>
Ontvangen bedankjes 1190
Oldchap schreef : Op de training Bij mvv gaan de namen rond van Leon de kogel en Martijn Barto ,zou dit wat zijn?
Stadion de geusselt schreef : Martijn barto en Leon de kogel vergeet dat maar onze nieuwe spits komt uit het buitenland en barto heeft al vaker aangegeven niet willen vertrekken uit Friesland..
VakD schreef : Goede speler hoor Badjakker. Maar ze hebben aangeven dat ze alleen willen vehuren aan clubs die spelen op het hoogste niveau.
Ach wat heet een 5 jaren plan...bokkesprongen schreef : Allemaal mooie verhalen op deze site ,maar het blijft een heeeel groot probleem 6 basis krachten in te spelen de laatste maand voor de compititie begint op 18 augustus ...... en dan moet je die 6 ook nog eerst huren of kopen ..................
En als je een plan maakt van 5 jaar ,ga je dit niet veranderen na 3 a 4 jaar , eerst je doelstellingen halen ............. maar is het waar
wat iemand hier boven mij schrijft ????????????????????????
Denk dat het geen kwestie van "willen" is bij Elsen, maar louter en alleen maar een kwestie van " kunnen "...middenstip schreef : Ik bewonder jullie optimisme, maar volgens mij houdt het geluk eens op!
Zo kan je toch niet ieder jaar beginnen, maar ja het lijkt er op dat Elsen,
het niet anders wil.
bokkesprongen schreef : 5 jaren plan
Bitteke Quatsz ?
Men maakt plannen omdat mensen een houvast willen en dat word op deze site -afgedaan als ,n bitteke Quats Ik denk niet waar je of jullie het over hebben ...........