>
Ontvangen bedankjes 430
Napoleon schreef : De finale plek in de play-offs heeft heel wat verwachtingen geschept voor dit seizoen. Echter denk ik dat de mega kans op promotie die we hadden meer uitzondering dan regel is.
Iedereen verwacht ook weer een beter MVV dit jaar, je leest t overal op dit forum. Ik denk echt dat we die verwachtingen eens wat moeten gaan temperen. Wat betreft nieuwe spelers want daar gaat dit topic over hebben we met een groter spelers budget de mogelijkheid of om meer "kwaliteit" en meer kwantiteit in te kopen . Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
MVV moet een elftal gaan kopen/bouwen welke dus in de play-offs kunnen pieken , daarbij moet je dus eerst maar eens die plek weten te behalen. Daarbij krijgen we een compleet nieuw elftal welke op 5-6 plekken al aangepast moet gaan worden , dat kost ook tijd
Een hele puzzel die ingekleurd moet gaan worden , lijkt me wel leuk om te doen ...voetbal manager !
Is er dan sprake van dat het salarisplafond afgeschaft of verhoogd is nu de club uit de schulden is? Is mij in ieder geval ontgaan.Napoleon schreef : ....Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
...
Kay schreef :
Is er dan sprake van dat het salarisplafond afgeschaft of verhoogd is nu de club uit de schulden is? Is mij in ieder geval ontgaan.Napoleon schreef : ....Nu is echter maar de vraag is een speler die 80K kost zoveel beter dan die van 40K.
...
Hill28 schreef : Pfff na ons boegbeeld achterin, nu ook t bies weg! En dat naar een of andere 4de divisie club in Engeland.
Ik snap dat we Kuipers niet konden houden, maar voor t Bies had MVV toch wel wat moeite kunnen doen! Als nu ook nog Ciranni en Labylle weg zouden gaan, dan begin ik toch fijn met losse kaartjes dit seizoen.