Transfergeruchten seizoen 2017-2018
20 juni 2017 21:14
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Tja De Regt. Ik heb hem altijd wel een misselijk mannetje als hij tegen MVV speelt met Fortuna, zoals met de wijsvinger voor zijn mond (ssst mondje dicht). Er zijn verdedigers beschikbaar die beter zijn dan hij. Dat hij FC Oss verkiest boven MVV vind ik nou niet zo erg. Misschien kan MVV met zijn salariseisen een (betere) of twee andere spelers contracteren.
Ik las dat Emmen interesse heeft in Jeroen Veldmate (broertje van ex-MVV'er Mark Veldmate). Linksbenige centrum verdediger. Speelde in het verleden bij FC Groningen, Helmond Sport, Sparta, Heracles en recentelijk bij Viborg FF in Denemarken. Dit lijkt me een ideale verdediger om naast Pereira te zetten. Deze man heeft ervaring. Hij zou een goede opvolger voor Kuipers kunnen zijn en een betere dan De Regt. Ook zou hij een perfecte rol kunnen spelen in de ontwikkelingen van beide Martina's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982
Discussie gesloten.
20 juni 2017 21:17
20 juni 2017 21:21 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Kuipers verlaat MVV en laat Johnny wrap achter.
Betekent dit dat zijn partner Voorn de positie bij MVV in neemt?
Is Voorn een mogelijkheid?
En is dit de gewenste ervaren speler die we achterin nodig hebben?
Discussie gesloten.
20 juni 2017 21:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
20 juni 2017 22:54
Karakter
Platinum Boarder
Us Clubke schreef : Kuipers verlaat MVV en laat Johnny wrap achter.
Betekent dit dat zijn partner Voorn de positie bij MVV in neemt?
Is Voorn een mogelijkheid?
En is dit de gewenste ervaren speler die we achterin nodig hebben?
Nee.
Wordt Voorn de opvolger van Taiwo hier op het forum? Spotten we hem tot 2025 altijd bij de BP?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
21 juni 2017 08:51
Karakter schreef :
Nee.
Wordt Voorn de opvolger van Taiwo hier op het forum? Spotten we hem tot 2025 altijd bij de BP?
Ik dacht precies hetzelfde.
Mensen, Voorn zou twee jaar geleden bijna bij ons tekenen. Dat ging toen niet door, en achteraf gezien prima, denk niet dat hij dat seizoen een basisplaats had gehad. En dat is twee jaar geleden. Wij staan er sportief beter voor en hebben iets meer geld te besteden. Voorn heeft in die twee jaar op het derde niveau van België gespeeld. Die is echt niet opeens een nog betere speler geworden, eerder minder. Daarnaast wordt hij nu opeens als vervanger van Kuipers genoemd. Voorn heeft zijn hele carrière op het middenveld gespeeld, en nu zou hij een fysiek sterke centrale verdediger moeten vervangen?
Kom op zeg, als MVV nu met Voorn komt aanzetten zou ik zwaar teleurgesteld zijn. Niets ten nadele van Ramon, dat is een supergozer. Maar wij zijn verder als club.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Zoewiezoe, bokkesprongen
Discussie gesloten.
21 juni 2017 10:43
21 juni 2017 10:45 door Larsbak.
Voorn heeft afgelopen seizoen zelfs op het vijfde (!) niveau van België gespeeld, niveau eersteklasser hier.
Over Ferry: het lijkt me onwaarschijnlijk dat De Regt FC Oss boven MVV heeft verkozen op basis van de sportieve ambities/prestaties van de club dus dan zijn vier scenario's mogelijk:
1: FC Oss heeft meer te besteden dan MVV, waardoor ze hem meer kunnen bieden
2: FC Oss wil De Regt meer betalen dan MVV
3: FC Oss kan De Regt meer garanties bieden (lengte contract, gegarandeerde basisplaats, functie buiten het veld)
4: MVV heeft inmiddels een andere en betere centrale verdediger op het oog
Ik hoop, maar verwacht ook de laatste optie. Morgen zal in ieder geval al het een en ander duidelijk worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
21 juni 2017 12:12
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Zover ik weet via een omweg van zijn zaakwaarnemer zijn er 2 redenen
1. Oss betaalt meer dan mvv
2. De Regt kiest voor een club die vanuit zijn woonplaats makkelijk te bereiken is ivm privesituatie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
21 juni 2017 12:53
Jongens laten we nu stoppen met de Regt over gewaardeerde speler ,we hebben zelf de open gevallen plaats voor Nick in huis we moete kijken voor een goeie middenvelder en een spits die doelpunten maakt en ook kan meevoetballen .misschien ook nog een handige buitenspelen en dan zijn we klaar voor het nieuwe seizoen.
Discussie gesloten.
21 juni 2017 13:01
Jim Cemint
Platinum Boarder
Zeker dreekemvvke... we hebben met Martina een (potentiële) opvolger in huis. Hij deed het prima op die positie. Maar dan nog zal er een centrale verdediger bij moeten. Je moet ook nog iets achter de hand hebben bij blessures en schorsingen. Een goeie middenvelder hebben we met Koolhof al gehaald. Wellicht komt ook in die linie voor de breedte er nog iets bij. Met Golpek is er al een vleugelspeler aangetrokken, maar ook daar verwacht ik nog wel iets. Zeker als Pedro weg zou gaan. Een doelpuntenmaker is uiteraard ook wat mij betreft prioriteit nummer 1. MVV is daar al mee bezig. Ben benieuwd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
21 juni 2017 14:36
21 juni 2017 14:38 door HIER!!.
van Dongen van Genk ( ex jeugd mvv ) zal wel een optie zijn. of fc eindhoven volgens zijn vader
Discussie gesloten.
21 juni 2017 16:52
21 juni 2017 16:52 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Shef: 2e optie is onzin. Afstand is hetzelfde
Draan wie verkes Wullem !!
Discussie gesloten.
21 juni 2017 18:06
Napoleon
Platinum Boarder
Van Racing Genk gaat Thys Matisse naar MVV komen , de speler van de belofte gaat komende dagen tekenen bij ons , Thys is een offensieve middenvelder die achter de spitsen kan spelen o.a
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 juni 2017 18:15
21 juni 2017 18:18 door Strucht.
Napoleon schreef : Van Racing Genk gaat Thys Matisse naar MVV komen , de speler van de belofte gaat komende dagen tekenen bij ons , Thys is een offensieve middenvelder die achter de spitsen kan spelen o.a
www.transfermarkt.nl/matisse-thuys/profil/spieler/292814
lijkt mij voor Mvv wel een talentvolle speler, met de nodige caps voor Belgische jeugdelftallen.
Discussie gesloten.
21 juni 2017 19:02
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Napoleon schreef : Van Racing Genk gaat Thys Matisse naar MVV komen , de speler van de belofte gaat komende dagen tekenen bij ons , Thys is een offensieve middenvelder die achter de spitsen kan spelen o.a
Via huurconstructie?
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
21 juni 2017 19:06
Hij heet Mattise Thuys en is meer een nummer 6. Dubbele bezetting op positie Ippel/Nys dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden