Transfergeruchten seizoen 2017-2018

30 juni 2017 20:34 30 juni 2017 20:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #436
Een hele mooie transfer voor Thomas, die hij ook verdiend heeft na jaren lang knokken om prof te worden. Ik vrees wel dat MVV weer coulant is geweest en dit met gesloten beurs heeft afgehandeld en zijn jaarcontract heeft ontbonden. Net zoals Rutjes vier jaar geleden (gunfactor). Ik hoop echter dat er een transfersom is betaald. Dan is het eerste stukje eigen vermogen een feit. En dan heb je toch een win-win situatie.

Hopelijk zitten er tussen die vijftig spelers die zich vrijwillig aanbieden ook een paar goede pinchhitters. Het blijft natuurlijk lastig als je vijftien concurrenten in de competitie hebt die ongeveer allemaal dezelfde begroting als jou hebben. Hopelijk kan MVV de verwachtingen waarmaken. Die Britten zijn niet voor niets zover van hun bed opzoek naar een spits. De echte goede zijn schaars, niet alleen voor MVV. Hopelijk heeft Hennie&Ron een mooi (haalbaar)lijstje, of ergens een groeibriljantje via een connectie.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 21:12 30 juni 2017 21:14 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #437
Even voor mijn duidelijkheid maar de volgende contracten liep dit jaar af?

Pedro
Guvenc
Gijzen
Moustafa
Kuipers

Nog meer of is dat het?

Voor Ciranni, Verheydt, Labylle, Ippel, Pereira, Loshaj en Smylek moet gewoon betaald worden dan toch ...

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
30 juni 2017 21:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #438
Klopt in theorie. Maar toch denk ik ook dat MVV Verheijdt gratis laat gaan. Labylle, Ciranni en Pereira zullen zeker niet gratis gaan, wees gerust.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 21:30
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #439
Zou het met het oog op de seizoenskaartverkoop niet wijs zijn van MVV om toch langzamerhand wat namen bekend te maken? Dit is niet echt de manier om mensen over de streep te trekken lijkt mij?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Discussie gesloten.
30 juni 2017 21:52 30 juni 2017 21:54 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #440
Pedro weg dat is jammer maar geen ramp. Volgens vergadering lag de prioriteit oa ook op de rechts buiten positie. Pedro mocht waarschijnlijk uitkijken naar een andere club.

Verheijdt weg met een nog doorlopend contract levert MVV geld op. Engelse clubs op 2e nivo hebben redelijk wat geld te besteden dus die zal niet voor een appel en een ei verkocht zijn. Eerste winst is dan een feit.
Ook hier lag de prioriteit op het zoeken van een spits, dus MVV, kies een killer svp.

N'Koyi was al weg, maar wat nu blijkt naar Schotland. Deze spits had ik graag nog hier gehouden maar helaas. Dit houdt in dat we 2 nieuwe spitsen kunnen verwachten naast de uit de jeugd overgekomen Kostons.

Dit is de prijs die MVV nu betaald voor een goed seizoen waarbij veel spelers zich in de kijker hebben gespeeld.
Doordat MVV niet is promoveerd wordt je nu kaal geplukt, hopelijk blijft het hierbij en raken we niet onze echte beste spelers kwijt.
Daarom baal ik nog steeds dat we niet zijn gepromoveerd en was hier al een beetje bang voor. Met een beetje pech starten we toch weer met 6 contract spelers op de eerste training ipv. 14 contract spelers zoals laatst in de vergadering werd genoemd.
Ik ben niet helemaal negatief want we willen door en daar moesten toch op een aantal positie's betere spelers voor terug komen.
Salarissen komen vrij en voor Verheijdt een transfer bedrag die we nu echt zelf mogen gebruiken.

Om mensen inderdaad aan de seizoenskaart te krijgen moet je nu toch met nieuwe namen gaan komen, zeker omdat zondag ook de eerste training gaat beginnen. Nou MVV laat je eens horen wie o wie komt er uit de hoge hoed............. :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 22:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #441
Crawley Town fc
Is 4 nivo in Engeland.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 22:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #442
Dat zijn op een dag tijd behoorlijk wat vertrekkers. So be it: ik wens hen allen veel succes en ik hoop dat MVV er wat geld aan overhoudt. Ik heb het volle vertrouwen in de technische staf; elk jaar worden we een stukje beter en dat verwacht ik ook nu weer. Het scorend vermogen van de voorhoede heeft ons uiteindelijk in met name de tweede seizoenshelft en de play-offs de das om gedaan. Ik verwacht dat met name in de voorhoede het scorend vermogen omhoog zal gaan met enkele gedegen spitsen; van beter niveau dan de vertrekkers die toch overwegend wisselvallig acteerden afgelopen seizoen.

Ik ben verder benieuwd hoe Golpek (van Meerssen) het gaat doen; moet een groot talent zijn.

Bij mij is er geen sprake van paniek; eerder van vertrouwen. Op het niveau waar MVV op acteert zijn spelers relatief eenvoudig vervangbaar en (meer geld in de pocket): het moet mogelijk zijn om er betere voor in de plaats te krijgen. Ik wacht rustig af: Kump good! Ron en Wim weten waar ze mee bezig zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker
Discussie gesloten.
30 juni 2017 23:14
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #443
Heb vertrouwen, ook na deze tramsfers. Buiten Geens zijn er geen dragende of makkelijk vervangbare spelers vertrokken.
Ben er van overtuigd dat we dit jaar weer een stukje vooruit maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Badjakker, Anna D.
Discussie gesloten.
30 juni 2017 23:50 30 juni 2017 23:51 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #444

Jacques schreef : Klopt in theorie. Maar toch denk ik ook dat MVV Verheijdt gratis laat gaan. Labylle, Ciranni en Pereira zullen zeker niet gratis gaan, wees gerust.

Dan denk ik dat alleen Ciranni nog vertrekt .... Pereira en Labylle zullen ze niet verkopen denk aangezien hier niemand de hoofdprijs voor wil betalen (die zullen volgend seizoen dan gratis weglopen). Op de spitsen na (die ik persoonlijk de zwakste linie vond) veranderd er dan toch niet gek veel in de selectie. nieuwe verdediger, vervanging voor Cirani en helaas een nieuwe keeper (Cirani een Geens zijn denk ik de enige die ik echt heel jammer vindt die vertrekken).

Maar vorig jaar riepen we ook nog hoe erg het was dat Croux vertrok en kijk eens naar dit seizoen. Ik maak me weinig zorgen....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
01 juli 2017 00:22
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #445
Voetbal op 1 en ieder seizoen beter. Het is dan ook logisch dat er aandacht komt voor spelers en ook helaas dat er afvallen.
Huiswerk is grondig gemaakt door de technische commissie en het is nu wachten op witte rook. Liefst zo spoedig mogelijk maar gewiekst onderhandelen vraagt vaak tijd. De verwachting is dat de eerste witte rook boven de Geusselt niet meer lang op zich laat wachten.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458
Discussie gesloten.
01 juli 2017 00:53
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #446
Ik zie Labylle eerder gaan dan Ciranni. Maar voor beiden is belangstelling. Als de prijs goed is, so be it. Net zoals voor Thomas. Die niet voor nop de deur uitgaat.
Nivo Koolhof is prima en als dat nu de norm is gaan we er op vooruit. Genk, Arsenal, Wolfsburg, het netwerk van onze technische commissie....en nog een week of 6 te gaan voor het om het echie gaat. Rustig blijven. Focus op wat nodig en haalbaar is. Ik verheug me op zondag. Ben benieuwd welke namen dan weer rondzingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 07:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #447
Ik zie onder andere op facebook dat veel mensen zich zorgen maken, maar waarom?
Ik heb het liefste ook zo snel mogelijk de selectie rond maar dat lukt toch niet zeker niet voor een club die niet al te veel te besteden heeft.
En bij mvv is het altijd op het laatste moment toveren ze nog mensen tevoorschijn.
Nu gaat Verheijd weg dan is de hel van de dam terwijl veel mensen hem nooit denderend goed vonden.
Je moet ook nagaan er zijn nog geen belangrijke spelers vertrokken.
Op Geens en Nwakali maar daar kun je niks aan doen.

Verheijd veel succes!
Discussie gesloten.
01 juli 2017 08:50 01 juli 2017 08:52 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #448
Nu dus geen geruchten meer maar officieel bevestigd door MVV: Thuys en Mmaee worden komend seizoen gehuurd.

Bij die laatste naam zullen we toch wat fonetische instructies nodig hebben, anders wordt het gewoon 'Amai'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke
Discussie gesloten.
01 juli 2017 08:53
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #449
onze verdediging heeft meer rendement als de aanval.. (schroojen, ciranni labylle) laat deze aub blijven!
Discussie gesloten.
01 juli 2017 08:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #450

Kay schreef : Nu dus geen geruchten meer maar officieel bevestigd door MVV: Thuys en Mmaee worden komend seizoen gehuurd.

Bij die laatste naam zullen we toch wat fonetische instructies nodig hebben, anders wordt het gewoon 'Amai'.

Twee Belgische jeugdinternationals. Klinkt toch als een kwaliteitsslag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden