.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 13:11
Stadion de geusselt
Junior Boarder
Hopelijk ben je op de training geweest en het daar gehoord.. Ik sta te popelen om het nieuws te horen.. Word het Melvin platje ???
Discussie gesloten.
04 juli 2017 13:26
ouwe rot
Platinum Boarder
Stadion de geusselt schreef : Weet iemand of Justin matthieu is gesignaleerd bij de geusselt hopelijk is het wel waar want dit is een speler waar voor je na het stadion komt hij zou een medische keuring hebben bij een Jupiler club zo meld fc Oss op hun website
Naar Cambuur.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden