bokkesprongen wrote: Allemaal mooie verhalen op deze site ,maar het blijft een heeeel groot probleem 6 basis krachten in te spelen de laatste maand voor de compititie begint op 18 augustus ...... en dan moet je die 6 ook nog eerst huren of kopen ..................
En als je een plan maakt van 5 jaar ,ga je dit niet veranderen na 3 a 4 jaar , eerst je doelstellingen halen ............. maar is het waar
wat iemand hier boven mij schrijft ????????????????????????
Ach wat heet een 5 jaren plan...
Als je het mij vraagt, is je hierop vastpinnen op zien Mestreechs gezag.."e bittekke kwatsj" !
Tuurlik moet je je ergens op oriënteren, maar is het niet zo ...dat we de laatste 5 jaar ieder seizoen maar met 5 a 6 man moeten beginnen en die met kunst en vliegwerk aangevuld krijgen tot een (zij het magere) redelijke selectie.
(behalve het eerste jaar na het bijna-faillissement gewoon geluk hadden, dat we een goede jeugd-selectie hadden , die daarnaast op elkaar ingespeeld waren en als jonge honden onder onze Trots furore maakte)
Ik maak me niks wijs zolang er geen poen is, verwacht ik niets en geniet gewoon van het goede dat er is.
Als ik bijvoorbeeld bij de oefenpot in en tegen Meersen oud spelers als Dijkstra en Meijer zie ...
kan ik wel "goon jenke" en "kriete" als ik zie wat we daarmee vergeleken op het veld hebben...
maar dat is gezeiver en huurt neet bij us mer ieder bij die vaan Aoke-Nord...
Dus geniet LRB toch van de Ippel-tjes, de Labylle-kes en nu ook al van Okita...in de hoop dat hij komt...
Op zien Roej Baanks: "Nous sommes tous des Angelside volontaires! Notre devise est légendaire. Honneur, Fidélité, Fidélité Marchons, légionnaires Rouges Blancs ! Dans la boue, dans le sable brûlant. Marchons l'âme légère. Et le cœur vaillant! "
Op zien Mestreechs : En ouch weer op Geusselt bin iech weer present...Awwe Angelsider dee noets de mood verloore heet!