Transfergeruchten seizoen 2017-2018

02 juli 2017 11:27
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #481
Jammer die vergissing. Maatsen heeft veel eredivisie ervaring en daar ook al gescoord voor Eagles en Excelsior. Die Okita heeft nog 0 goals gemaakt in betaald voetbal volgens Transferupdate en Wiki....
Discussie gesloten.
02 juli 2017 12:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #482
Wellicht dat Maatsen dan alsnog op proef gaat komen? Zoals de Bok zou zeggen over Okita; weer unne halve.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 12:33 02 juli 2017 12:45 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #483

Robin schreef : Maar Dean Koolhof is volgens mij toch echt een spits?

Dean Koolhof is gèèn spits. Hij is een nummer 10 ( hangende spits). Maar hij kan wel in de spits worden ingezet. Maar eigenlijk is dat niet zijn plek. Volgens mij deed MVV dat ook met Brouwers. Hij was een vleugel speler en werd op de spits positie gezet wat hij overigens niet onverdienstelijk deed. Maar MVV doet dit wel vaker met spelers. Ik geloof dat ze Ernie Brandts ( verdediger) ooit eens in de spits hebben gezet :lachen: en het werkte ook nog...Ik denk overigens dat Verheijdt andersom een centrale verdediger is. Hij is geen spits. Hij kaatst de ballen naar de zijkanten van het veld en is daarnaast kopsterk. Hij is in zijn hoofd misschien een spits. Maar voetballend niet. Ik ben er niet rouwig om dat hij voor Engeland heeft gekozen. Want als je ziet, Pereira kan ook doelpunten maken. Dus daar ligt het niet aan...
Discussie gesloten.
02 juli 2017 13:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #484
Jari vandeputte was ook aanwezig.
Ondanks hij geen scorend vermogen heeft lijkt me dit wel een goede speler. Ook spelers als Guvenc en Gijzen zullen vervangen moeten worden.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 14:18
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #485
Giel Haenen was libero en stond regelmatig in de spits het laatste kwartier ..........het publiek begon te schreeuwen * Haenen Nao Veure * als het weer eens niet lukte ,De spits was toen de Tjech Iwan Mraz meen ik met Coenen op rechts en op links Brinkhuis .Verder Tonnaer ,Piet van Dijk , Korver id gaol en de vader van Reginald , Michel Thal.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 23:29
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #486
Even wat informatie opgezocht over de vier testspelers:

Jonas Deumaland (29 jaar): vrij ervaren doelman. Was tussen 2011 en 2014 de eerste doelman van Eupen, toen een club die twee keer derde en één keer achtste eindigde in tweede klasse. Er is op het eerste gezicht erg weinig informatie over hem te vinden sinds 2014, dat is wel opvallend. Speelde vorig seizoen voor het tweede van Greuther Furth.

Jonas Storch (24 jaar): na enig opzoekwerk kwam ik erachter dat hij Jannich heet (in nieuwsbericht op MVV-site staat ook Jonas). Was de afgelopen seizoenen eerste keeper bij het Deense AB in de tweede klasse. Werd daarin laatste afgelopen seizoen.

Jari Vandeputte (21 jaar): wellicht de bekendste. Speelde afgelopen twee seizoenen voor FC Eindhoven. Speelde hier respectievelijk 31 en 27 wedstrijden (41/58 als basisspeler). Speelde het seizoen daarvoor voor Roeselare 21 wedstrijden (9x als basisspeler). Is in ieder geval een speler met al de nodige ervaring ondanks zijn jonge leeftijd.

Jonathan Okita (21 jaar): werd het afgelopen halfjaar door Standard verhuurd aan Union. Mocht daarin in totaal 218' meedoen bij een Union dat vooral in de PO's een sterke indruk maakte. Lijkt van de vier testspelers echter de speler met het minste ervaring tot nu toe te zijn en lijkt echt een typische testspeler die op hoop van zegen de kans wordt gegeven in de hoop op een positieve verrassing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Tuor, Peter Pan
Discussie gesloten.
03 juli 2017 11:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #487
Ik wist niet dat Union in België na Anderlecht en club Brugge de meeste landstitels heeft gehaald (11). Maar deze werden allen behaald vòòr de 2e wereldoorlog. Wist ik niet van deze totaal onbekende club bij mij.
Discussie gesloten.
03 juli 2017 12:07
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #488

Schapendonk schreef : Ik wist niet dat Union in België na Anderlecht en club Brugge de meeste landstitels heeft gehaald (11). Maar deze werden allen behaald vòòr de 2e wereldoorlog. Wist ik niet van deze totaal onbekende club bij mij.

Jonathan Okita

www.bing.com/videos/search?q=OKITA+Jonat...9616A550&FORM=VRDGAR
Discussie gesloten.
03 juli 2017 14:58
Stadion de geusselt
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #489
Weet iemand of Justin matthieu is gesignaleerd bij de geusselt hopelijk is het wel waar want dit is een speler waar voor je na het stadion komt hij zou een medische keuring hebben bij een Jupiler club zo meld fc Oss op hun website
Discussie gesloten.
03 juli 2017 15:04
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #490
Matthieu heeft een doorlopend contract!! MVV betaald geen vergoedingen. Vergeet dit maar

Denk dat wij het moeten hebben van talentvolle aanvallers die afvallen bij Arsenal, Wolfsburg en Genk!
Discussie gesloten.
03 juli 2017 15:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #491

vakB schreef : Matthieu heeft een doorlopend contract!! MVV betaald geen vergoedingen. Vergeet dit maar

Denk dat wij het moeten hebben van talentvolle aanvallers die afvallen bij Arsenal, Wolfsburg en Genk!

Dacht hij een aflopend contract had , maar heeft inderdaad nog een doorlopend contract. Dan zal hij naar een van de "grote" clubs gaan in de juup.
Discussie gesloten.
03 juli 2017 16:12
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #492
Zijn wij dan geen grote club??

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
03 juli 2017 16:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #493
Die zal wel naar Cambuur gaan

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
03 juli 2017 16:34
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #494
Allemaal namen, allemaal soorten opstellingen, allemaal geldbedragen. Ik kan het allang niet meer volgen. Maar, ik weet wel dat er best veel geld is en dat de technische staf altijd goed zijn huiswerk maakt. Ik ga rustig in mijn tuin zitten, neem nog een extra prozac en wacht af. Ik ben ongerust, maar ik weet dat we er staan volgend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
03 juli 2017 16:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #495
Of Nec, Graafschap, Eagles, Volendam. Allemaal clubs met een dikkere portemonnee. Zelfs Eindhoven ( sponsor VDL) denk ik dat meer te verteren heeft.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden