>
Ontvangen bedankjes 94
Sjarelke schreef :
Driver schreef : Tom Daemen.....daar wordt ik niet enthousiast van, ik zie liever een jong beloved talent..
Ja ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over. Wat voegt hij nog toe? Sinds hij weg is bij MVV heb ik er nauwelijks nog iets van gehoord. Niet doen en je geld beter investeren..........
mvv supporter schreef : dat hoort de trainer te doen, daar hoeven we geen speler voor aan te kopen.
Jacques schreef : Jij bent dus niet blij met Koolhof?
Jacques schreef :
mvv supporter schreef : dat hoort de trainer te doen, daar hoeven we geen speler voor aan te kopen.
Nog een opmerking, en ja, een vervelende. Als je gisteren wél naar het supporterskaffee was geweest, had je precies gehoord waarom MVV Daemen terug wil halen. Werd vrij goed uitgelegd. Je kunt alles wel doodredeneren. Daemen krijgt echt geen topcontract en heeft niet de hoogste prioriteit. Ik loop niet de polonaise vanwege zijn eventuele komst, maar jij doet alsof het een totale miskoop is. MVV kan niet alleen maar basisspelers halen, we hebben ook mensen voor de breedte nodig.
Sorry, maar ik word er een beetje moe van dat sommigen hier op iedere speler die niet een veelscorende spits is, negatief reageren. Iedereen, inclusief de mensen van MVV die er over gaan, weten dat een veelscorende spits een hele hoge prioriteit heeft. Maar het zou toch oerstom zijn om dan tot we een nieuwe spits hebben, niet met andere spelers te praten?
mvv supporter schreef : Ik geef gewoon mijn mening op een forum ( meestal is een forum daar voor bedoeld )
Tevens leg ik in andere posts uit waarom ik niet warm word van bepaalde spelers.
Daar heb ik al het recht toe, jij tevens ook om op mijn reacties te reageren.
Ik ga al jaren naar MVV en de laatste jaren schreeuw en roep ik dat er een spits bij moet die kan scoren.
Dat heeft zich vorig seizoen voor de zoveelste keer weer bewezen. Ik weet dat een goede spits niet goedkoop is en ook niet voor het oprapen ligt. Toch hoop ik dat MVV na al die jaren EINDELIJK eens met een FATSOENLIJKE niet geblesseerde spits komt.
mvv supporter schreef :
jawel ik had het over spitsen,
Maar ook hier zegt mijn gevoel de graafschap stond lager als MVV
en hij maakte in 25 wedstrijden 5 goals.
Zo warm word ik daar niet van, want Gijzen maakte 5 goals in 21 wedstrijden en dan viel hij meestal nog in.
misschien bekijk ik het verkeerd, maar op papier word ik er niet warm van
mvv supporter schreef : maar ik denk altijd zo, zolang fortuna zo slecht presteert moeten we niet naar hun spelers kijken. De spelers staan op het veld en zogen voor het resultaat. Waarom zou je dan enthousiast worden van zo'n speler?
mvv supporter schreef : Tom Deamen, ja ik word er niet warm van, zeker als ik kijk naar zijn prestaties afgelopen 2 seizoenen.
MVV heeft een frisse wind nodig, jong gemotiveerde spelers waar eventueel nog wat op verdiend kan worden.
Persoonlijk snap ik niet dat er mensen zijn die enthousiast worden wanneer er gesproken word met een oud speler, of met een speler van fortuna / roda. Heel soms zit er iets tussen zoals Werker waar we echt wat aan hadden.
maar ik denk altijd zo, zolang fortuna zo slecht presteert moeten we niet naar hun spelers kijken. De spelers staan op het veld en zogen voor het resultaat. Waarom zou je dan enthousiast worden van zo'n speler?
MVV moet eens verder kijken als de 30 km waarin gezocht word, fortuna, roda, genk.......................
Net zoals de 2 nieuwe spelers ( 1 promotie en 1 van meersen ), ik word er niet warm van, als ze echt zo goed waren speelde ze wel ergens anders. Natuurlijk kan het wat worden. Maar dan geld de regel eerst zien dan geloven.
En aangezien we al jaren een probleem hebben met betrekking tot scoren moeten we niet naar zo'n spelers kijken.
uiteraard ben ik blij met nieuwe spelers, maar als ik sommige soms hoor praten vraag ik me af hoe kun je zo enthousiast zijn.
MVV is goed bezig maar laten we aub 2 FATSOENLIJKE spitsen aantrekken.