Transfergeruchten seizoen 2017-2018

01 juli 2017 11:56
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #466
Wat jij sterkhouders noemd waren in mijn ogen gewoon middelmatige spelers ,geens was in mijn ogen de enige die heeft laten zien dat hij kan verbeteren,de hele voorhoede was een drama kijk maar eens naar de doelpunten die we voor hadden dramatisch.dat is het eerste wat prioriteit heeft twee goeie buitensplers en een meevoetballende spits die ook zijn doelpunten maakt.we hebben nu weer de beschikking over twee jonge talenten en koolhof en voor de rest zal het heus wel goed komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager
Discussie gesloten.
01 juli 2017 12:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #467

Hill28 schreef : Tja op het moment dat al mijn favoriete spelers/spelers waarvoor ik naar het stadion kom, weg zijn.

Na Croux, Kuipers, Guvenc en Verheijdt, zijn daar nog Labylle, Ciranni en Ippel van over. Nwakali was de enige goeie die we tussentijds ervoor terug hebben gekregen en die is nu ook -begrijpelijkerwijs- alweer weg

Door zo een groot deel van de ploeg te vervangen, neem je wel een groot risico. Als je echt bent aan t bouwen, dan moet je toch een aantal vaste sterkhouders in je team houden en daaromheen gaan bouwen.
Neemt niet weg dat ik er toch wel weer bijna elke wedstrijd zal zitten..

Jij gaat ook voor Dean Koolhof naar het stadion komen. De aanvallers die vertrekken betekent opnieuw zoeken, maar ook niet meer dan dat. Rendement Pedro veel te laag, N'Koyi nooit topfit geweest, Verheydt aardige pinchhitter maar weinig groeipotentieel. Daar moet je geld dus niet heen gaan. Kuipers en Pedro waren grootverdieners, huurlingen zullen niet veel kosten dus er moet ruimte zijn in het salarishuis. Kump good!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
01 juli 2017 12:07
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #468
verheijdt scoorde veel te weinig als spits, hij kan goed kaatsen maar daar heb je middenvelders voor...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Discussie gesloten.
01 juli 2017 12:43
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #469
Beste mensen,

grotendeels hebben we toch zelfs nu al een team waar veel andere clubs gewoon jaloers op zijn.
De open plekken worden heus nog wel ingevuld. Voor mijn gevoel zijn we nu al een stuk verder dan vorig jaar.
En ik ben het er mee eens dat van de vertrokken alleen Geens en Nkoy van toegevoegde waarde waren. En Kuipers natuurlijk, maar dat was al een jaar bekend dat hij ging vertrekken.

???

Ciranni Perreira Martina Labylle

Ippel Koolhof Nuys

??? ???? Schrooijen

Met dan als reserve Golpek, de twee huurlingen, Martina, Smylek Kostongs e.a.

Echt niet zo slecht op 1 juli. Er komt nog genoeg bij, zeker weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 juli 2017 13:15
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #470
Zaterdag 01 juli 2017

De 19-jarige middenvelder Matisse Thuys maakt aankomend seizoen zijn opwachting in het rood-wit van MVV Maastricht. Zijn club KRC Genk verhuurt hem aan de Sterrendragers voor één seizoen.

Matisse kwam tot op heden uit voor Genk U19 maar speelde ook al mee in de U21 van de Belgische topclub. Thuys is voormalig Belgisch jeugdinternational in de categorieën U15 t/m U17. Hij heeft een contract bij KRC Genk tot medio 2018.

Trainer Ron Elsen zegt over Thuys: “Matisse is een dynamische middenvelder met een groot loopvermogen, die zelf op regelmatige basis een doelpuntje mee pikt. Hij kan op ‘6’ uit de voeten, maar ook op ‘10’, als offensieve middenvelder. Matisse is op zoek naar een nieuwe prikkel en krijgt van KRC Genk de kans zich verder te ontwikkelen in de Jupiler League. Diverse van zijn voorgangers bij MVV hebben aangetoond dat dat een logische tussenstap is in hun voetbalcarrière. Aan Matisse de taak om dat hier in Maastricht voor zichzelf verder in te vullen.”

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
01 juli 2017 13:16
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #471
aterdag 01 juli 2017

Samy Mmaee wordt door de Belgische eersteklasser Standard Luik aan MVV Maastricht verhuurd voor het seizoen 2017-2018. De 20-jarige Belg is een centrale verdediger die op meerdere posities in de laatste linie kan spelen.

Mmaee speelde bij de jeugd van AA Gent, dat hij in 2013 inruilde voor Standard Luik. Een jaar later maakte de 18-jarige Mmaee zijn officiële debuut voor de Luikse club tegen Sporting Charleroi.

Samy Mmaee speelde ook al voor de Belgische U19 én U21-ploeg. Recentelijk speelde hij nog met Jong België tegen Jong Malta.

Trainer Ron Elsen over Mmaee: “Met het oog op het vertrek van Nick Kuipers naar ADO en de blessure van Shermar Martina hallen we Samy in huis. Samy is een échte verdediger, groot van postuur. Hij is een centrale verdediger, die overigens ook op beide backposities uit de voeten kan. Samy maakte reeds zijn debuut in het eerste van Standard en speelde onlangs nog zeer verdienstelijk voor Jong België. Met hem halen we een vaardige verdediger in huis die zich heel graag in de Jupiler League wil bewijzen en de volgende stap bij MVV Maastricht wil maken.”

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
01 juli 2017 14:05
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #472
Loshaj hebben we toch ook nog altijd? Prima speler. Ik zie hem graag spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems
Discussie gesloten.
01 juli 2017 14:07
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #473
klopt, hele fijne speler waar we nog veel plezier aan gaan beleven.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 08:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #474
Mvv heeft vandaag 2 keepers op proef: Jonas Deumeland en Yannich Storch

Bron: mvv website
Discussie gesloten.
02 juli 2017 09:29
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #475
Smylek?

Ciranni Martina Perreira Labylle

Loshaj Nijs Ippel

Golpek Koolhof Schrooijen

Lijkt mij geen verkeerd elftal dat we nu al op de been kunnen brengen. Smylek geen idee hoe goed hij is (heb ik nooit zien keepen), Golpek schijnt echt een gemotiveerde, gedreven en behendige aanvaller te zijn. Die heb ik het liefste, ze moeten en willen zich graag bewijzen op hoger niveau. Laat die maar eens zien wat hij kan. Koolhof is denk ik als aanvaller gehaald en niet als middenvelder. Verder heb je dan nog op de bank: Martina 2 (als hij weer fit is), Mmaae (ondanks leeftijd, ook al ervaren!), Thuys (geen idee hoe goed hij is) en de jongens uit de jeugd.

Heb alle vertrouwen in onze technische staf en wederom heel veel zin in het komende seizoen. Wat betreft het vertrek van onze aanvalslinie: Uiteindelijk hebben ze te weinig rendement gehad. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Willems
Discussie gesloten.
02 juli 2017 10:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #476
@robin

Als jij al tevreden bent met een team zonder spits dan vraag ik me af waar je naar komt kijken.
Al jaren dient er een betere spits naar MVV te komen.
Nu alle spitsen weg zijn staan we er zeker niet beter voor als eerst.
Er van uit gaan dat de nieuwe spitsen beter zijn als de vorige is complete bullshit aangezien ze met het zelfde budget gaan winkelen. dus logischerwijs zouden de spelers van het zelfde kaliber zijn.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 10:57
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #477
Maar Dean Koolhof is volgens mij toch echt een spits?

MVV is nog niet klaar op de transfermarkt, maar ik maak me echt geen zorgen hoor. Kom al jaren kijken en voor één ding heb ik heel veel respect: Het feit dat de technische staf ieder jaar prima spelers weet te halen. Ron en co. laten ieder jaar mooi voetbal zien om naar te kijken. Die goals, dat is al jaren een probleem. Een goede spits is zeldzaam of niet te betalen. So be it.

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems, La Chouffe
Discussie gesloten.
02 juli 2017 11:01 02 juli 2017 11:09 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #478
Volgens trepke b ook Vandeputte ( ex eindhoven/ aa gent) en Okita( Union ) op proef.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 11:18
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #479
@ Robin

Helemaal eens met je stukje. Al een prima elftal waar zeker nog het nodige bij komt. Nkoy was een waardige jupiler speler, Pedro ook maar niet laten zien bij MVV helaas, en Verheydt een matige spits die het nivo beslist niet aan kan. Dus komt wel goed.
Discussie gesloten.
02 juli 2017 11:19 02 juli 2017 11:23 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #480
Darren Maatsen is ook op proef. Bron Trepke B. Dit lijkt mij een ervaren kracht in de aanvalslinie?

Correctie, dit moet Jonathan Okita zijn.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden