Transfergeruchten seizoen 2017-2018

01 juli 2017 09:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #451
Het begin is er. Thuys mag de concurrentie aangaan met Nys en Mmaee is 1 van de 2 centrale verdedigers die we nodig hebben. Het lijkt me toch ook dat mvv hier nog voor een ervaren speler kijkt.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 09:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #452
De finale plek in de play-offs heeft heel wat verwachtingen geschept voor dit seizoen. Echter denk ik dat de mega kans op promotie die we hadden meer uitzondering dan regel is.

Iedereen verwacht ook weer een beter MVV dit jaar, je leest t overal op dit forum. Ik denk echt dat we die verwachtingen eens wat moeten gaan temperen. Wat betreft nieuwe spelers want daar gaat dit topic over hebben we met een groter spelers budget de mogelijkheid of om meer "kwaliteit" en meer kwantiteit in te kopen . Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
MVV moet een elftal gaan kopen/bouwen welke dus in de play-offs kunnen pieken , daarbij moet je dus eerst maar eens die plek weten te behalen. Daarbij krijgen we een compleet nieuw elftal welke op 5-6 plekken al aangepast moet gaan worden , dat kost ook tijd

Een hele puzzel die ingekleurd moet gaan worden , lijkt me wel leuk om te doen ...voetbal manager ! ;-)
Discussie gesloten.
01 juli 2017 09:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #453

Napoleon schreef : De finale plek in de play-offs heeft heel wat verwachtingen geschept voor dit seizoen. Echter denk ik dat de mega kans op promotie die we hadden meer uitzondering dan regel is.

Iedereen verwacht ook weer een beter MVV dit jaar, je leest t overal op dit forum. Ik denk echt dat we die verwachtingen eens wat moeten gaan temperen. Wat betreft nieuwe spelers want daar gaat dit topic over hebben we met een groter spelers budget de mogelijkheid of om meer "kwaliteit" en meer kwantiteit in te kopen . Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
MVV moet een elftal gaan kopen/bouwen welke dus in de play-offs kunnen pieken , daarbij moet je dus eerst maar eens die plek weten te behalen. Daarbij krijgen we een compleet nieuw elftal welke op 5-6 plekken al aangepast moet gaan worden , dat kost ook tijd

Een hele puzzel die ingekleurd moet gaan worden , lijkt me wel leuk om te doen ...voetbal manager ! ;-)

Ik denk dat mvv zelf die verwachtingen omhoog schroeft. Als je aangeeft dat je aanzienlijk meer budget hebt en zegt dat spelers nu interesse hebben waarmee je 2 jaar geleden niet eens mee hoefde te praten , dan gaan de mensen iets verwachten.

Deze 2 spelers vallen echter nog in categorie spelers die mvv de laatste jaren haalt wat overigens niet slecht is. Kijk maar naar de voorbeelden.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 09:27 01 juli 2017 09:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #454
Er is een transfer bedrag betaald voor Verheijd van Crawley town. Nu ben ik benieuwd hoeveel dat is. Aangezien veel geld in de verkeerde zakken is verdwenen in het verleden bij MVV hoop ik op wat transparantie. Tot dusver is die weer ver te zoeken. Dat Crawley town is trouwens volgens mij ook al zo'n Turks clubje, als je bekijkt dat de voorzitter en technisch directeur Turks zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, middenstip
Discussie gesloten.
01 juli 2017 09:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #455
Maak ik me zorgen, niet direct

Maar zonder spitsen een training beginnen lijkt me ook niet helemaal volgens de planning.
Als je je wilt voorbereiden op een seizoen dien je dat wel met een team te doen en niet met 8 man wat balletjes gaan overschieten op een veld.

MVV is altijd heel laat met aankopen en ik ben bang dat we weer geen fatsoenlijke spits gaan krijgen. Goede spitsen zijn duurder dat klopt.
Maar de spelers die 2 weken voor de competitie nog niks hebben zijn of vele miljoenen waard of zijn niet genoeg voor de meeste clubs. Maar wel weer voor MVV. en wat krijg je dan weer een voorhoede die niet kan scoren.
Die van meersen en de A1 zijn puur een gok gebaseerd op prestaties in lagere competitie's zoals verheyd dat was.
En om nou te zeggen dat hij veel scoorde het eerste seizoen........
en daarom ben ik toch erg bang als het aankomt op de voorhoede, net alsof onze spits scout een hele andere definitie heeft van spits.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:18
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #456
Zorgen maken? Dacht het niet. Die attaquants gaan ook komen. Trouvailles lek vinger lek doum!

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Willems, Strucht
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:28
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #457

Napoleon schreef : ....Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
...

Is er dan sprake van dat het salarisplafond afgeschaft of verhoogd is nu de club uit de schulden is? Is mij in ieder geval ontgaan.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #458
Benieuwd naar de aanvallende versterkingen.

Wat betreft de vertrokken spelers:
Verheydt: Aardig gegroeid ten opzichte van het moment dat hij hierheen kwam. Desalniettemin vaak aan zitten ergeren dit seizoen en terecht de tweede seizoenshelft op de bank gezeten. Denk dat door zijn goal tegen Cambuur mensen hem te belangrijk zijn gaan vinden. Begrijp me niet verkeerd, dat doelpunt zal ik niet snel vergeten, maar zoals al werd gecommuniceerd zou Thomas dit jaar op de bank komen. Als je dan geld voor hem kunt vangen en ook nog eens een redelijk groot salaris vrijvalt, is dit een ideaal moment om 'van hem af' te komen.

Pedro: Veel te weinig laten zien, zeker als topverdiener in de selectie. Enkel de tweede helft in Venlo heel sterk en de wedstrijd erna thuis tegen NAC. Verder in mijn ogen veel te egoïstisch, schieten uit kansloze hoeken terwijl met een beetje rust en overzicht iemand anders voor het doel een goede kans zou hebben kunnen krijgen (Roda uit bijvoorbeeld, na een minuut of 10 ofzo). Nee, voor dit salaris kun je speler halen die veel beter is.

N'koyi: Enige aanvaller waarvan ik het echt jammer vind dat hij vertrekt. Door blessures pas laat de positie van Verheydt overgenomen en dat uitstekend gedaan. Had hem graag nog twee jaar hier gezien.

Moustafa: Ook jammer. Van drie seizoenen alles spelen, naar een heel jaar op de bank. Dan snap ik dat hij ergens anders wil gaan proberen. Maargoed, Ciranni en Labylle zijn betere backs. Was een fijne speler voor de breedte, maar die kunnen we ook ergens anders vinden.

Guvenc: Denk dat Guvenc ook een aardig salaris opstreek. Was toch een grote naam toen hij twee jaar geleden tekende. Was een handige speler met genoeg spelinzicht, maar nooit meer fit geraakt. Dan moet je verder kijken. Denk dat we met Loshaj een evengoede speler hebben met natuurlijk veel meer doorgroeimogelijkheden. Goede keuze om Guvenc te laten vertrekken.

Kuipers: Weet het niet. Was een goed duo met Pereira. Martina heeft in de play-offs echter laten zien dat hij deze positie probleemloos over kan nemen. Nu met Mmaee en waarschijnlijk nog een ervaren verdediger erbij zal dit vertrek ook goed op te vangen zijn.

Geens: Denk dat Geens blijft :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Willems, Strucht
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:41 01 juli 2017 10:41 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #459
Typische MVV transfers die wij nu binnenhalen. De LD probeert ook de paniek te veroorzaken binnen een club, maar dat laten wij niet gebeuren. Wat er nu is gebeurt noem je doorselecteren, buiten N"koyi en Geens ( Die vorige seizoen als 4de keeper van Lokeren kwam ) vind ik het niet zo erg dat de andere zijn vertrokken. Ben benieuwd naar de komende schaak zetten van MVV :)
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:45 01 juli 2017 10:50 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #460

Kay schreef :

Napoleon schreef : ....Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
...

Is er dan sprake van dat het salarisplafond afgeschaft of verhoogd is nu de club uit de schulden is? Is mij in ieder geval ontgaan.

Wil inleveren van 80k naar 40k om hier te kunnen spelen :lachen:

Nee vaak telt er meer dan een salaris om kwaliteit te bepalen.
Een goede speler is een totaal plaatje, is het een team speler, spelen op een lager nivo is mentaal vaak lastig, ego kan negatief zijn enz.
Natuurlijk spelers die belachelijk duur zijn (of waren) hebben weer extra kwaliteiten zoals we hebben gezien toen MVV Ole Tobiassen haalde in de nadagen van zijn carrière.
MVV haalt nu toch steeds vaker de juiste spelers en dat is goed voor ons.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 10:52
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #461
Tja, de hele voorhoede weg. laat dit nu net het minste gedeelte van het elftal zijn afgelopen seizoen. Pedro, N Koy en Verheydt waren geen uitblinkers in de Jupiler League, hadden soms een klein piekje. Dus goed gezien van onze td!
Kuijpers jammer, een echte teamplayer een fysiek sterke speler, voetballend wat minder en opbouwend zwak. Moustafa altijd 100% inzet maar een zeer matige speler, hier kom je niet mee hogerop. Guvenc heeft laten zien dat hij geen hele wedstrijd kan spelen.
Geens was geen verkeerde keeper maar ook geen superkeeper.
Het blijven van Ippel, Labylle, Pereira, Cirannie, Loshaj,Martina is belangrijk.
Iedere club zoekt scorende spelers die het al hebben laten zien, die spelers kan Mvv vergeten. Mvv moet het hebben van toptalenten die zich nog moeten bewijzen. Ik vertrouw op onze TD, ieder jaar hebben ze ons toch verrast.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 11:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #462
Kijk wat ik bedoel te zeggen , maar misschien was t al wel duidelijk . We denken wel dat met het weggaan van Verheijdt, Kuipers,Pedro,Guvenc etc ...we er betere er voor terug krijgen . Hier wordt al gesproken over door selecteren etc.

Nu vond ik Pedro ook niet geweldig en scoorde Thomas te weinig en van Guvenc is ook wat te zeggen net zoals van Kuipers. Maar de meeste supporters nemen maar klakkeloos aan dat de opvolger van Pedro het beter doet of de opvolger van Kuipers
Bedoel die verwachtingen moeten echt wat worden bijgesteld , het is goed dat we omhoog denken en verwachten een beter MVV terug te zien dan afgelopen seizoen. Aan de andere kant met 200K met spelers budget heb je zeker meer mogelijkheden maar kun je zoveel beter inkopen , dat is de vraag
Maar goed we zullen zien wat er nog allemaal gaat komen en wie er nog weggaat . Labylle , Ippel ?
Discussie gesloten.
01 juli 2017 11:02 01 juli 2017 11:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #463
Pfff na ons boegbeeld achterin, nu ook t bies weg! En dat naar een of andere 4de divisie club in Engeland.

Ik snap dat we Kuipers niet konden houden, maar voor t Bies had MVV toch wel wat moeite kunnen doen! Als nu ook nog Ciranni en Labylle weg zouden gaan, dan begin ik toch fijn met losse kaartjes dit seizoen.
Discussie gesloten.
01 juli 2017 11:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #464

Hill28 schreef : Pfff na ons boegbeeld achterin, nu ook t bies weg! En dat naar een of andere 4de divisie club in Engeland.

Ik snap dat we Kuipers niet konden houden, maar voor t Bies had MVV toch wel wat moeite kunnen doen! Als nu ook nog Ciranni en Labylle weg zouden gaan, dan begin ik toch fijn met losse kaartjes dit seizoen.

dat snap ik wel dat je zo denkt en er ook over schrijft, je hebt daar wel een punt . Verder denk ik wel dat onze TC na dit jaar niet met Thomas verder zouden zijn gegaan. De ontwikkeling die hij maakt stagneerde toch wel een beetje. Wellicht hebben we er nog wat voor gekregen en valt zijn 3de jaar salaris ook weg ( duurste normaal gesproken)

Ook wat betreft de seizoenskaarten kan ik je volgen , maar als MVV nu de komende weken zich tot goed versterkt zou je dan wel een seizoenskaart kopen ? Bedoel vraag me dat af waar ligt voor mensen die twijfelen het breekpunt voor het kopen van zo'n kaart
Discussie gesloten.
01 juli 2017 11:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #465
Tja op het moment dat al mijn favoriete spelers/spelers waarvoor ik naar het stadion kom, weg zijn.

Na Croux, Kuipers, Guvenc en Verheijdt, zijn daar nog Labylle, Ciranni en Ippel van over. Nwakali was de enige goeie die we tussentijds ervoor terug hebben gekregen en die is nu ook -begrijpelijkerwijs- alweer weg

Door zo een groot deel van de ploeg te vervangen, neem je wel een groot risico. Als je echt bent aan t bouwen, dan moet je toch een aantal vaste sterkhouders in je team houden en daaromheen gaan bouwen.
Neemt niet weg dat ik er toch wel weer bijna elke wedstrijd zal zitten..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden