Transfergeruchten seizoen 2017-2018

04 juli 2017 20:15 04 juli 2017 20:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #526

webmastersfm schreef : Van 630k(?) naar 820/850k spelersbudget lijkt me geen marginale groei.

Je hebt gelijk, ik zat er een ton naast, ik dacht rond de 7 ton. Er is dus verbeterruimte voor vier extra spelers van het kaliber Ippel, wat natuurlijk niet verkeerd is, Labylle moet je daar vanaf halen, dan heb je ruimte voor drie extra spelers.

Maar dan nog denk ik niet dat wanneer je het uitsmeert over de totale begroting, dat we, zonder het salarisplafond te verhogen, geen spelers zoals Boere of De Kogel kunnen binnenhalen. Je bent hiermee in het verleden als club begonnen (wat toen goed was) en je creëert er denk ik alleen maar onvrede mee als je nu opeens individueel spelers anders gaat belonen. Terwijl enkele van de vaste kern tegen hun plafond aan zitten. MVV zal dat gelijkmatig moeten doen voor bestaande en nieuwe contracten.

Noem me sceptisch. Maar ik verwacht gewoon weer een spits met 10 doelpunten per seizoen. Als je ziet hoe clubs met geld strijden om een afmaker in huis te halen. Wat blijft dan over voor ons om op te rapen, met in voetballand toch een bescheiden budget, vraag ik me af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm
Discussie gesloten.
04 juli 2017 20:55
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #527
Ja maar is het niet zo dat als je een speler huurt dat je niet zijn volledige salaris hoeft te betalen omdat het een gehuurde speler is dus zijn club waar die een contract heeft hem betaalt.
Zie kelechi.. is ook onhaalbaar als je hem zou moeten kopen maar huur is een heel ander verhaal.
Tuurlijk als er een club uit de eredivisie of grotere club in jupi league ons voor is dan heb je weinig in te brengen.
Maar wil je voorin het verschil gaan maken dan kan het een optie zijn.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 21:00
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #528
Ik denk dat er 1 of 2 spitsen van Arsenal zullen komen.
Zover ik weet zouden er spelers van Arsenal deze kant op komen zou me dus niet verbazen als daar spitsen en een keeper bij zit.

Althans dat hoop ik..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
04 juli 2017 21:36
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #529
Vandeputte was niet meer op de training. zou ook naar Volendam gaan.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 22:06
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #530
Normaal sluit ik me altijd wel aan bij de doemdenkers, maar dit seizoen niet. Het middenveld blijft nagenoeg intact, de voorhoede zoals al vaker gezegd was(is) vervangbaar. We hebben ons dit seizoen in de kijker gespeeld en mee gedaan om de prijzen. Er is nu genoeg ruimte om een nieuwe voorhoede te gaan samenstellen met wellicht huurspelers van Genk/Arsenal?
Tenslotte komt het altijd goed, alleen voor sommige wat laat, ook voor mij hoor ;)
Discussie gesloten.
04 juli 2017 22:21
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #531

pinobel schreef : Vandeputte was niet meer op de training. zou ook naar Volendam gaan.

Het Gentse jeugdproduct was op de afgelopen dagen op proef bij MVV Maastricht, maar is volgens de berichten op weg naar FC Volendam.

UPDATE – De geruchten zijn sterk, maar Misha Salden van FC Volendam ontkent de berichtgeving omtrent Jari Vandeputte. Hij is niet in beeld en komt niet. Voor 1000 procent”, aldus de hoofdtrainer/technisch manager.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 22:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #532

Roed en Wit 70 schreef :

pinobel schreef : Vandeputte was niet meer op de training. zou ook naar Volendam gaan.

Het Gentse jeugdproduct was op de afgelopen dagen op proef bij MVV Maastricht, maar is volgens de berichten op weg naar FC Volendam.

UPDATE – De geruchten zijn sterk, maar Misha Salden van FC Volendam ontkent de berichtgeving omtrent Jari Vandeputte. Hij is niet in beeld en komt niet. Voor 1000 procent”, aldus de hoofdtrainer/technisch manager.

Die komt gewoon naar mvv tenzij het aanbod van mvv zwaar gaat tegenvallen.Mvv zal hem geen absoluut topsalaris gaan bieden omdat we op hem zijn positie al goede alternatieven hebben.
Discussie gesloten.
04 juli 2017 23:22
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #533

Roed en Wit 70 schreef :

Ik weet niet hoe betrouwbaar Tjerkstra Media is, maar ik hoor voetballers en trainers wel vaker dingen roepen. Dus ik houd een slag om de arm.
Overigens heb ik wel een goed gevoel bij het komende seizoen. Er staat een behoorlijke basis (verdediging/middenveld). En verder laat ik me (hopelikk positief) verrassen.
Discussie gesloten.
05 juli 2017 06:40
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #534
[ :puke: 'T Bies heet toch aoch nog gèt opgelieverd!i][/i]

houtengerard schreef :

webmastersfm schreef : Van 630k(?) naar 820/850k spelersbudget lijkt me geen marginale groei.

Je hebt gelijk, ik zat er een ton naast, ik dacht rond de 7 ton. Er is dus verbeterruimte voor vier extra spelers van het kaliber Ippel, wat natuurlijk niet verkeerd is, Labylle moet je daar vanaf halen, dan heb je ruimte voor drie extra spelers.

Maar dan nog denk ik niet dat wanneer je het uitsmeert over de totale begroting, dat we, zonder het salarisplafond te verhogen, geen spelers zoals Boere of De Kogel kunnen binnenhalen. Je bent hiermee in het verleden als club begonnen (wat toen goed was) en je creëert er denk ik alleen maar onvrede mee als je nu opeens individueel spelers anders gaat belonen. Terwijl enkele van de vaste kern tegen hun plafond aan zitten. MVV zal dat gelijkmatig moeten doen voor bestaande en nieuwe contracten.

Noem me sceptisch. Maar ik verwacht gewoon weer een spits met 10 doelpunten per seizoen. Als je ziet hoe clubs met geld strijden om een afmaker in huis te halen. Wat blijft dan over voor ons om op te rapen, met in voetballand toch een bescheiden budget, vraag ik me af.

Discussie gesloten.
05 juli 2017 09:49
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #535
Ik verwacht niet dat MVV deze meevallers gaat gebruiken om spelers aan te trekken. Ik verwacht dat men dit geld achter de hand houdt om tegenvallers te kunnen opvangen en de toekomst van MVV te waarborgen. Thans dat mag ik toch hopen dat deze extra's niet worden gebruikt voor transfersommen of fictieve begrotingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks
Discussie gesloten.
05 juli 2017 10:34
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #536
Op de training geen nieuwe
Discussie gesloten.
05 juli 2017 10:49
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #537
Hoe wil je verder komen, als je niet durft te investeren. Mvv moet verder groeien!
De supporters hebben lang genoeg gewacht, als we dit jaar minder presteren als
vorig seizoen ben ik bang dat er veel mensen afhaken. Iedere extra euro moet nu in
de ploeg worden gestoken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie
Discussie gesloten.
05 juli 2017 11:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #538

middenstip schreef : Hoe wil je verder komen, als je niet durft te investeren. Mvv moet verder groeien!
De supporters hebben lang genoeg gewacht, als we dit jaar minder presteren als
vorig seizoen ben ik bang dat er veel mensen afhaken. Iedere extra euro moet nu in
de ploeg worden gestoken.

Minder presteren als vorig seizoen.....hoor eens wat je zelf zegt. Dan MOETEN we dus promoveren, want immers minder dan vorig seizoen kan niet. Volgens mij besef jij, net als vele anderen, dat we al een aantal seizoenen boven onze stand leven rondom spelersbudget. Nee, geen lovende woorden over de staf en bestuur, maar enkel maar meer en meer en meer willen.

Ik ga nog geen verwachtingen koppelen aan deze selectie, omdat deze nog lang niet compleet is. Als minste verwacht ik wel nacompetitite.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin
Discussie gesloten.
05 juli 2017 11:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #539
@lijnsje@tappunt

Je hebt gelijk, maar de andere ook.
Als we dit seizoen geen nacompetitie halen of de 2de ronden, zijn er vele teleurgesteld en dat resulteert altijd in minder bezoekers.

Ook mijn mening is iedere extra cent in het team stoppen, zodat je niet ieder seizoen opnieuw moet beginnen.
Discussie gesloten.
05 juli 2017 11:40
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #540
Een groei van het spelersbudget van 630.000 naar 820/850.000 vind ik zeer netjes. Dat zijn voor MVV 3/4 toppers. Een beetje geld achter de hand houden kan nooit kwaad. Dat heeft MVV nooit gedaan, en bij iedere tegenslag konden we ofwel bij de gemeente ofwel bij sponsoren aankloppen. Dat moet je ten alle tijde voorkomen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden