Transfergeruchten seizoen 2017-2018

11 juli 2017 22:45 11 juli 2017 22:46 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #616
Een gemotiveerde Labylle in goede doen is gewoon een meerwaarde. Maar een Labylle die echt weg wil is dat niet. Zijn tijd in Zwolle en zijn beenbreuk hebben zijn veelbelovende carriere behoorlijk in de wielen gereden. Als hij nog een keer de stap wil maken moet het nu. Of VVV dan het goede is kun je je afvragen maar het is wel eredivisie.
De 2e seizoenshelft was gewoon minder, hij heeft doorgetraind deze zomer om fit te zijn voor een nieuwe club....als hij noodgedwongen moet blijven is dat voor niemand goed. Ook voor MVV niet. Een onvoldoende gemotiveerde speler in de kleedkamer is nooit goed. Dus mijn zegen heeft ie. En natuurlijk is MVV bezig met een linksback. En ik weet geen naam trouwens.
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:46 11 juli 2017 22:46 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #617
Wat een pessimisme op dit Forum omdat Labylle vertrekt..... Ik wens Leroy het beste.

- Ik heb in van de Putte een (meer dan) volwaardige vervanger gezien, vanavond tegen Jekerdal. Goed, dat zijn vierdeklassers, maar toch. Volgens mij 3 goals en twee assists: meteen een contract geven.
- Een attente Costons in de spits: goed voor vijf goals. Natuurlijk nog niet DE spits, maar toch: wel een neusje voor de goal.
- Mmae centraal achterin maakte een zeer solide indruk (dat wordt een topper!).
- Dean Koolhof had veel dynamiek in zijn spel. Ook een goede aanwinst.
- Golpek nog wat fletsjes, maar die ging zijn mannetje ook een paar keer goed voorbij, alleen was de eindpass nog niet goed.
- En die testspeler Okita (of zoiets) was ook een goede speler, maar geen killer (ging ook gemakkelijk zijn mannetje voorbij).
- En dan uiteraard nog de verdienstelijk spelende Ippel, Martina, Schroyen.......

Ik heb wel eens andere oefenpotjes gezien tegen vierdeklassers. Ik ben echt optimistisch gestemd; en er komt heus nog kwaliteit bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:49
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #618

Hill28 schreef : Vertrek van Nwakali, Kuipers,N Koyi, Guvenc en Verheijdt heb ik nog geaccepteerd, maar een van je laatste dragende spelers laten gaan, dan mag er toch wel eens wat kritiek komen? Met het ontvangen geld kun je Labylle toch gewoon houden?

Ik zal zeker nog heel vaak in de Geusselt zijn, maar ik zit gewoon niet te wachten op weer een jaar zonder promotie. En met een bijna geheel nieuw en jong team, en verlies aan sterkhouders -ook op mentaal vlak- gaan we weer niet promoveren. Geen paniek, maar gewoon realistisch. En jammer.

Daarnaast is verdedigen nou niet de favoriete bezigheid van Schroyen, dus ik zou hem echt niet laten zakken naar Linksback..

Ik snap ergens je teleurstelling, maar wat stel jij je dan voor? Je kunt toch niet verwachten dat MVV met een dergelijk laag budget tegen eredivisieclubs op kan? MVV zet ieder seizoen nieuwe stappen, maar het blijft creatief zijn met de beschikbare middelen. MVV staat op dit moment een heel stuk verder dan precies een jaar geleden. En die creativiteit betekent soms ook dat je een Labylle alleen maar onder contract kon leggen met een beperkte afkoopsom. Niet vergeten dat we voor hem in het verleden al eens een hogere som ontvangen hebben. Er staat op dit moment al een zeer degelijk team en als daar nog een paar echte versterkingen bij komen, weet ik zeker dat MVV volgend seizoen weer sterker voor de dag zal komen. Met alle respect voor de vertrokken spelers, maar tot nu toe ga je alleen Nwakali en Labylle ècht missen en Geens zal gemist worden als we geen waardige vervanger vinden. Ik heb ook alle vertrouwen in de technische werking van MVV, dat vertrouwen hebben ze de afgelopen jaren ruimschoots afgedwongen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
11 juli 2017 22:51
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #619
Het lijkt me dat de verdediging wel staat. Dat wordt ciranni, perreira, Mmaee en schrooien, met Martina als stand-in. Schrooien heet het loopvermogen om eroverheen te gaan. Dus ook tactisch verandert er niet veel aan de linkerkant. Uitblinkers van de nieuwelingen waren mmaee, koolhof, okita en kostons. Vooral okita is een zeer vaardige speler. En mmaee achterin een slot op de deur. Er staat al een mooi team, ik heb er vertrouwen in.

Gerucht langs de lijn: platje als spits. Is eerder genoemd, maar blijft hardnekkig

Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
11 juli 2017 23:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #620
Tot op de dag van vandaag heeft MVV pas een Ganse erbij ( Koolhof ) en missen we de Ganse Geens ,Kelechi ,Labylle ,Kuiper ,Kyoi , Pedro ,
Ik wil niet meteen Mmae ,v de putte , Thuiys halve noemen maar veel daden hebben ze niet op hun konto staan .

Geen halve maar Ganse ..............
Discussie gesloten.
12 juli 2017 02:00
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #621
Dyon Gijzen zet zijn carrière voort bij amateurclub De Treffers uit Groesbeek, dat uitkomt in de tweede divisie.
Hij heeft een contract getekend voor twee jaar. De Roermondenaar kwam afgelopen seizoen op amateurbasis uit voor MVV, daarvoor speelde hij lange tijd bij VVV, waar hij ook zijn jeugdopleiding genoot. Het afgelopen seizoen scoorde Gijzen vijf doelpunten en gaf hij twee assists.

Zijn contract bij MVV liep deze zomer af. Gijzen werd door trainer Ron Elsen vooral gebruikt als invaller.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
12 juli 2017 02:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #622
DDL maakt ook melding van de overstap van Laybille naar VVV.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 07:10
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #623

Boredass schreef : DDL maakt ook melding van de overstap van Laybille naar VVV.

MVV nu zelf ook. Leroy het ga je goed.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:01
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #624
Dit is in mijn ogen geen geklaag......noem het bezorgdheid.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:26 12 juli 2017 08:27 door Jacques. Reden: tikfoutje
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #625
Jammer, heb altijd een zwak voor Leroy gehad en had hem graag gehouden. Ik baal hier zeker wel van. Tegelijkertijd gun ik het hem en had hij zonder clausule nooit een contract getekend, dus hadden we helemaal niets voor hem gekregen.

MVV mag van mij alle tijd nemen die het nodig heeft om een topselectie neer te zetten, maar ik zou het zeker waarderen als er vandaag of morgen één of twee leuke spelers bijkwamen :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #626
Mensen, maak eens ff een opstelling van de spelers (inclusief testers) die we nu hebben. We hebben helemaal geen onaardig team hoor , zeker niet gezien we pas één week trainen.

Doel: Deumeland
Verdediging: Ciranni, Mmaae, Pereira, Schrooijen
Middenveld: Ippel, Nys, Okita, Vandeputte
Aanval: Koolhof, Kostons.

Neet zeiken, kump good!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #627

Lijnsje@tappunt schreef : Mensen, maak eens ff een opstelling van de spelers (inclusief testers) die we nu hebben. We hebben helemaal geen onaardig team hoor , zeker niet gezien we pas één week trainen.

Doel: Deumeland
Verdediging: Ciranni, Mmaae, Pereira, Schrooijen
Middenveld: Ippel, Nys, Okita, Vandeputte
Aanval: Koolhof, Kostons.

Neet zeiken, kump good!

Mag nog wel een verdediger bij he... vandaag uitslag Pereira...kan zo maar eens laaaang eruit liggen

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #628
Pereira geblesseerd, Martina geblesseerd, ciranni in de belangstelling, Leroy weg, kuipers weg. Zo hebben we er weer een probleem bij. Ik snap best dat er nu veel supporters op Facebook negatief reageren.

Natuurlijk is iedereen vervangbaar en moeten we geduld hebben. Alles zal goedkomen.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 08:45
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #629
Op basis van de oefenwedstrijd ben ik totaal niet overtuigd van Okita, in tegenstelling tot anderen hier. Lage handeling snelheid, slecht in afronding. Lijkt me geen versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
12 juli 2017 09:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #630
Natuurlijk stoort het mij ook dat we veel spelers kwijtraken en dat we nu nog geen compleet elftal hebben. Ook mij is het té rustig (ik ben ongeduldig).
Maar dit is nu eenmaal het lot van een club als MVV.
Vrijwel ieder jaar moet je flink wat nieuwe spelers inpassen. En vrijwel ieder jaar lukt dat overigens heel aardig.

Vertrokken: Geens, Moustafa, Kuipers, Labylle, Guvenc, Nwakali, Verheydt, Nkoyi, Gijzen en Pedro, zal ik alleen Geens, Nwakali en enigszins Labylle missen.
Geens komt misschien alsnog terug, net als Nwakali (al acht ik die kans een stuk kleiner).
Moustafa was een leuke speler voor de breedte.
Kuipers bracht m.i. te weinig (had teveel overtredingen nodig en kon slecht passen).
Guvenc kon 15min iets brengen, maar kon fysiek niet meer.
Verheydt is een aardige gast maar komt te kort.
Gijzen was in het begin een goede supersub, maar later in het seizoen geen meerwaarde gebleken.
Nkoyi dure kracht, lang geblesseerd, paar wedstrijden goed gespeeld, maar prijs-kwaliteit is niet voldoende.
Pedro was alles of niets. Ook dure kracht. Te vaak niets.
Labylle vond ik vaak tegenvallen. Teveel pingelen en teveel balverlies. Denk dat ie ook tekort komt voor het hoogste niveau. Had hem echter wel nog graag hier gezien als tandem met Schrooyen.

Pas kort voor begin competitie, of zelfs nog later vlak voor 1-9 zullen de vissen waar MVV op uit is, gevangen worden.

Zie het positief in: we hebben inmiddels al een paar spelers verkocht of opleidingsvergoeding ontvangen! Daarnaast zijn dure contracten van Nkoyi en Pedro niet verlengd. Er is dus financiële ruimte genoeg voor nieuwe krachten!
Ik heb er vertrouwen in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., Tuor
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden