Transfergeruchten seizoen 2017-2018
07 juni 2017 07:40
Audiowaste
Platinum Boarder
MVV zou een bod gedaan hebben bij Lokeren om Bo Geens definitief over te nemen.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
07 juni 2017 07:59
07 juni 2017 08:00 door tuutsje.
MVV betaald toch geen transfersommen? Althans waar moeten we dat dan van betalen? Of wordt dit mogelijk gemaakt door een sponsor?
Discussie gesloten.
07 juni 2017 08:10
Discussie gesloten.
07 juni 2017 08:12
tuutsje schreef : MVV betaald toch geen transfersommen? Althans waar moeten we dat dan van betalen? Of wordt dit mogelijk gemaakt door een sponsor?
Misschien door de extra recette van de playoffs
Discussie gesloten.
07 juni 2017 09:02
Inderdaad opmerkelijk.. Ik neem aan dat het een bescheiden bod is, 20 of 30 duizend Euro misschien? Maar toch, het geeft ook aan dat MVV financieel gezond is.
Discussie gesloten.
07 juni 2017 09:06
Het bedrag dat genoemd wordt als transfersom valt te overzien (25.000 euro), maar alsnog zou het afwijken van principes zijn. Bo is een goede keeper die nog veel beter kan worden, ik kan me voorstellen dat MVV bereid is dit te betalen onder voorwaarde van een langdurig contract, zodat Bo bijvoorbeeld twee jaar bij ons keept en dan met een leuke winst wordt doorverkocht. Vraag is vooral wat Bo financieel van ons verwacht. Als we een transfersom moeten neerleggen, zullen we hem niet ook nog eens het hoogste salaris binnen MVV bieden, neem ik aan. Maar hij wilde graag blijven, dus daar komen we neem ik aan wel uit.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
07 juni 2017 10:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
MVV heeft inderdaad op Bo Geens gedaan, dat is door Lokeren zelf bevestigd.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
07 juni 2017 13:18
07 juni 2017 13:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Toch leuk zo een geruchten onderwerp...hoorde de namen vallen van boudewijn zenden/twan scheepers...gr opa
....
Discussie gesloten.
08 juni 2017 10:12
Laten we hopen op Ferry de Regt.. dit is een topper voor mvv.. ook qua persoon. heb ik vernomen van iemand uit de opleiding van VVV
Discussie gesloten.
08 juni 2017 13:19
Karakter
Platinum Boarder
Ik heb me toentertijd ook afgevraagd waarom VVV hem heeft laten gaan. Voor de breedte was hij ideaal geweest voor die club, jongen uit de buurt. Lijkt me ook niet dat hij onder doet voor Jerold Promes. De ideale opvolger voor Kuipers. Ik ben benieuwd!
Discussie gesloten.
08 juni 2017 18:45
Mienclub1902
Platinum Boarder
Geens is een aardige keeper, maar om daar nu een transfersom voor neer te tellen, terwijl je nog 2 keepers hebt......
Ik zou eerder investeren in ferry De Regt en hem voor 3 jaar vastleggen als vervanger van Kuipers.
Discussie gesloten.
08 juni 2017 18:56
Boredass
Platinum Boarder
Mienclub1902 schreef : Geens is een aardige keeper, maar om daar nu een transfersom voor neer te tellen, terwijl je nog 2 keepers hebt......
Ik zou eerder investeren in ferry De Regt en hem voor 3 jaar vastleggen als vervanger van Kuipers.
We hebben maar nog 1 keeper
De keeper van de A jeugd gaat naar groene ster.
Lars Heuten, die ook regelmatig op de bank heeft gezeten.
Discussie gesloten.
08 juni 2017 18:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Mienclub1902 schreef : Geens is een aardige keeper, maar om daar nu een transfersom voor neer te tellen, terwijl je nog 2 keepers hebt......
2 keepers? Smylek, die nog geen minuut heeft gespeeld, is de enigste. De berichten spreken elkaar tegen, maar het lijkt dat Vits niet meer gehuurd is. Dus 1 keeper en ja, voor €25.000,- mag je best deze keeper kopen. In mijn ogen niet voor geld, maar wel voor MVV. Geloof maar dat ze hem niet kopen en een contract voor 1 jaar geven, maar zeker voor 3 jaar.
De Regt is daarbij transfervrij en MVV hanteert (over het algemeen) een salarisplafond. Dus hierin investeren lijkt me vreemd....
Ik gooi eens een naam: Martijn Barto
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
08 juni 2017 19:06
Boredass
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef :
2 keepers? Smylek, die nog geen minuut heeft gespeeld, is de enigste. De berichten spreken elkaar tegen, maar het lijkt dat Vits niet meer gehuurd is. Dus 1 keeper en ja, voor €25.000,- mag je best deze keeper kopen. In mijn ogen niet voor geld, maar wel voor MVV. Geloof maar dat ze hem niet kopen en een contract voor 1 jaar geven, maar zeker voor 3 jaar.
De Regt is daarbij transfervrij en MVV hanteert (over het algemeen) een salarisplafond. Dus hierin investeren lijkt me vreemd....
Ik gooi eens een naam: Martijn Barto
Martijn Barto ,ook niet realistisch, die wil niet verhuizen en heeft zijn beste tijd gehad
Discussie gesloten.
08 juni 2017 19:07
Geens heeft laten zien een uitstekende keeper te zijn, naar mijn mening met Castro de beste keeper die we sinds van Duynhoven hebben gezien in het MVV doel. Een goeie keeper is een must als je wil meedraaien bovenin. Daar in investeren vind ik dan ook een begrijpelijke en terechte keuze, mits het transferbedrag te overzien is natuurlijk, wat zo lijkt te zijn als de bedragen kloppen. Geens kent de club, kent de spelers, met andere woorden staat er meteen in plaats van dat achterhoede en keeper weer op elkaar ingespeeld moeten raken. Los daarvan is Geens nog jong en heeft dus doorverkooppotentie. Kortom, ik hoop dat de clubs eruit komen en Geens voor meerdere jaren kan worden vastgelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Jacques, Anna D., Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, itsman, Och jeh, Mestreech1902
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden