>
Ontvangen bedankjes 2147
Je hebt gelijk, ik zat er een ton naast, ik dacht rond de 7 ton. Er is dus verbeterruimte voor vier extra spelers van het kaliber Ippel, wat natuurlijk niet verkeerd is, Labylle moet je daar vanaf halen, dan heb je ruimte voor drie extra spelers.webmastersfm schreef : Van 630k(?) naar 820/850k spelersbudget lijkt me geen marginale groei.
Het Gentse jeugdproduct was op de afgelopen dagen op proef bij MVV Maastricht, maar is volgens de berichten op weg naar FC Volendam.pinobel schreef : Vandeputte was niet meer op de training. zou ook naar Volendam gaan.
Roed en Wit 70 schreef :
Het Gentse jeugdproduct was op de afgelopen dagen op proef bij MVV Maastricht, maar is volgens de berichten op weg naar FC Volendam.pinobel schreef : Vandeputte was niet meer op de training. zou ook naar Volendam gaan.
UPDATE – De geruchten zijn sterk, maar Misha Salden van FC Volendam ontkent de berichtgeving omtrent Jari Vandeputte. Hij is niet in beeld en komt niet. Voor 1000 procent”, aldus de hoofdtrainer/technisch manager.
Roed en Wit 70 schreef :
UPDATE – De geruchten zijn sterk, maar Misha Salden van FC Volendam ontkent de berichtgeving omtrent Jari Vandeputte. Hij is niet in beeld en komt niet. Voor 1000 procent”, aldus de hoofdtrainer/technisch manager.
houtengerard schreef :
Je hebt gelijk, ik zat er een ton naast, ik dacht rond de 7 ton. Er is dus verbeterruimte voor vier extra spelers van het kaliber Ippel, wat natuurlijk niet verkeerd is, Labylle moet je daar vanaf halen, dan heb je ruimte voor drie extra spelers.webmastersfm schreef : Van 630k(?) naar 820/850k spelersbudget lijkt me geen marginale groei.
Maar dan nog denk ik niet dat wanneer je het uitsmeert over de totale begroting, dat we, zonder het salarisplafond te verhogen, geen spelers zoals Boere of De Kogel kunnen binnenhalen. Je bent hiermee in het verleden als club begonnen (wat toen goed was) en je creëert er denk ik alleen maar onvrede mee als je nu opeens individueel spelers anders gaat belonen. Terwijl enkele van de vaste kern tegen hun plafond aan zitten. MVV zal dat gelijkmatig moeten doen voor bestaande en nieuwe contracten.
Noem me sceptisch. Maar ik verwacht gewoon weer een spits met 10 doelpunten per seizoen. Als je ziet hoe clubs met geld strijden om een afmaker in huis te halen. Wat blijft dan over voor ons om op te rapen, met in voetballand toch een bescheiden budget, vraag ik me af.
middenstip schreef : Hoe wil je verder komen, als je niet durft te investeren. Mvv moet verder groeien!
De supporters hebben lang genoeg gewacht, als we dit jaar minder presteren als
vorig seizoen ben ik bang dat er veel mensen afhaken. Iedere extra euro moet nu in
de ploeg worden gestoken.