Transfergeruchten seizoen 2017-2018
01 juni 2017 17:58
Daar komen de filmpjes weer van spelers die er 135 in een seizoen maken
Dean Koolhof welkom bij us MVV ke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
02 juni 2017 08:02
02 juni 2017 08:04 door Aloy Agu.
Velikonja? voordat deze spits naar MVV zou komen........ minimaal 5 KG afvallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
02 juni 2017 08:24
02 juni 2017 08:27 door Schapendonk.
Aloy Agu schreef : Velikonja? voordat deze spits naar MVV zou komen........ minimaal 5 KG afvallen.
Doet me denken aan hero Jonas Olsen. Hier waren ook filmpjes van hoe die er 40 in het net legde per seizoen
toffe gast verder, daar niet van afgezien maar daar koop je zo weinig voor. Los daarvan maakte hij een van de mooiste doelpunten voor MVV ooit. Wie heeft dat doelpunt nog ergens?
Discussie gesloten.
02 juni 2017 08:59
Schapendonk schreef :
Aloy Agu schreef : Velikonja? voordat deze spits naar MVV zou komen........ minimaal 5 KG afvallen.
Doet me denken aan hero Jonas Olsen. Hier waren ook filmpjes van hoe die er 40 in het net legde per seizoen toffe gast verder, daar niet van afgezien maar daar koop je zo weinig voor. Los daarvan maakte hij een van de mooiste doelpunten voor MVV ooit. Wie heeft dat doelpunt nog ergens?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo, RoeieFakkel
Discussie gesloten.
02 juni 2017 13:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
,T waor minder daan ene halve ,halve ,gein kwarten of minder Ganse ...........
Discussie gesloten.
03 juni 2017 23:01
krampioen
Platinum Boarder
Het spelersbudget bepaalt welke spelers haalbaar zijn. Vorig seizoen hadden wij, mede dankzij de verkoop van Croux, zo n 850000. Als wij concurrerend willen zijn met de rest van de clubs in de Jupiler League hebben wij op zijn minst E 1.000.000 nodig. Ik heb op dit moment geen idee of dit haalbaar is. Anderzijds, de kern van het elftal blijft intact. Een slecht figuur zullen wij ook volgend seizoen niet slaan. Maar, na al die overgangsjaren willen wij meer. Zowel verdediging als middenveld zijn oke. Deze transferperiode moet m.i. de nadruk liggen op de voorhoede. Ik hoop dat ome Ron een echt veelscorende centrumspits op het oog heeft, geflankeerd door 2 technisch vaardige buitenspelers. Dan zou het wel eens een prachtig seizoen kunnen worden. En als Kuipers dit ook vindt, dan zou ik, als ik hem was, toch nog een jaartje bijtekenen.
Discussie gesloten.
04 juni 2017 00:04
Kuipers heeft al getekend bij Ado. Om eerlijk te zijn ben ik daar ook niet rouwig om. Om een cafe gerucht in de wereld te brengen; De Regt zou getekend hebben en er zou interesse zijn in Erik Falkenburg. Al denk ik tot het laatste niet realistisch is.
Discussie gesloten.
04 juni 2017 00:14
tuutsje schreef : Kuipers heeft al getekend bij Ado. Om eerlijk te zijn ben ik daar ook niet rouwig om. Om een cafe gerucht in de wereld te brengen; De Regt zou getekend hebben en er zou interesse zijn in Erik Falkenburg. Al denk ik tot het laatste niet realistisch is.
Ben bang dat er nog de nodige veranderingen in het elftal gaan plaats vinden . Ben blij met Koolhof maar ik ben bang dat hij in de plaats van Schroijen is gekomen . Verder ben ik bang dat Ippel wel eens zou kunnen vertrekken .
Discussie gesloten.
04 juni 2017 00:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Koolhof speelt op andere positie dan Schroijen.
Verstuurd vanaf mijn Plus E met Tapatalk
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
04 juni 2017 02:11
Boredass
Platinum Boarder
tuutsje schreef : Kuipers heeft al getekend bij Ado. Om eerlijk te zijn ben ik daar ook niet rouwig om. Om een cafe gerucht in de wereld te brengen; De Regt zou getekend hebben en er zou interesse zijn in Erik Falkenburg. Al denk ik tot het laatste niet realistisch is.
Falkenburg is inderdaad niet echt realistisch. Hij heeft onlangs Eagles afgewezen. De regt zie ik wel komen. Las overigens ook dat Fortuna weer af wil van Sjoerd Ars. Indien dat klopt lijkt hij mij ook een kanshebber.
Discussie gesloten.
04 juni 2017 09:12
Klopt Sjoerd Ars is inmiddels ook alweer 33 jaar. Hij heeft nog even gevlamd 2 jaar geleden bij NEC. Het zal niet voor niks zijn dat clubs hem laten gaan op dit moment. Het is moeilijk om een goede spits te bemachtigen. Iedere club wil dat. Ik denk dat MVV misschien beter in België moet kijken. Maar in principe hebben ze hier een heel jaar de tijd voor gehad. Je moet eigenlijk inmiddels een lijstje hebben. Ook al moet je gaan strepen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman
Discussie gesloten.
04 juni 2017 10:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
krampioen schreef : Het spelersbudget bepaalt welke spelers haalbaar zijn. Vorig seizoen hadden wij, mede dankzij de verkoop van Croux, zo n 850000. Als wij concurrerend willen zijn met de rest van de clubs in de Jupiler League hebben wij op zijn minst E 1.000.000 nodig. blablabla
Hoe kom je erbij dat de verkoop van Croux meteen in het spelersbudget gestoken is? Dacht dat met transferopbrengsten de schulden van MVV afgelost werden. (waardoor we nu ongeveer op schuldenvrij zitten na de playoffs)
Ik kan het mis hebben, maar jij wellicht ook? Of heb je een bron
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
04 juni 2017 11:17
Een klein beetje off topic, maar ik wil even gebruik maken van de vele kennis die er is op dit forum. Ik zou namelijk willen weten wie er al allemaal is vastgelegd voor volgend seizoen. Ik heb het idee dat er al een aardig team van is samen te stellen en dat zo vroeg in de voorbereiding In de onderstaande opsomming heb ik Nick Kuipers maar niet meegenomen, er van uitgaande dat hij vertrekt. houden we hem wel, alleen maar een goede speler erbij.
Keeper: ??
Verdediging: Ciranni-Pereira-Martina-Labylle
Middenveld: Nys-Koolhof-Ippel
Voorin: Schrooijen-??-??
Reserves: Martina, Verheijdt, Loshai, Kostons, Golpek
Van deze reserves vind ik Loshai eigenlijk ook een 1e elftal speler. Maar als mijn lijstje klopt staat er al een team waar menig clubje jaloers op zou zijn.
Dan nog enkele opmerkingen op eerder geplaatste posts: Natuurlijk kunnen nog spelers vertrekken, zoals Ippel bijvoorbeeld of Ciranni. Maar ik hoop dat MVV daar nu we schuldenvrij zijn dan wel de hoofdprijs voor vraagt zodat we goede vervangers kunnen aantrekken.
Ook ik denk dat een speler als Falkenburg te hoog gegrepen is, maar aan de andere kant zou het me ook niets verbazen als spelers van deze categorie wel komen, we staan immers weer goed op de kaart en dat trekt spelers. Van Koolhof had ik ook niet gedacht dat hij naar MVV zou komen.
Nu al zin in het volgend seizoen, hoeveel nachtjes nog slapen?
Discussie gesloten.
04 juni 2017 12:22
Hoe gaat het eigenlijk met Davy Brouwers? Ik vond dat geen verkeerde voetballer. Brouwers op rechtsbuiten, Falkenburg in de spits en Schroijen op linksbuiten. En Verheijdt als pinchhitter. Ik denk dat je dan niet meer van de 1e plaats afkomt..Maar is dit haalbaar zoiets. Of kost dit zo'n bom duiten dat je in de problemen komt.
Discussie gesloten.
04 juni 2017 13:04
krampioen
Platinum Boarder
Boe is dat feeske? schreef :
krampioen schreef : Het spelersbudget bepaalt welke spelers haalbaar zijn. Vorig seizoen hadden wij, mede dankzij de verkoop van Croux, zo n 850000. Als wij concurrerend willen zijn met de rest van de clubs in de Jupiler League hebben wij op zijn minst E 1.000.000 nodig. blablabla
Hoe kom je erbij dat de verkoop van Croux meteen in het spelersbudget gestoken is? Dacht dat met transferopbrengsten de schulden van MVV afgelost werden. (waardoor we nu ongeveer op schuldenvrij zitten na de playoffs)
Ik kan het mis hebben, maar jij wellicht ook? Of heb je een bron
Ik baseer mij op diverse interviews met de voorzitter. Daarin heeft hij aangegeven dat transferopbrengsten konden worden gebruikt om de selectie te versterken. De schulden. Er is een aflossingsschema en voor zover ik weet houdt men zich daar aan. Als het geld van de transfer van Croux daarin zou zijn gestopt zouden wij inmiddels in cat.3 zitten.
Maar, zoals je al aangeeft. We kunnen er allebei naast zitten.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden