Transfergeruchten seizoen 2017-2018

07 juli 2017 17:42
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #571
Kunnen we Castro niet terughalen? Die wil toch graag dichterbij huis voetballen en voor Heracles mag hij gaan!
Discussie gesloten.
07 juli 2017 18:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #572

Ghostrider schreef : Kunnen we Castro niet terughalen? Die wil toch graag dichterbij huis voetballen en voor Heracles mag hij gaan!

Heracles laat hem niet gratis vertrekken, al kun je het altijd proberen. De beste keeper die we sinds van Duinhoven hebben gehad.
Discussie gesloten.
07 juli 2017 19:33 07 juli 2017 19:34 door Pentakel.
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #573
Niks gezag...

uote="Boredass" post=63125]

Ghostrider schreef : Kunnen we Castro niet terughalen? Die wil toch graag dichterbij huis voetballen en voor Heracles mag hij gaan!

Heracles laat hem niet gratis vertrekken, al kun je het altijd proberen. De beste keeper die we sinds van Duinhoven hebben gehad.[/quote]
Discussie gesloten.
08 juli 2017 23:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #574
Almelo - Gent hoeveel km ?
Maastricht Gent hoeveel km ?

Spits Veldwijk ?
Discussie gesloten.
09 juli 2017 07:43
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #575
Wordt het niet eens tijd voor een andere trainer voor de groep? Niets ten nadele van Ron want deze man krijgt van mij een 10 met een griffel maar met een andere trainer kan Ron zich voor 100% gaan richten op het aantrekken en versterken van MVV. Zo een dubbelfunctie is natuurlijk verre van ideaal maar vanuit financieel oogpunt begrijp ik het ook wel.
Discussie gesloten.
09 juli 2017 09:36
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #576

RedWhiteArmy schreef : Wordt het niet eens tijd voor een andere trainer voor de groep? Niets ten nadele van Ron want deze man krijgt van mij een 10 met een griffel maar met een andere trainer kan Ron zich voor 100% gaan richten op het aantrekken en versterken van MVV. Zo een dubbelfunctie is natuurlijk verre van ideaal maar vanuit financieel oogpunt begrijp ik het ook wel.

Ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Inderdaad, niets te nadele van Elsen. Maar ik denk dat het ook een financieel verhaal is. En op dit moment zie ik dat geld liever naar versterking van de spelersgroep gaan dan naar een trainer (van wie altijd de vraag blijft of ie zijn termijn volmaakt/succesvol is). Stapje voor stapje hogerop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho
Discussie gesloten.
09 juli 2017 12:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #577
Leroy Labylle staat wederom in de belangstelling van VVV ...de trainer van de Venlose club vind onze Leroy de beste linksback van de JL .... voor een afkoop van slechts 35000 euro kan VVV hem overnemen , niet dat de deal is beklonken maar de interesse is er en de afkoop is natuurlijk peanuts
Hoop dat Leroy bij ons blijft worden spannende weken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
09 juli 2017 12:30 09 juli 2017 12:31 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #578

Napoleon schreef : Leroy Labylle staat wederom in de belangstelling van VVV ...de trainer van de Venlose club vind onze Leroy de beste linksback van de JL .... voor een afkoop van slechts 35000 euro kan VVV hem overnemen , niet dat de deal is beklonken maar de interesse is er en de afkoop is natuurlijk peanuts

Napoleon óf er is bij MVV een bron die jou voor de gek houdt óf je klets echt uit je nek. 35k..., MVV heeft geleerd van t verleden en doet geen Crouxjes meer (en zelfs croux kon pas weg bij een veelvoud). Dit is ook bevestigd 2 weken geleden, contracten zijn veel beter gewaarborgd. Dit zuig je uit je ....

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
09 juli 2017 13:06
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #579
Ik weet het niet Boe is dat Feeske.. tijdens het supporterscafe gaf MVV aan dat Ciranni een van de eerste spelers is waarbij geen beperkte transfersom is opegenomen in het contract. Zou dus best kunnen dat Labylle wel voor vrij weinig geld weg mag!
Discussie gesloten.
09 juli 2017 13:46
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #580

Boe is dat feeske? schreef :

Napoleon schreef : Leroy Labylle staat wederom in de belangstelling van VVV ...de trainer van de Venlose club vind onze Leroy de beste linksback van de JL .... voor een afkoop van slechts 35000 euro kan VVV hem overnemen , niet dat de deal is beklonken maar de interesse is er en de afkoop is natuurlijk peanuts

Napoleon óf er is bij MVV een bron die jou voor de gek houdt óf je klets echt uit je nek. 35k..., MVV heeft geleerd van t verleden en doet geen Crouxjes meer (en zelfs croux kon pas weg bij een veelvoud). Dit is ook bevestigd 2 weken geleden, contracten zijn veel beter gewaarborgd. Dit zuig je uit je ....[/quote

Vorige week op de eerste training werd door de vaste fotograaf van MVV tussen neus en lippen door verteld dat Verheydt voor een boeket bloemen vertrokken is.
En als hij het uit zijn duim zuigt moet hij zijn mond houden.

Discussie gesloten.
09 juli 2017 14:46 09 juli 2017 14:47 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #581
helaas zuig ik niks uit mijn duim..... was het maar zo !
Het is niet gezegd dat VVV ook dat werkelijk Leroy gaat overnemen , maar 2 dingen zijn een feit

1) Steijn is erg gecharmeerd van Leroy
2) de afkoop is 35K, waarom denken jullie dat Leroy vorig seizoen voor anderhalf jaar heeft bijgetekend als hij niet in zijn contract had opgenomen dat hij voor een kleine vergoeding weg mag ?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques
Discussie gesloten.
09 juli 2017 15:07
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #582

Napoleon schreef : helaas zuig ik niks uit mijn duim..... was het maar zo !
Het is niet gezegd dat VVV ook dat werkelijk Leroy gaat overnemen , maar 2 dingen zijn een feit

2) de afkoop is 35K, waarom denken jullie dat Leroy vorig seizoen voor anderhalf jaar heeft bijgetekend als hij niet in zijn contract had opgenomen dat hij voor een kleine vergoeding weg mag ?!

Wellicht heeft Napoleon betrouwbare informatie, wellicht niet. In het voetbal is alles mogelijk. Ik probeer het positief te bekijken. Als Labylle 50.000 verdient, en er komt een afkoopsom van 35.000. Dan nkunnen wij een back aantrekken van 85.000 voor 1 jaar. Dat is eredivisiekwaliteit.
Discussie gesloten.
09 juli 2017 15:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #583

krampioen schreef :

Napoleon schreef : helaas zuig ik niks uit mijn duim..... was het maar zo !

Wellicht heeft Napoleon betrouwbare informatie, wellicht niet. In het voetbal is alles mogelijk. Ik probeer het positief te bekijken. Als Labylle 50.000 verdient, en er komt een afkoopsom van 35.000. Dan nkunnen wij een back aantrekken van 85.000 voor 1 jaar. Dat is eredivisiekwaliteit.

Napoleon heeft de beste bron in dit geval die je maar kunt voorstellen ..... geloof me beste MVV supporters het is zoals het er staat, echter merk ik ook op dat er nog geen enkele transfer die kant op gaat. Immers heeft Leroy in het verleden ook al eens een bod gehad uit Venlo en op t laatst geweigerd. De interesse is er , het geld is het probleem niet en ook de afkoop niet maar beide partijen moeten wel willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Belgske, krampioen
Discussie gesloten.
09 juli 2017 18:38
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #584
Ik wil een 1e en een 2e centrumspits zien komen. En een goede keeper, en een extra centrale verdediger. Ikwil kampioen worden. oh.
Discussie gesloten.
10 juli 2017 11:24
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #585
Het is lang rustig
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden