Transfergeruchten seizoen 2017-2018
29 juni 2017 12:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Karami verlengt niet bij Excelsior en kon al naar Utrecht, alleen hij wacht op een buitenlands avontuur. Deze valt dus al af. Jansen van Ado is een middenvelder, hier ligt de prioriteit van MVV niet. Maatsen, Nieveld en van Kippersluis lijken mij de enige drie in dit rijtje waar MVV iets aan heeft en ook haalbaar is.
Streep Karami, Jansen, Anderson, Briels, Van der Lei en Bruls maar door.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan
Discussie gesloten.
29 juni 2017 16:04
Peter Pan
Platinum Boarder
Maatsen zou een goede zijn voor op de flank. Misschien Resida ook een optie, wordt bij Venlo niet verlengd. Niet heel veel gespeeld afgelopen seizoen, maar jaar ervoor prima bij VVV en jaar daarvoor ook bij Emmen heel goed. Zal waarschijnlijk net als Maatsen toch nog bij een iets grotere club dan MVV aan de slag kunnen.
Discussie gesloten.
29 juni 2017 16:24
Denk dat we ze allemaal wel kunnen doorstrepen. MVV komt elk jaar weer met verrassende namen. En elk jaar is geduld een schone zaak!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Roei baank, Anna D., La Chouffe
Discussie gesloten.
30 juni 2017 12:21
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
bokkesprongen schreef : Ray Vloet en Menno Koch zouden rond zijn met ere divisie club Nac - Breda ........
Idd
PSV'er Rai Vloet vervolgt zijn loopbaan bij NAC Breda. De aanvallende middenvelder (22) is afkomstig uit de jeugdopleiding van de Eindhovenaren, maar wist nooit echt door te breken. Afgelopen seizoen was hij verhuurd aan FC Eindhoven. Vloet, zoon van Wiljan, tekent in Breda voor drie jaar.
Ook Menno Koch (22) is hard op weg om van PSV over te stappen naar NAC. De centrale verdediger was eerder al verhuurd aan de Bredanaars, maar liep toen een zware knieblessure op. Ook Koch kan voor drie jaar tekenen.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 19:33
Thomas het bies zou naar Crawley Town gaan, er staat wel bij de bron dat NKoyi naar dundee is terwijl die meen ik toch echt naar thailand gaat. Ik weet dus niet hoe betrouwbaar deze bron is.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 19:43
jasonke7
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
30 juni 2017 19:49
Waarschijnlijk ben ik de enige maar ik ben er niet echt rouwig om. Super leuke gast met een goede mentaliteit maar als je hogerop wilt met MVV niet de juiste spits. Wel lekker voor de bank, zal zijn doelpunt in Leeuwarden niet snel vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Anna D., Lassie80
Discussie gesloten.
30 juni 2017 19:55
Het gaat goed bij us MVVKE alles wat net niet is gaat weg of is al weg kunnen alleen maar betere voor terugkomen denk ik dan maar .het is wel spannend zo maar ik weet zeker dat het goed komt en misschien wel sneller als wij denken.als de basis maar in takt blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:03
dreekemvvke schreef : Het gaat goed bij us MVVKE alles wat net niet is gaat weg of is al weg kunnen alleen maar betere voor terugkomen denk ik dan maar .het is wel spannend zo maar ik weet zeker dat het goed komt en misschien wel sneller als wij denken.als de basis maar in takt blijft.
Als je zoals Mvv geen stuiver uit wil/of kan geven aan spelers zal het wel weer op de laatste minuten aan komen om een complete selectie te krijgen . Tot nog toe geen bepalende/belangrijke spelers die zijn vertrokken . Ik hoop dat Verheydt nog een leuk bedrag op zal leveren . Verder is het afwachten .
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:03
Boredass
Platinum Boarder
dreekemvvke schreef : Het gaat goed bij us MVVKE alles wat net niet is gaat weg of is al weg kunnen alleen maar betere voor terugkomen denk ik dan maar .het is wel spannend zo maar ik weet zeker dat het goed komt en misschien wel sneller als wij denken.als de basis maar in takt blijft.
De basis van de laatste wedstrijden is al voor de helft weg.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:06
De basis blijft juist NIET intact. Weg: Kuipers, Geens, Pedro, 't Bies, Nkoi, Nwakali, Guvenc en wie ik nog vergeten ben. De transferperiode duurt nog heel lang. en er wordt nog getrokken aan Labylle en ciranni. Hoe dan ook; het succesvolle elftal van afgelopen seizoen valt helemaal uit elkaar en we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen met bouwen en maar hopen dat het weer zo goed gaat. Je hebt niet elk jaar zoveel geluk bij het aantrekken van spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:09
30 juni 2017 20:12 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Ben nog niet in paniek. Zijn veel dure spelers en veelal bankzitters voor langere tijd (behalve Kuipers/Geens/Nwakali) die weggaan. Meesten zijn t toch ook net niet in mijn ogen. Zeker niet als je naar de bovenste plekken wil. Komt dus veel salarisgeld vrij en voor verheydt krijgen ze ook nog transfergeld. Transfermarkt moet ook nog echt op gang komen. Als de rest blijft, zou het in de breedte en qua kwaliteit zo meteen wel eens beter kunnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:12
30 juni 2017 20:15 door Boschpoort.
Los van de huurspelers waarvan je vooraf weet dat ze er tijdelijk zitten, zijn de vertrokken spelers allemaal geen toppers. Hebben wel de juiste mentaliteit getoond en hebben afgelopen seizoen voor een vaak beschamend laag salaris hun stinkende best gedaan voor de club. Dan moet je hun een dergelijke stap ook gunnen. En het geeft aan dat spelers bij ons beter worden. Dat helpt weer nieuwe spelers te halen.
Nu heeft MVV tenminste de mogelijkheid door te selecteren. Ik maak me absoluut geen zorgen. Ik verwacht een beter Elftal dan afgelopen seizoen op de mat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Jacques, Tuor, Lassie80, ASR
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:21
ASR schreef : Waarschijnlijk ben ik de enige maar ik ben er niet echt rouwig om. Super leuke gast met een goede mentaliteit maar als je hogerop wilt met MVV niet de juiste spits. Wel lekker voor de bank, zal zijn doelpunt in Leeuwarden niet snel vergeten.
ASR beschrijft het perfect. Thomas had absoluut een goede mentaliteit, hele sympathieke gozer ook. Dus ik gun hem deze stap (financiële) ook wel. Voetballend was hij absoluut niet goed genoeg. Al zal ook ik zijn veelal mooie punten niet vergeten, vooral het doelpunt in Leeuwarden niet.
Zoals eerder gezegd, er komt weer genoeg ruimte vrij voor versterkingen in de aanval. Nu door selecteren, en voor een topseizoen gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ivinho
Discussie gesloten.
30 juni 2017 20:28
Ach, daar is de jaarlijkse paniek weer.
Natuurlijk zullen we onder meer geluk moeten hebben met de vervanging. Zo'n Nwakali, dat is een gelukje. Maar tegelijkertijd graag wat meer credits voor de technische staf. Ieder jaar weer klagen we en de laatste jaren valt het uiteindelijk steeds wel mee. En ieder jaar maken we een stapje vooruit. Misschien gaat het sommigen hier niet snel genoeg, ik heb ook het liefst nu al een selectie die meedoet voor het kampioenschap.
Verheijdt verdiende geen topsalaris, maar had wel een groeicontract en zou zijn duurste jaar ingaan. Was al verteld dat hij in principe volgend jaar tweede spits zou zijn. Als zo'n jongen dan een buitenlands avontuur kan hebben, moet je hem dat gunnen en is ook prima voor MVV. Weer wat salarisruimte extra. Pedro verdiende wel een topsalaris voor MVV-begrippen. N'Koyi geen idee, zal wel tussen Pedro en Bies in hebben gezeten. Wat brachten deze drie aanvallers afgelopen seizoen? 23 doelpunten en 10 assists. En dit zijn de drie aanvallers met de meeste speelminuten afgelopen seizoen (Schroijen zie ik dan als middenvelder, maar daar kun je over discussiëren). Hele teleurstellende statistieken voor de aanval van een ploeg die vrijwel hele seizoen in de top-5 stond.
Nee, haal daar maar drie nieuwe spelers voor. Ik lig daar niet wakker van.
Natuurlijk blijft het afwachten wat MVV weet terug te halen. Maar met het beschikbare budget kan het bijna niet anders of we halen meer doelpunten en assists terug. Niet wanhopen mannen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Lummel, Badjakker, Anna D., opadiehard, Lassie80, Boschpoort, Ivinho, ASR, DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden