>
Ontvangen bedankjes 1517
Zoewiezoe schreef : Ik denk niet dat MVV met een begroting in de middenmoot zal gaan uitspreken dat ze voor het kampioenschap willen gaan. Play-offs en een plaats bij de 1e 5 op de ranglijst. Dat is het maximale wat ze misschien zullen uitspreken naar de buitenwacht verwacht ik. En dat lijkt me ook logisch. Laat anderen MVV maar in een favorietenrol duwen.
Zoewiezoe schreef : Ik denk niet dat MVV met een begroting in de middenmoot zal gaan uitspreken dat ze voor het kampioenschap willen gaan. Play-offs en een plaats bij de 1e 5 op de ranglijst. Dat is het maximale wat ze misschien zullen uitspreken naar de buitenwacht verwacht ik. En dat lijkt me ook logisch. Laat anderen MVV maar in een favorietenrol duwen.
stef schreef : kuuper dramatis ? denk dat de echte brokamp meer verstand van voetbal heeft in n teen als jij in twee voeten ben blij voor m dat hij weg gaat straks kunnen jullie weer allemaal zeggen hadden we m maar he , terecht dat ie gaat iedere week uitgekots worden door je eigen? publiek Kuuper je hebt gelijk ga,ukses daar dragen ze je op handen alleen hoop ik op nog betere club voor je sukses.
vakB schreef : Ik gok de zoon van een ex trainer van ons?