Transfergeruchten seizoen 2017-2018

13 juli 2017 12:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #676
Naast dat we heftig op zoek zijn naar een spits is nu ook de linksback positie nodig
Er zijn wel al wat concrete spelers voor deze positie aangeboden en er zit ook wel een hele aardige bij als die zou gaan komen

Verder zoekt men een fysiek sterke spits ( ja wie zoekt die niet) maar daar is men eigenlijk nog helemaal niet zo ver mee . Maar goed dat kan met de dag veranderen !
Discussie gesloten.
13 juli 2017 12:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #677
Ach jongens, die gasten die telkens roepen dat ze hun SK (nog) niet verlengen omdat ze (nog) niet overtuigd zijn...

Ze willen op die manier gewoon aangeven dat ze graag een goede selectie zien. Is hun manier van aandacht vragen aan MVV om toch echt de selectie op peil te brengen.

Om uiteindelijk gewoon weer, zoals elk jaar, een SK te nemen. Soit.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
13 juli 2017 14:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #678

Strucht schreef :

bokkesprongen schreef : Emmen haalt Enco Jansen is toch een hele mooie maar er zit wel risico aan ( operatie knie ) hij kan ook naar Ado .Maar je hebt wel wat ...............

Emmen speelt gewoon top 5 volgend jaar voorhoede Bilate, Peters, Bannick en Jansen dat zijn zeker 40 doelpunten + achterhoede Veldmate-Lima. Maar Emmen heeft ook een begroting van 3,5 miljoen EUR en al deze jongens zijn noordelingen. Onze versterkingen komen eraan!

Is ook logisch want nadat Veendam failliet ging, ging het met Emmen berg opwaarts.
Discussie gesloten.
13 juli 2017 15:23
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #679
Anco Jansen is een notoire onruststoker en bovendien ook chronisch geblesseerd. Zal daarnaast ook wel een aardig salaris willen verdienen. Dat geld kun je op betere manieren uitgeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Lassie80
Discussie gesloten.
13 juli 2017 16:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #680
Precies Gohf. Heeft een historie van langdurige blessures afgewisseld met periodes dat hij wel speelt, en dan meteen noten op zijn zang krijgt en meer geld eist/een transfer probeert te forceren.

Deze Anco Jansen kreeg in 2015 in de Geusselt rood voor spugen naar de scheidsrechter. Ik herinner me nog goed dat hij al voor de wedstrijd op het publiek reageerde. Om precies te zijn: enkele supporters waren Danny Schreurs enkele welgemeende tips aan het geven. Jansen liep er op af en riep naar de supporters dat het homo's waren, inclusief bijbehorende handgebaren. Ik dacht toen al "die gaat de 90 minuten niet vol maken als hij nu al zo op het publiek hapt". 40 minuten later? Exit Jansen. Ik weet dat het puur op één wedstrijd gebaseerd is maar zo'n ezel zou ik nooit bij ons willen hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
13 juli 2017 16:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #681
Kunnen we AUB on topic blijven ?? Dit gaat niet eens meer over geruchten van een transfer , laat staan over transfer nieuws !!! Ik kijk 2x per dag op Transfergeruchten seizoen 2017-2018 , 30 nieuwe berichten over van alles en nog wat behalve over transfer nieuws!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Karakter, middenstip, johan, Boschpoort
Discussie gesloten.
14 juli 2017 09:55
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #682
Mvv is concreet met 5/6 spelers in onderhandeling! Namen worden niet genoemd maar er zit genoeg in de pen! Bron voetbalplatform MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
14 juli 2017 10:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #683
Voetbal platform? Is dit weer wat nieuws, nog nooit van gehoord!
Discussie gesloten.
14 juli 2017 10:22
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #684
Voetbalplatform is
Erik Meijer, Bert van Marwijk, Thal, Johan Dijkstra, Hennie Bastiaans en trainer Ron Elsen.
Binnen MVV zijn er meerdere platforms. Commercieel, Financieel, Maatschappelijk en voetbal. Allemaal vrijwilligers die het beste voor onze club willen.

Heb geduld, Kump allemaol good!!
Discussie gesloten.
14 juli 2017 10:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #685

Ghostrider schreef : Mvv is concreet met 5/6 spelers in onderhandeling! Namen worden niet genoemd maar er zit genoeg in de pen! Bron voetbalplatform MVV

Tsja, dit gerucht kan iedereen erop gooien. Lijkt me sterk dat MVV nu zegt: Spelers? Nee joh, totaal niet mee bezig nu en al helemaal niet concreet als we geen spits , linksback en buitenspelers hebben!

Ik gok op Justiana van Helmond Sport en Barto/Hemmen van Cambuur

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
14 juli 2017 10:52 14 juli 2017 10:53 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #686
Eder jaor 't zelfde ge-ummer in dit oonderwèrp. Inmiddels al 46 pagina's, boevaan 45 vol stoon mèt kwatsj en aw kloete, zoonder ouch mer innege touwvogende weerde.
Lui make ziech oonderein allein mer gek mèt dit soort oonnudege oonzin. Kinne v'r neet beter gewoen allemaol zwiege, en aofwachte wat M.V.V. us geit veursjotele?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, Iech mats mvv
Discussie gesloten.
14 juli 2017 12:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #687
Het valt mij op dat Elsen, overal in vertegenwoordig is.
Is er ook iemand waar Elsen, verantwoording voor moet afleggen, ik bedoel iemand die
echt verstand van zaken heeft, als zich een probleem voordoet, op technisch of financieel
beleid. Ik heb sterk de indruk dat Elsen, overal een stevige vinger in de pap heeft!
Discussie gesloten.
14 juli 2017 12:34
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #688
Beetje vreemde opmerking Middenstip als je het mij vraagt. Het voetbalplatform is juist de klankbordgroep over technische zaken, waar overigens ook Paul Penders als directeur in zit. Zou toch vreemd zijn als Elsen daar niet in zou zitten. Op financieel beleid van de club heeft Elsen geen invloed hoor. Ben benieuwd wat jij met 'overal' bedoeld ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
14 juli 2017 12:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #689
En Erik Quekel? Ik keek ff naar transfervrije betaalbare spitsen.
Discussie gesloten.
14 juli 2017 13:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #690
Ja Zowiezoe, hiermee bedoel ik waar je ook komt, of je bij een praatcafe, de training of bij een ander gesprek
betrokken bent, altijd komt de naam Elsen terug als verantwoordelijke man[ hiermee bedoel ik niets verkeerd bij]
maar het valt mij gewoon op. Daarom vraag ik mij af als er iets mis gaat wie is dan verantwoordelijk? En hier bedoel
ook niks mee.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden