Pedro weg dat is jammer maar geen ramp. Volgens vergadering lag de prioriteit oa ook op de rechts buiten positie. Pedro mocht waarschijnlijk uitkijken naar een andere club.
Verheijdt weg met een nog doorlopend contract levert MVV geld op. Engelse clubs op 2e nivo hebben redelijk wat geld te besteden dus die zal niet voor een appel en een ei verkocht zijn. Eerste winst is dan een feit.
Ook hier lag de prioriteit op het zoeken van een spits, dus MVV, kies een killer svp.
N'Koyi was al weg, maar wat nu blijkt naar Schotland. Deze spits had ik graag nog hier gehouden maar helaas. Dit houdt in dat we 2 nieuwe spitsen kunnen verwachten naast de uit de jeugd overgekomen Kostons.
Dit is de prijs die MVV nu betaald voor een goed seizoen waarbij veel spelers zich in de kijker hebben gespeeld.
Doordat MVV niet is promoveerd wordt je nu kaal geplukt, hopelijk blijft het hierbij en raken we niet onze echte beste spelers kwijt.
Daarom baal ik nog steeds dat we niet zijn gepromoveerd en was hier al een beetje bang voor. Met een beetje pech starten we toch weer met 6 contract spelers op de eerste training ipv. 14 contract spelers zoals laatst in de vergadering werd genoemd.
Ik ben niet helemaal negatief want we willen door en daar moesten toch op een aantal positie's betere spelers voor terug komen.
Salarissen komen vrij en voor Verheijdt een transfer bedrag die we nu echt zelf mogen gebruiken.
Om mensen inderdaad aan de seizoenskaart te krijgen moet je nu toch met nieuwe namen gaan komen, zeker omdat zondag ook de eerste training gaat beginnen. Nou MVV laat je eens horen wie o wie komt er uit de hoge hoed.............