Transfergeruchten seizoen 2017-2018
04 juli 2017 13:44
Justin Mathieu maakt de overstap van FC Oss naar SC Cambuur. De aanvallende middenvelder komt uit de jeugdopleiding van Willem II. Het afgelopen seizoen speelde hij voor FC Oss en maakte hij tien doelpunten en was hij goed voor tien assists. Technisch directeur Gerald van den Belt verwacht veel van Mathieu: "Het is een echte Cambuur speler. Mathieu is een jongen met bravoure. FC Oss heeft vorig seizoen heel veel doelpunten gemaakt en daar was hij samen met Tom Boere toch de motor achter."
Justin Mathieu heeft zin aan zijn avontuur in Leeuwarden: "Ik heb voor drie jaar getekend en wil zo snel mogelijk promoveren!", zo zegt hij.
Oud-Cambuurspeler Furdjel Narsingh zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen meetrainen met de beloften. Narsingh speelde van 2014 tot en met 2016 ook al bij de Leeuwarders, maar wilde zijn contract daarna niet verlengen. Het afgelopen seizoen heeft Narsingh getraind met de amateurs van Blauw Wit '34 in Leeuwarden.
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
04 juli 2017 14:01
Jim Cemint
Platinum Boarder
Stadion de geusselt schreef : Hopelijk ben je op de training geweest en het daar gehoord.. Ik sta te popelen om het nieuws te horen.. Word het Melvin platje ???
Alsjeblieft zeg... Melvin Platje... dat is vergane glorie wat mij betreft. Die maakt ons niet beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
04 juli 2017 14:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Melvin Platje ,groot mondje ,laat de oren vlug hangen ,geen teamspeler . het ligt volgens Melvin aan de andere en nooit aan hem ................
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
04 juli 2017 14:46
Ik heb sowieso de hype rond Platje nooit zo begrepen, als hij niet scoorde was hij compleet nutteloos. Teert volledig op opportunisme en mooie doelpunten en is een ramp om mee samen te spelen, want hij doet maar wat. Als invaller kan dat heel waardevol zijn om wat te forceren, maar er is een reden waarom hij overal nooit verder kwam dan supersub. Past totaal niet in het team van MVV, in het spel dat Ron wil spelen. Was Guvenc en Elsen al niet altijd een match, dan is Platje en Elsen een combinatie die meteen verkeerd gaat.
Los van dat, is het beste bij Platje er al jaaaren af. Afgelopen seizoenen op lagere niveaus in diverse buitenlanden weinig aan spelen toegekomen en als hij speelde scoorde hij nauwelijks.
En zelfs als je al die dingen negeert, haalt MVV eigenlijk nooit een speler als Platje. MVV haalt meestal spelers die bij iets grotere clubs in Nederland er naast vallen (Peters, Ippel, Pereira), reserves uit België (Croux, Ciranni, Loshaj, Geens en ga maar even door) en nog onverwachtere spelers. Platje past totaal niet in dat plaatje.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, jovkle
Discussie gesloten.
04 juli 2017 16:04
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
HIER!! schreef : De Kogel.. is door de kerk
Ik lig echt helemaal Platje in mijn Lallemand van deze geweldige grap.
Zo , hebben we nu iedere spits in een woordspeling benoemd? Anders snap ik er geen Barto meer van
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Belgske, tuutsje, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
04 juli 2017 16:38
Boredass
Platinum Boarder
Jari vandeputte zijn contract is ontbonden bij AA Gent. Alhoewel zijn positie geen prio heeft zie ik hem wel als eerstvolgende aankoop bij MVV.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 17:05
04 juli 2017 17:08 door Schapendonk.
Boys_in_Red schreef : Mocht je het over Leon de Kogel hebben, dan lijkt me dat sterk, want hij heeft nog een contract tot de zomer van 2018....
Ik vraag me af. Waarom kan dat dan niet? Je kunt toch iemand huren?? ( en daarna overnemen). Had met Justin Matthieu ook gekund.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 18:26
Zijn niet te vergelijken Schapendonk, in de zin dat Matthieu basisspeler was bij Oss en zij hem nooit zullen uitlenen en een jaar later transfervrij laten gaan. De Kogel zit op een zijspoor en daar zou dat in theorie best kunnen, als toch niemand een transfersom voor hem wil betalen krijgt zijn club zo toch nog wat geld/bespaart loon.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Ivinho
Discussie gesloten.
04 juli 2017 18:55
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Martin pusic komt er niet uit met sparta rotterdam.
Spits was gehuurd van mdtyilland
Zou het geen optie zijn om zo een kaliber spits te huren van zo een club?
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:03
SJENG@BOSCHPOORT schreef : Martin pusic komt er niet uit met sparta rotterdam.
Spits was gehuurd van mdtyilland
Zou het geen optie zijn om zo een kaliber spits te huren van zo een club?
'Komt er niet uit met Sparta'. Hoe groot acht je de kans dan dat ie naar MVV komt???
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:19
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Ik heb niet gerept over 'hoe groot ik de kans acht dat ie naar mvv komt'
De reden waarvoor ze er niet uit komen is niet bekend. En sparta is geen reus hoor in de voetbalwereld.
En we hebben het hier over huur, dus zo heel onmogelijk kan het niet zijn.
Was ook maar een balletje opgooien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:27
04 juli 2017 19:28 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Jazeker, groot, groter, grootst... Niets is te min voor onze club. Maar de begroting is wel hetzelfde gebleven sinds december 2016... Er zit geen euro verschil tussen het afgelopen seizoen en het huidige... Maar we kunnen ons gewoon meten met de jongens van 4 tot 6 miljoen euro die boven ons staan tijdens het touwtrekken om spelers. Clubs die ver boven ons salarisplafond van 50.000 euro uitkomen en het dubbele te besteden hebben dan MVV.
Gooi het topic maar lekker vol met namen als Mathieu, Boere en grootverdiener De Kogel. We staan virtueel al met één been in de eredivisie, op basis van wat eigenlijk? Dat we vorig seizoen een keer de wind in de zeilen hadden?. Als MVV straks op de proppen komt met Rob Puntkop die zijn avontuurtje is gestrand op de Paaseilanden en MVV ziet als het laatste voetricheltje voor de amateurs, dan is de deceptie weer compleet hier.. Maar het is wel realistisch dat je hetzelfde kaliber gaat binnenhalen als vorig seizoen, met dezelfde begroting..
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:33
Boredass
Platinum Boarder
houtengerard schreef : Jazeker, groot, groter, grootst... Niets is te min voor onze club. Maar de begroting is wel hetzelfde gebleven sinds december 2016... Er zit geen euro verschil tussen het afgelopen seizoen en het huidige... Maar we kunnen ons gewoon meten met de jongens van 4 tot 6 miljoen euro die boven ons staan tijdens het touwtrekken om spelers. Clubs die ver boven ons salarisplafond van 50.000 euro uitkomen en het dubbele te besteden hebben dan MVV.
Gooi het topic maar lekker vol met namen als Mathieu, Boere en grootverdiener De Kogel. We staan virtueel al met één been in de eredivisie, op basis van wat eigenlijk? Dat we vorig seizoen een keer de wind in de zeilen hadden?. Als MVV straks op de proppen komt met Rob Puntkop die zijn avontuurtje is gestrand op de Paaseilanden en MVV ziet als het laatste voetricheltje voor de amateurs, dan is de deceptie weer compleet hier.. Maar het is wel realistisch dat je hetzelfde kaliber gaat binnenhalen als vorig seizoen, met dezelfde begroting..
Klopt niet helemaal, spelersbudget is wel omhoog gegaan
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:36
04 juli 2017 19:38 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Boredass schreef : Klopt niet helemaal, spelersbudget is wel omhoog gegaan
Die (marginale) verhoging is al in december gebruikt om Labylle en Gijzen een contract te geven. Netto blijft alles hetzelfde. Als je de laatste seizoenhelft pakt. Er zijn alleen spelers omgezet van amateur naar prof.
De 'hoop' is er dat volgend jaar de spelersbegroting omhoog zal gaan naar bijna 1 miljoen. Maar dat is nu niet het geval.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 19:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Van 630k(?) naar 820/850k spelersbudget lijkt me geen marginale groei.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden