Transfergeruchten seizoen 2017-2018

06 juli 2017 17:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #556

Driver schreef : Tom Daemen komt waarschijnlijk niet naar Mvv. Hij wil graag maar Mvv twijfelt. Tom wil ook graag na zijn voetbalcarriere aan Mvv verbonden blijven. Fortuna wil hem graag hebben maar dat trekt hem niet zo, hij blijft hopen op Mvv.
Ik zie liever een talentvolle jonge voetballer ipv hem.

Talenten hebben we genoeg, ook op het middenveld. Ervaring hebben we ook nodig, maar salaris van Daemen zal wel een probleem vormen. Dat geld heeft mvv nodig om de aanval compleet te krijgen.
Discussie gesloten.
06 juli 2017 17:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #557
Als Daemen fit is, dan heb ik m heel graag erbij!
Discussie gesloten.
06 juli 2017 18:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #558
De verdediging en het middenveld zien er in de basis niet verkeerd uit. Maar wat als een ervaren kracht geblesseerd/geschorst raakt/wordt? Dan zou ik Daemen niet vinden misstaan. Maar wat heeft hij de laatste jaren nog gepresteerd? (Een serieuze vraag, geen cynische opmerking).
Van de andere kant: als Daemen duur is, zie ik dat geld liever naar de aanvalslinie gaan. Wellicht de spagaat waar MVV ook in zit?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
06 juli 2017 18:38
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #559
Daemen, vergane glorie!! Niet doen. Steek geld liever in een doelpuntenmachine!!

Tom wil niet naar Fortuna maar wel naar MVV. Hij weet natuurlijk ook dat MVV nu gezond is en dat hij zekerder is van de cent. Daarom wil hij natuurlijk niet naar Fortuna. Misschien ook dat daar die Turkse investeerder zit waar je een zak zout mee kunt eten en niet weten wat je eraan hebt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
06 juli 2017 19:19
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #560

Driver schreef : Tom Daemen komt waarschijnlijk niet naar Mvv. Hij wil graag maar Mvv twijfelt. Tom wil ook graag na zijn voetbalcarriere aan Mvv verbonden blijven. Fortuna wil hem graag hebben maar dat trekt hem niet zo, hij blijft hopen op Mvv.
Ik zie liever een talentvolle jonge voetballer ipv hem.

Beste Driver

Neem nou maar van mij aan dat Daemen zelf best naar Fortuna zou willen maar dat Fortuna dat ( nog ) niet ziet zitten. Maar er is niets zo veranderlijk als de voetbalwereld
Discussie gesloten.
06 juli 2017 22:33
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #561
Van mij mogen ze hem halen, graag zelfs. Ervaring zeer belangrijk
Discussie gesloten.
07 juli 2017 00:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #562
Ik zeg niet nooit. Maar liever niet. Ik heb het eigenlijk niet zo met het terug nemen/ keren van spelers. " Eenmaal van het schip af..." Ik heb ook liever het overige geld in een hele goeie spits. Dat heeft het publiek wel verdient nu, mits dat geld er is natuurlijk. Want het spelletje draait toch echt om de goals en niet om de gelijke spelen, of continue de 0 houden.
Discussie gesloten.
07 juli 2017 14:18
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #563
nog geen nieuwe spits?
Discussie gesloten.
07 juli 2017 14:35
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #564
Als ik op de site van MVV kijk naar de selectie. Dan zie ik de namen van van Melick, Magermans en Jungschleger niet meer terug. Evenals Gijzen en Houben. Zijn deze spelers definitief verdwenen ? Weet iemand hier meer van ?
Discussie gesloten.
07 juli 2017 14:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #565

krampioen schreef : Als ik op de site van MVV kijk naar de selectie. Dan zie ik de namen van van Melick, Magermans en Jungschleger niet meer terug. Evenals Gijzen en Houben. Zijn deze spelers definitief verdwenen ? Weet iemand hier meer van ?

Magermans was op proef bij Patro meen ik
Gijzen is weg, de rest weet ik niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
07 juli 2017 15:15
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #566
We hebben dus nu:
Doel: smylek (1)
Verd: Ciranni (!), Mmaee (h), Pereira (1), Martina(2), Labylle (1)
Midd: Ippel (1), Nijs (3). Loshai (2), Martina (2), Thuys (h), Koolhof (2)
Aanv: Schroyen (2), Kostons (2), Golpek (1+2)

Op proef: Deumeland en Storch (keepers), vandePutte (aanv.middenv) en Okita (vleugelaanv.)

Aub bevestiging of correctie.
Discussie gesloten.
07 juli 2017 15:54
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #567
Ciranni heeft nog een eenjarig contract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
07 juli 2017 16:05
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #568
We hebben nu eenmaal meer dan 11 spelers nodig.. Het feit dat Daemen nadrukkelijk aangeeft bij ons te willen spelen omdat hij zich op een maatschappelijke carrière wil gaan richten, versterkt de onderhandelingspositie van MVV alleen maar.

Hij wil hier graag komen spelen omdat hij in de buurt woont en gaat zich met een carrière bezighouden. Hij hoeft dus geen hoog loon op te strijken hier.
Ondanks dat hij het afgelopen jaar nauwelijks gespeeld heeft, is hij de twee voorafgaande jaren gepromoveerd van de Juup naar de Eredivisie. Sportief moet hij het niveau waarop wij spelen dus prima aankunnen en bovendien kent hij de klappen van de zweep: hij weet immers hoe het is om te promoveren, lijkt me een waardevolle ervaring voor ons jonge team.
Bovendien is hij nog steeds een 'eigen' jongen, die de club, de stad en de supporters kent.
Wanneer je zo iemand (mits fit!) kan halen tegen een bescheiden loon: meteen doen! In mijn ogen de ideale twaalfde man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, La Chouffe
Discussie gesloten.
07 juli 2017 16:25
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #569

Larsbak schreef : Wanneer je zo iemand (mits fit!) kan halen tegen een bescheiden loon: meteen doen! In mijn ogen de ideale twaalfde man.

100% mee eens! Met alleen talenten red je het niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
07 juli 2017 16:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #570
Dan moet het een heel bescheiden loon zijn vind ik.
We hebben al genoeg middevelders en vind dat we eerst een fatsoenlijk keeper! Terug krijgen en een spits! Ook een centrale verdediger en rechtsbuiten. En dan pas alle extra's denken en wat je over hebt. Zoals aan Tom Deamen..
En altijd met ervaring hier ervaring daar kom op we hebben Labylle we hebben Nys we hebben Schrooijen. Hun hebben ook al wat ervaring.
En dan nog Elsen doet het wel altijd goed met de jonkies en daar haal je ook de meeste winst uit.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden