>
Ontvangen bedankjes 1190
Lijnsje@tappunt schreef : Bo Geens gewoon een rugnummer bij Lokeren gekregen, die gaat gewoon de concurrentie aan nu een doelman daar vertrokken is. Deze kunnen we dus uit ons hoofd zetten.
Heb gehoord dat MVV van beide testdoelmannen onder de indruk is. Ze zijn beter dan toen Geens op proef was, maar MVV zit met Smylek in haar maag. Ik denk dat MVV Smylek probeert te verkopen(uit hem is niet gekomen wat we gedacht hadden) en MVV beide doelmannen (i.i.g. een doelman) vastlegt en wellicht nog wacht op een buitenkansje. Lijkt me dat MVV het met drie doelmannen gaag doen dit seizoen.
Ik vind dat van die andere clubs altijd zulke dooddoeners. Ik verzeker je dat 90% van de clubs nog lang niet klaar is met hun huiswerk. Dit gestress zie je letterlijk overal als je wat andere supportersfora leest. De transfermarkt werkt echter niet zo dat je in juli je kern al rond hebt, vooral niet als kleinere club.Napoleon schreef : We mogen tot nu toe wel concluderen dat er veel geruchten zijn, veel basis spelers van vorige jaar vertrokken en adequate versterkingen hebben we niet tot amper gezien. Daar waar andere clubs veelal de selectie al eerder versterkt hebben zitten wij nog een testfase met allerlei spelers die nog geen contract hebben.
Tot nu toe moet ik zeggen vind ik het erg tegenvallend , onze beste spelers zijn echt vertrokken maar adequata vervangers heb ik nog niet gezien, dan vraag ik me af hoe goed ben/was je voorbereid op het vertrek van spelers zoals Labylle, Kuipers etc
Jim Cemint schreef : Geen gerucht.... Bij Genk heeft Amine Khammas blijkbaar indruk gemaakt tegen Everton. Is een jonge aanvallend ingestelde linksback. Hij heeft echter Uronen en Nastic voor zich, dus (in principe) weinig kans op speelminuten. Wellicht iets voor ons? Zou niet verkeerd zijn voor zijn ontwikkeling om hem in Maastricht te stallen.
Belgske schreef :
Ik vind dat van die andere clubs altijd zulke dooddoeners. Ik verzeker je dat 90% van de clubs nog lang niet klaar is met hun huiswerk. Dit gestress zie je letterlijk overal als je wat andere supportersfora leest. De transfermarkt werkt echter niet zo dat je in juli je kern al rond hebt, vooral niet als kleinere club.Napoleon schreef : We mogen tot nu toe wel concluderen dat er veel geruchten zijn, veel basis spelers van vorige jaar vertrokken en adequate versterkingen hebben we niet tot amper gezien. Daar waar andere clubs veelal de selectie al eerder versterkt hebben zitten wij nog een testfase met allerlei spelers die nog geen contract hebben.
Tot nu toe moet ik zeggen vind ik het erg tegenvallend , onze beste spelers zijn echt vertrokken maar adequata vervangers heb ik nog niet gezien, dan vraag ik me af hoe goed ben/was je voorbereid op het vertrek van spelers zoals Labylle, Kuipers etc
Ik ben ook benieuwd over wie je het hebt met 'beste spelers'. Ik denk dan gelijk aan Ippel, Ciranni en Pereira. Geens en Labylle horen wellicht ook nog in dat rijtje thuis. Dan heb je het qua vertrekkers wel echt gehad. Tot nu toe hebben we met Mmaee en Koolhof in ieder geval al twee nieuwe basisspelers in huis gehaald. Zoals ik in een eerdere post al zei staat er al een best degelijk fundament. Na de post op Facebook van Kersten hoop ik voor deze week in ieder geval op nieuw nieuws. Ik laat me verrassen
dreekemvvke schreef : als je iemand persoonlijk niet kent moet je geen dingen vertellen waar je niets vanaf weet.
Boe is dat feeske? schreef : Napoleon, hoe kun jij een betrouwbare bron binnen MVV hebben als je de voorzitter bestookt met allerlei aantijgingen, je sponsoring gestopt hebt, aangeeft VZM te hebben gestopt.
Merkwaardig dat je zo bij het vuur zit dan, just my 2 cents.
Maar als je toch die bron hebt, heb je ook een idee voor hoeveel Ippel de deur uit mag? Wat staat er in zijn contract?