Transfergeruchten seizoen 2017-2018

19 juni 2017 13:53
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #241
Nick is de eerste drie competitie wedstr geschorst heeft direct rood gekregen.
Discussie gesloten.
19 juni 2017 15:45 19 juni 2017 15:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #242

stef schreef : Nick is de eerste drie competitie wedstr geschorst heeft direct rood gekregen.

Nick is waarschijnlijk alleen de eerste competitiewedstrijd geschorst, omdat dit een voorwaardelijke straf betrof van een vorige sanctie (Kickboksen).

De overige schorsingen wordt verrekend bij de eerst volgende nacompetitie die zijn club zal spelen. Pieter Nys is zo ook een keer geschorst geweest in de nacompetitie van MVV, terwijl hij hem jaren daarvoor opliep tijdens de nacompetitie in het tenue van Sparta. Volgens mij verandert twee keer geel of direct rood daar niks aan. Of heb ik het verkeerd?
Discussie gesloten.
19 juni 2017 16:22 19 juni 2017 16:24 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #243
www.knvb.nl/downloads/bestand/11404/door...ar-seizoen-2017-2018

Uitgesloten van deelname aan competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB van het 1e elftal van hun club voor het achter de naam van de betrokken speler vermelde aantal wedstrijden, zijn:

(..)

MVV: N.A.M.F. Kuipers 3 wedstrijden

Er vanuitgaand dat er geen bekerronde is voor wij of Den Haag drie competitiewedstrijden gespeeld hebben, is Nick de facto de eerste drie competitiewedstrijden geschorst.

Overigens laat hetzelfde overzicht zien dat Labylle en Nys de eerstvolgende play-off-wedstrijd missen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
19 juni 2017 17:04 19 juni 2017 17:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #244

Jacques schreef : www.knvb.nl/downloads/bestand/11404/door...ar-seizoen-2017-2018

Uitgesloten van deelname aan competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB van het 1e elftal van hun club voor het achter de naam van de betrokken speler vermelde aantal wedstrijden, zijn:

(..)

MVV: N.A.M.F. Kuipers 3 wedstrijden

Er vanuitgaand dat er geen bekerronde is voor wij of Den Haag drie competitiewedstrijden gespeeld hebben, is Nick de facto de eerste drie competitiewedstrijden geschorst.

Overigens laat hetzelfde overzicht zien dat Labylle en Nys de eerstvolgende play-off-wedstrijd missen.

Merci Jacques. Dus samenvattend:

Direct rood in de nacompetitie = schorsing eerst volgende wedstrijd(en) (elke competitie)
Twee keer geel in één duel= schorsing één duel eerst volgende wedstrijd (elke competitie)
Twee keer geel gedurende meerdere duels in de nacompetitie= Schorsing eerst volgende duel nacompetitie.
Voorwaardelijke sancties= cumulatieve schorsing eerstvolgende wedstrijd (elke competitie)

Ik blijf het een krom systeem vinden. Een nieuwe werkgever wordt met dit systeem bestraft voor de baten die hebben plaatsgevonden bij een concurrent. Stel de speler trapt een doorgebroken speler, zeer tactisch neer, dan mag een club die hier totaal geen profijt aan heeft gehad en de speler in dienst neemt, hiervoor gaan boeten. (Ook al is de sanctie gericht om de speler te straffen.Het salaris komt toch wel binnen..). Het blijft heel dubbel vind ik, de oude werkgever heeft een enorm voordeel in dit strafsysteem op het einde van de competitie.

Sorry ik ga weer offtopic. Terug naar transfergeruchten.
Discussie gesloten.
19 juni 2017 17:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #245
De transfer van Nick Kuipers naar ADO zou in ieder geval rond zijn.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
19 juni 2017 18:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #246
Labylle staat toch echt in mijn rijtje 'spelers waarvoor ik naar het stadion kom'. Net als Ciranni, Nwakali, voorheen Croux en toch ook op karakter Nick Kuypers en t Bies.

Het gevaar als teveel van zulke spelers weggaan, is dat er niet automatisch iemand nieuw opstaat die even goed is of wordt. Zie bijvoorbeeld de rechtsbuitenbezetting na het vertrek van Croux.

Ik weet ook wel dat MVV het maximale doet om deze jongens te houden. Maar hoop wel dat we toch minstens Labylle en Ciranni kunnen houden, na het vertrek van al die andere spelers. Zonder trouwens anderen tekort te doen..
Discussie gesloten.
19 juni 2017 19:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #247
Triest dat onze hele jeugdopleiding vertrekt.
Smeets - Braken - en Kuipers .
Zolang we deze jongens niet kunnen behouden zijn we nog steeds niet op de goede weg.
Sponsors in Maastricht waar zijn jullie?
Discussie gesloten.
19 juni 2017 20:07 19 juni 2017 20:12 door krampioen.
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #248
Okay, Nick Kuipers naar Ado. Ik gun het hem van harte.
Maar, wij moeten ook verder. Ik hoop op Ferry de Regt, maar, de technische staf heeft wellicht andere namen. We wachten af.
Voor Nick, je bent een toffe peer geweest voor MVV. Dank je wel. Veel sukses.
Discussie gesloten.
19 juni 2017 20:24
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #249

Audiowaste schreef : De transfer van Nick Kuipers naar ADO zou in ieder geval rond zijn.

Dat wordt een leuk duo: Tom Beugelsdijk en Nick Kuipers.
Beide spelers staan garant voor een groot aantal gele (rode) kaarten.
Ben benieuwd hoe vaak ze samen zullen spelen ?

Gun Nick zijn transfer en wens hem veel succes in de Hofstad

Aon de géng
Discussie gesloten.
19 juni 2017 20:29
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #250
Ouwe Rot ,dit is overal zo en MVV heeft 2 seizoenen gelden bekent gemaakt we zijn een opleidings ploeg en ja dan vetrekken Stef Peters, Jordy Crouix en De Kuuper en Kelchi etc zeer jammer , maar ik heb ze wel zien Ballen bij mvv en ik vond het zeer leuk .

Als we Labylle ,Schroyen ,Geens kunnen behouden is dit top ..........en Koolhof en De Regt erbij bied perspectief is in tijden
niet gebeurt .Mvv heeft toekomst .........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
19 juni 2017 20:48 19 juni 2017 20:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #251
Dat is een wazig begrip bij MVV. De toekomst. Ik denk zelf dat bij MVV eredivisie hoort( de hele historie). Er zal dan toch echt een andere club plaats moeten gaan maken voor MVV. En ik weet zo wel een paar op te noemen. Pas dan heeft MVV toekomst. Want even wat tegenslag of weer een crisis en alles staat op losse schroeven. MVV moet naar de eredivisie. En het liefst zo snel mogelijk want 18 jaar is wel erg lang als je eigenlijk in de eredivisie thuis hoort te zijn. Emmen, Telstar en Helmond begint nu toch ( met alle respect) langzamerhand een beetje vervelend te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho
Discussie gesloten.
19 juni 2017 20:52 19 juni 2017 20:59 door krampioen.
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #252

Schapendonk schreef : Dat is een wazig begrip bij MVV. De toekomst. Ik denk zelf dat bij MVV eredivisie hoort. Er zal dan toch echt een andere club plaats moeten gaan maken voor MVV. En ik weet zo wel een paar op te noemen. Pas dan heeft MVV toekomst. Want even wat tegenslag of weer een crisis en alles staat op losse schroeven. MVV moet naar de eredivisie. En het liefst zo snel mogelijk want 18 jaar is wel erg lang als je eigenlijk in de eredivisie thuis hoort te zijn.

Er zal nog veel moeten gebeuren voordat MVV klaar is voor de eredivisie. Stadion, infrastructuur, selectie, sponsoring, etc. We zullen heel veel geduld moeten hebben. Het is nu eenmaal niet anders.
De bal ligt met name bij de gemeente. Maar die bewegen niet.
Discussie gesloten.
19 juni 2017 21:04
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #253
Volgens Fox sport tekent Kuipers voor 4 jaar bij Ado .
Discussie gesloten.
19 juni 2017 21:05
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #254
Nu de tunnel klaar is en bovenop alles rustig is kan toch eens rond gedraaid worden met een grijper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
19 juni 2017 21:55
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #255
Nick moet de concurrentie aangaan met Beugelsdijk.
Ik gun hem de transfer van harte maar ik vrees dat het veel bankzitten zal worden. Volgens mij mist hij het eredivisie niveau.
Ik vond hem het afgelopen jaar een rots in de branding die heel veel overtredingen nodig heeft en zeer zwak in de opbouw is.
Hij is niet opgewassen tegen leipe eredivisie spitsen.
Hoe dan ook. Veel succes Nick !
Tot volgend jaar :-)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden