Transfergeruchten seizoen 2017-2018

17 juli 2017 20:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #721

dreekemvvke schreef : Je bent helemaal geen supporter ik ga al 55jaar naar mvv want het is mijn club ,ook als het niet gaat zoals ik zou willen eens supporter altijd supporter en dat mag iedereen zich aantrekken die zo denk als jii maar wel vooraan op de markt staan als het gebeurd .blijf dan ook weg,want dit soort mensen kunnen we missen als kiespijn.

Dreekemvv .

Mvv heeft een plan .

4 jaar geleden maakte mvv een plan na 5 jaar schulden vrij en weer strijden om een plaats in de ere -divisie 2017 of 2018 ,
Mvv heeft zich gehouden aan het plan geen schulden meer en strijden om promotie .
Nu dreigt het plan op losse schroeven te staan ,bijna alle basis spelers zijn vertrokken en over 30 dagen is de eerste topwedstrijd gespeeld tegen Go-ahead eagles .Sommige fans zeggen komt goed , maar ook een groot deel maakt zich zorgen ,hoe wil l je een ingespeeld team op de been brengen als je nog 6 basis spelers moet halen ?Ik hoop een ding dat mvv het plan afmaakt ......
Discussie gesloten.
17 juli 2017 22:21 17 juli 2017 22:21 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #722
Bok, plannen zijn allang herzien. Huidige vizie is elk jaar 10% beter, zonder een datum of iets dergelijks te koppelen aan promotie.

met 10% beter per jaar ga je echter vanzelf meedoen bij de bovenste plekken en komt die promotie vanzelf. Ik zie geen reden dat die lijn onderbroken gaat worden, aangezien de budgetten stijgen.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
17 juli 2017 22:32
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #723
Ik hoop dat Ippel blijft. Ik vrees echter dat MVV bij een serieus bod weinig keus heeft anders dan akkoord gaan. Helaas zal dat wel weer betekenen dat ze een enorme lading stront over zich heen krijgen via met name facebook. Maarja, MVV kan het ook bijna niet goed doen in deze...

Immers, stel Ippel vertrekt, MVV vangt een transfersom. Wat zal de algemene reactie dan zijn? Kut MVV laat weer zomaar spelers vertrekken, houden geen ploeg samen, het wordt weer niks, etc. En stel, MVV houdt Ippel aan zijn contract. Ippel dient dit uit, maar heeft al aangegeven niet te willen verlengen. Gevolg, gaat volgende zomer gratis weg. Wat krijgen ze dan te horen? Kut MVV laat spelers gratis vertrekken, waarom niet laten verlengen etc. Dus, ze doen het eigenlijk nooit goed.

Natuurlijk wil MVV dat Ippel blijft. En zijn contract verlengt. Maar je kunt een speler helaas niet dwingen dat te doen. In championship manager kon dat ja, in het echte leven helaas niet. MVV heeft weinig keus als er een serieus bod voor Ippel komt. De economische logica dicteert dat een club in de financiële positie van MVV wel gek zou zijn een speler met nog een jaar contract niet te verkopen als de mogelijkheid daartoe zich voordoet. Of dat nou Ippel, Ciranni, Schroyen of wie dan ook is.

Maar goed, natuurlijk is het wel zaak dat MVV met adequate vervangers komt. En liefst zo snel mogelijk. Dat is nog niet zo makkelijk. MVV zit in een andere positie dan eerdere jaren. Sinds 2010 kon feitelijk alleen gezocht worden naar goedkope buitenkansjes. Iets waar MVV heel goed in is gebleken. De situatie is nu echter anders. Het verwachtingspatroon is na afgelopen seizoen gewoon hoger (ik laat even in het midden in hoeverre dat terecht is of niet). Er wordt gezocht in een andere categorie spelers. En daarnaast, ook andere clubs en spelersmakelaars weten dat MVV schuldenvrij is en wat extra geld te besteden heeft, en zullen dus het onderste uit de kan willen.

Dit is een heel andere situatie dan de jaren hiervoor, die een andere manier van selecteren en onderhandelen vergt. Ik ga er van uit dat de technische commissie hier op toegerust is en in staat is onze selectie op eenzelfde peil te brengen als vorig jaar. Het aantrekken van Koolhof vind ik hier een goed voorbeeld van. Een gevestigde naam die heeft bewezen op niveau te kunnen spelen. Die was eerder nooit gekomen. Over Thuys, Mmaae en Golpek kan ik nog niet oordelen. Kon ik ook niet over Nwakali, Pereira, Croux, Ciranni en Peeters destijds. Onze technische staf heeft laten zien een oogje voor talent te hebben. Daar vertrouw ik op.

Desalniettemin zou het lekker zijn als de selectie zsm rond is. Maar ik geef de technische staf het voordeel van de twijfel tot 18 augustus. Of eigenlijk tot en met 31 augustus (voor de clubs is het een zegen dat de competitiestart later is dit jaar en een stuk dichter op de transferdeadline). Pas dan kan echt gezegd worden of we er sterker of zwakker op zijn geworden tov afgelopen seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
17 juli 2017 22:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #724

Boe is dat feeske? schreef : Bok, plannen zijn allang herzien. Huidige vizie is elk jaar 10% beter, zonder een datum of iets dergelijks te koppelen aan promotie.

met 10% beter per jaar ga je echter vanzelf meedoen bij de bovenste plekken en komt die promotie vanzelf. Ik zie geen reden dat die lijn onderbroken gaat worden, aangezien de budgetten stijgen.

Hoe bepaal je in godsnaam of je 10% beter bent dan het seizoen er voor ?? MVV had een geweldige 1e seizoens helft . Maar een zeer slechte 2e seizoens helft . MVV heeft in de laatste 19 wedstrijden 22 punten gehaald .
Discussie gesloten.
17 juli 2017 22:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #725
Allemaal mooie verhalen op deze site ,maar het blijft een heeeel groot probleem 6 basis krachten in te spelen de laatste maand voor de compititie begint op 18 augustus ...... en dan moet je die 6 ook nog eerst huren of kopen ..................

En als je een plan maakt van 5 jaar ,ga je dit niet veranderen na 3 a 4 jaar , eerst je doelstellingen halen ............. maar is het waar

wat iemand hier boven mij schrijft ????????????????????????
Discussie gesloten.
18 juli 2017 00:12 18 juli 2017 00:17 door krampioen.
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #726
Ik geloof best dat MVV uiteindelijk een goede selectie samen zal stellen. Het is echter kort dag. Enkele jaren geleden was het verhaal dat niemand wilde komen, er weinig geld was en we moesten wachten op aanbiedingen. We verloren veel punten in de 1e seizoenshelft omdat de selectie nog niet ingespeeld was.
Nu is er meer geld, zijn er geen schulden en heeft de technische commissie zijn huiswerk gemaakt. Maar, we hebben nog steeds geen adequate selectie. Er gaat meer weg dan er bij komt. Het lijkt wel alsof we 2 stappen achteruit gemaakt hebben.
Ik hoop er maar het beste van. We zijn er nog lang niet. Zorgelijk allemaal.
Discussie gesloten.
18 juli 2017 00:28 18 juli 2017 00:29 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #727
Tja Tuor, dan heb ik toch liever dat MVV Ippel, Ciranni en Schroyen nog één jaar houdt dan géén jaar. En dan maar desnoods voor niks de deur uit erna. Voetbal en sportief resultaat op de eerste plaats!

Als nu niet driekwart van het elftal al weg was, dan zou een transfer misschien nog uit te leggen zijn. Maar in deze situatie? Vergeet niet dat je met een goed elftal en betere resultaten ook meer verdient dan in in jaar waar je na een paar wedstrijden nog steeds op de eerste punten gaan wachten. Een transfer zorgt misschien voor snel geld, maar als daardoor minder resultaten en minder bezoekers worden gehaald ga je zowel in financieel als in sportief opzicht de boot in

En vervangers halen? Als er betere vervangers klaarstonden voor hetzelfde of voor minder geld, dan zouden de clubs die Ippel, Ciranni en Schroyen willen hebben toch net zo goed voor die vervangers kiezen? MVV gaat er hoe dan ook nog verder op achteruit als een van deze spelers vertrekt, tenzij er weer een Nwakali-achtige truc uit de hoge hoed komt. En zelfs in dat geval verlies je een ingespeelde ervaren kracht voor iemand die nog moet wennen aan de club, wellicht aan de omgeving, de Juup League...

Als MVV nog iets van basiskracht in het team wil houden voor komend seizoen, dan houden ze nu Ciranni, Schroyen en Ippel. En natuurlijk Nys en Perreira. En qua inkomende spelers moeten we dan maar op t beste hopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Anna D.
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #728
We moeten eerst maar eens even zien wie er dan toch nog zullen weggaan. Mocht dat bv Ippel zijn dat is dat wel enorm jammer.
Probleem hiervan is wanneer dit allemaal lang duurt MVV ook lang moet wachten met vervangers , als die nog te vinden zijn in de mate waarin ze voldoen.

We zien nu toch al dat we in de voorhoede nog steeds geen duidelijke basis hebben staan , meer test spelers dan contract spelers. Moet zeggen dat vind ik een tekortkoming. Je kunt best wel spelers testen maar er moeten ook gewoon directe aankopen komen die deze fase overslaan. En natuurlijk gebeurd dat ook alleen zitten we 4 weken voor de start van de competitie en je wilt toch met een bepaald idee gaan beginnen aan start.
Zeker daar waar de verwachten hoog gespannen zijn en mijn inziens niet realistisch om wederom dezelfde prestatie als verleden jaar te maken. Daarvan kun je wel zeggen dat een groot deel van de groep toen al 2 jaar samen voetbalde en dus op elkaar ingespeeld was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #729
Geruchten, gamins, geruchten! Niet over wat je wel of niet wilt zien, wat je goed of slecht vindt van het beleid van MVV. Daar is ondertussen wel alles over gezegd geworden.

Jessy Galvez Lopez, jao dee jao.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:31
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #730

Lijnsje@tappunt schreef : Geruchten, gamins, geruchten! Niet over wat je wel of niet wilt zien, wat je goed of slecht vindt van het beleid van MVV. Daar is ondertussen wel alles over gezegd geworden.

Die Jessy zat toch bij "verkesköp" in Brabant?
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:34
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #731
Ik gooi er ook maar eens een naam in:

Alexandre de Bruyn, zou dit geen versterking voor ons zijn?
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #732

vakB schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Geruchten, gamins, geruchten! Niet over wat je wel of niet wilt zien, wat je goed of slecht vindt van het beleid van MVV. Daar is ondertussen wel alles over gezegd geworden.

Die Jessy zat toch bij "verkesköp" in Brabant?

Klopt, maar ze zijn er niet uitgekomen

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:36
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #733
De ooit door Trepke B genoemde Michael Lallemand moet weg bij KV Kortrijk. Ook Björn Vleminckx moet daar weg... Die laatste is wellicht wishful thinking, Lallemand zou een optie kunnen zijn voor in de spits.
Discussie gesloten.
18 juli 2017 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #734
Kwam er met Helmond niet uit:

www.ed.nl/helmond-sport/helmond-sport-ko...oacute-pez~a807367c/

Speelde bij Charleroi en afgelopen jaar bij Cercle. Talentvolle speler die de hele linkerflank kan bestrijken, wat dat betreft te vergelijken met Schroijen of Labylle. Scoort weinig en geeft niet veel assists, al moet daar de nuance bij dat hij bij Charleroi (Belgische hoogste niveau) het met invalbeurtjes moest doen en vorig jaar bij Cercle ook maar gemiddeld 50 minuten per wedstrijd speelde. En Leroy kwam afgelopen jaar ook niet verder dan 2 assists. Is pas 22.

Lijkt een goede vervanger van Labylle, maar ken deze jongen niet goed genoeg om er echt een oordeel over te hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
18 juli 2017 10:04
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #735
Op de training Bij mvv gaan de namen rond van Leon de kogel en Martijn Barto ,zou dit wat zijn?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden