Transfergeruchten seizoen 2017-2018

23 juni 2017 11:32
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #346

Sjarelke schreef :

Driver schreef : Tom Daemen.....daar wordt ik niet enthousiast van, ik zie liever een jong beloved talent..

Ja ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over. Wat voegt hij nog toe? Sinds hij weg is bij MVV heb ik er nauwelijks nog iets van gehoord. Niet doen en je geld beter investeren..........

Het gaat dan vooral om zijn rol in de kleedkamer. Als soort van "mentor" of in de "Dirk Kuyt"-rol
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, peeke
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #347
Tom Deamen, ja ik word er niet warm van, zeker als ik kijk naar zijn prestaties afgelopen 2 seizoenen.
MVV heeft een frisse wind nodig, jong gemotiveerde spelers waar eventueel nog wat op verdiend kan worden.

Persoonlijk snap ik niet dat er mensen zijn die enthousiast worden wanneer er gesproken word met een oud speler, of met een speler van fortuna / roda. Heel soms zit er iets tussen zoals Werker waar we echt wat aan hadden.
maar ik denk altijd zo, zolang fortuna zo slecht presteert moeten we niet naar hun spelers kijken. De spelers staan op het veld en zogen voor het resultaat. Waarom zou je dan enthousiast worden van zo'n speler?
MVV moet eens verder kijken als de 30 km waarin gezocht word, fortuna, roda, genk.......................

Net zoals de 2 nieuwe spelers ( 1 promotie en 1 van meersen ), ik word er niet warm van, als ze echt zo goed waren speelde ze wel ergens anders. Natuurlijk kan het wat worden. Maar dan geld de regel eerst zien dan geloven.
En aangezien we al jaren een probleem hebben met betrekking tot scoren moeten we niet naar zo'n spelers kijken.

uiteraard ben ik blij met nieuwe spelers, maar als ik sommige soms hoor praten vraag ik me af hoe kun je zo enthousiast zijn.
MVV is goed bezig maar laten we aub 2 FATSOENLIJKE spitsen aantrekken.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:26
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #348
dat hoort de trainer te doen, daar hoeven we geen speler voor aan te kopen.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #349
Jij bent dus niet blij met Koolhof? :huh:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:31
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #350
oke spits zal mooi zijn maar wat heb je aan een goede spits zonder goede middenveld? krijgt hij ook geen goede bal :thinking:

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #351
Ik wordt nu toch wel benieuwd welke eredivisie waardige spitsen MVV op oog heeft. Er wordt geen transfergeld besteed. Welke namen blijven dan over. Welke transfervrije eredivisie waardige spitsen zijn er.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #352

mvv supporter schreef : dat hoort de trainer te doen, daar hoeven we geen speler voor aan te kopen.

Nog een opmerking, en ja, een vervelende. Als je gisteren wél naar het supporterskaffee was geweest, had je precies gehoord waarom MVV Daemen terug wil halen. Werd vrij goed uitgelegd. Je kunt alles wel doodredeneren. Daemen krijgt echt geen topcontract en heeft niet de hoogste prioriteit. Ik loop niet de polonaise vanwege zijn eventuele komst, maar jij doet alsof het een totale miskoop is. MVV kan niet alleen maar basisspelers halen, we hebben ook mensen voor de breedte nodig.

Sorry, maar ik word er een beetje moe van dat sommigen hier op iedere speler die niet een veelscorende spits is, negatief reageren. Iedereen, inclusief de mensen van MVV die er over gaan, weten dat een veelscorende spits een hele hoge prioriteit heeft. Maar het zou toch oerstom zijn om dan tot we een nieuwe spits hebben, niet met andere spelers te praten?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, Iech mats mvv
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #353

Jacques schreef : Jij bent dus niet blij met Koolhof? :huh:

jawel ik had het over spitsen,
Maar ook hier zegt mijn gevoel de graafschap stond lager als MVV
en hij maakte in 25 wedstrijden 5 goals.
Zo warm word ik daar niet van, want Gijzen maakte 5 goals in 21 wedstrijden en dan viel hij meestal nog in.
misschien bekijk ik het verkeerd, maar op papier word ik er niet warm van
Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #354
Ik geef gewoon mijn mening op een forum ( meestal is een forum daar voor bedoeld )
Tevens leg ik in andere posts uit waarom ik niet warm word van bepaalde spelers.
Daar heb ik al het recht toe, jij tevens ook om op mijn reacties te reageren.

Ik ga al jaren naar MVV en de laatste jaren schreeuw en roep ik dat er een spits bij moet die kan scoren.
Dat heeft zich vorig seizoen voor de zoveelste keer weer bewezen. Ik weet dat een goede spits niet goedkoop is en ook niet voor het oprapen ligt. Toch hoop ik dat MVV na al die jaren EINDELIJK eens met een FATSOENLIJKE niet geblesseerde spits komt.

Jacques schreef :

mvv supporter schreef : dat hoort de trainer te doen, daar hoeven we geen speler voor aan te kopen.

Nog een opmerking, en ja, een vervelende. Als je gisteren wél naar het supporterskaffee was geweest, had je precies gehoord waarom MVV Daemen terug wil halen. Werd vrij goed uitgelegd. Je kunt alles wel doodredeneren. Daemen krijgt echt geen topcontract en heeft niet de hoogste prioriteit. Ik loop niet de polonaise vanwege zijn eventuele komst, maar jij doet alsof het een totale miskoop is. MVV kan niet alleen maar basisspelers halen, we hebben ook mensen voor de breedte nodig.

Sorry, maar ik word er een beetje moe van dat sommigen hier op iedere speler die niet een veelscorende spits is, negatief reageren. Iedereen, inclusief de mensen van MVV die er over gaan, weten dat een veelscorende spits een hele hoge prioriteit heeft. Maar het zou toch oerstom zijn om dan tot we een nieuwe spits hebben, niet met andere spelers te praten?

Discussie gesloten.
23 juni 2017 12:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #355

mvv supporter schreef : Ik geef gewoon mijn mening op een forum ( meestal is een forum daar voor bedoeld )
Tevens leg ik in andere posts uit waarom ik niet warm word van bepaalde spelers.
Daar heb ik al het recht toe, jij tevens ook om op mijn reacties te reageren.

Ik ga al jaren naar MVV en de laatste jaren schreeuw en roep ik dat er een spits bij moet die kan scoren.
Dat heeft zich vorig seizoen voor de zoveelste keer weer bewezen. Ik weet dat een goede spits niet goedkoop is en ook niet voor het oprapen ligt. Toch hoop ik dat MVV na al die jaren EINDELIJK eens met een FATSOENLIJKE niet geblesseerde spits komt.

Uiteraard mag je je mening geven! Ik vind dat ook wel interessant, die verschillende zienswijzen. Ik ga ook al jaren naar MVV en ik zie ook al jaren, eigenlijk sinds Thiebaut, dat we een goede spits missen. Maar ik denk dat MVV nu pas voor het eerst in een positie is om daar echt kwaliteit te halen. Met de oude budgetten was het altijd gokken. Verheydt van de amateurs halen was zo'n gok. Voor de winterstop legde hij er 10 (of 11?) in, na de winterstop raakte hij geen knikker meer - buiten die kopbal in de play-offs.

mvv supporter schreef :
jawel ik had het over spitsen,
Maar ook hier zegt mijn gevoel de graafschap stond lager als MVV
en hij maakte in 25 wedstrijden 5 goals.
Zo warm word ik daar niet van, want Gijzen maakte 5 goals in 21 wedstrijden en dan viel hij meestal nog in.
misschien bekijk ik het verkeerd, maar op papier word ik er niet warm van

Hier zeg ik nog één ding over, daarna zal ik je niet meer lastig vallen. Koolhof heeft overduidelijk talent. Veel meer dan Gijzen, die een blinde kip was en buiten zijn doelpunten echt 0,0 toevoegde aan het spel. Kon net zo goed niet op het veld staan, die liep vaker in de weg/gaten dicht dan dat hij iets nuttigs deed.

Maar los daarvan: ik heb het gevoel dat volgens jouw redenering, het nooit goed is. Of iemand komt van een club die onder ons geëindigd is, en dan zeg je "kan niet veel zijn als hij van die club komt", of iemand komt van een club die boven ons geëindigd is, en dan zeg je "kan niet veel zijn als ze daar van hem af willen". Stel, MVV haalt Boere van Oss en Messi van Barcelona, dan zou ik zelf best tevreden zijn ;-)

Discussie gesloten.
23 juni 2017 13:04 23 juni 2017 13:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #356
Nou dan doe Ronaldo en Cavani er ook nog maar bij want dan moet je het ook goed doen. :lachen: p.s. Boere van Oss. Daar zeg je iets. Zou het dan toch?...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
23 juni 2017 13:17
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #357
Edward Nketiah (Arsenal)
Discussie gesloten.
23 juni 2017 16:48
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #358

mvv supporter schreef : maar ik denk altijd zo, zolang fortuna zo slecht presteert moeten we niet naar hun spelers kijken. De spelers staan op het veld en zogen voor het resultaat. Waarom zou je dan enthousiast worden van zo'n speler?

Met Schroijen ben ik toch wel erg blij hoor. Als Kaya zijn vorm had herpakt van twee jaar geleden en naar MVV was gekomen in plaats van Helmond, denk ik dat we vorig jaar ook erg tevreden waren geweest. Het ligt er maar net aan hoe een speler zich voelt bij de club en hoe het totaalplaatje uit komt te zien.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 18:04 23 juni 2017 18:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #359
Ik begrijp de negativiteit rondom Daemen niet. Tom heeft in het verleden laten zien dat hij een ploeg op sleeptouw kan nemen, dat hij beschikt over een hele goede pass en uitstekend kan omschakelen tussen verdedigen en aanvallen. Goed hij vouwt soms de tegenstander dubbel bij balverlies in beladen duels, maar dat is ook het enige negatieve wat ik over hem gezegd kan zeggen, die domme overtredingen in het heetst van de strijd.

Voor een club als MVV zou hij een geweldige aanwinst zijn. Ippel speelt echt geen 38 wedstrijden. Tom is weer fit na een lange blessure. Hij zou een goede stand in zijn en zelfs concurrent voor die positie van defensieve middenvelder. Daarom begrijp ik die negativiteit niet. Ik zou het juist een eer vinden als hij zijn carrière bij ons zou afsluiten, hij heeft hier zes jaar gespeeld, de langste club in zijn carrière. En het is niet zo alsof hij bij SV Meerssen is gaan voetballen toen hij MVV verliet, hij is zelfs twee keer kampioen geworden in de Jupiler League bij hoog genoteerde clubs. Hoeveel ervaring moet een speler meebrengen vraag ik me af?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, les rouges blancs, Schapendonk, Anna D., opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT, Brncic en3 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
23 juni 2017 18:35 23 juni 2017 18:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #360

mvv supporter schreef : Tom Deamen, ja ik word er niet warm van, zeker als ik kijk naar zijn prestaties afgelopen 2 seizoenen.
MVV heeft een frisse wind nodig, jong gemotiveerde spelers waar eventueel nog wat op verdiend kan worden.

Persoonlijk snap ik niet dat er mensen zijn die enthousiast worden wanneer er gesproken word met een oud speler, of met een speler van fortuna / roda. Heel soms zit er iets tussen zoals Werker waar we echt wat aan hadden.
maar ik denk altijd zo, zolang fortuna zo slecht presteert moeten we niet naar hun spelers kijken. De spelers staan op het veld en zogen voor het resultaat. Waarom zou je dan enthousiast worden van zo'n speler?
MVV moet eens verder kijken als de 30 km waarin gezocht word, fortuna, roda, genk.......................

Net zoals de 2 nieuwe spelers ( 1 promotie en 1 van meersen ), ik word er niet warm van, als ze echt zo goed waren speelde ze wel ergens anders. Natuurlijk kan het wat worden. Maar dan geld de regel eerst zien dan geloven.
En aangezien we al jaren een probleem hebben met betrekking tot scoren moeten we niet naar zo'n spelers kijken.

uiteraard ben ik blij met nieuwe spelers, maar als ik sommige soms hoor praten vraag ik me af hoe kun je zo enthousiast zijn.
MVV is goed bezig maar laten we aub 2 FATSOENLIJKE spitsen aantrekken.

Ik kan je wel volgen, maar als je geen poen hebt...dan zijn je mogelijkheden beperkt. Daarnaast is de tijd dat je voor een prikkie spelers kon krijgen die al een paar jaar niet bleken te (kunnen) presteren zoals ze dat later bij ons wel deden (denk aan types als Erik Meyer of Thiebaut...) voorbij.
Daemen kan wel een verlengstuk van de trainer worden in het veld en gebaseerd op zijn ervaring kan hij jonge gasten corrigeren en coachen. Heeft toch een toegevoegde waarde ! Met kleine stapjes vooruit gaan.
Ik denk dat de sfeer in de Geusselt ook wel een factor is voor spelers die niet in het topsegment zitten om voor ons te kiezen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden