Transfergeruchten seizoen 2017-2018

16 mei 2017 22:15
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #76
Ik ben bang dat die vijver te klein is

Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
16 mei 2017 23:01
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #77
Zoon van Marc Wilmots van Standard zou in belangstelling staan van MVV.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 23:03
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #78

Geusseltmania schreef : Zoon van Marc Wilmots van Standard zou in belangstelling staan van MVV.

Klopt kwam hier al eerder voorbij.
Denk dat de interesse wel serieus is van beiden kanten, laatste thuis match zat hij hier op de tribune
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 23:07
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #79
Staat nu op Voetbalprimeur.nl.
Discussie gesloten.
17 mei 2017 14:32
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #80

Steven Pereira speelt ook aankomend seizoen met ster op borst

Verdediger Steven Pereira speelt ook volgend seizoen met de Maastrichtse ster op de borst. De 23-jarige Rotterdammer verlengde zijn overeenkomst met de Maastrichtse club voor één seizoen.

Pereira kwam in de zomer van 2015 over van PEC Zwolle, waarmee hij in de Eredivisie acteerde. Bij MVV startte de verdediger op amateurbasis, maar verdiende hij in de loop van het seizoen 2015-2016 een contract. Hij speelde in dat seizoen 32 wedstrijden en scoorde twee keer.

In het huidige seizoen is Steven Pereira wederom vaste waarde in het elftal van de Sterrendragers. Hij kwam in de reguliere competitie tot 36 optredens.

Trainer Ron Elsen zegt over Pereira: “Ik ben verheugd met het feit dat we Steven ook volgend seizoen voor MVV hebben kunnen behouden. Als centrale verdediger laat Steven dit seizoen zien dat verdedigen ook een kunst op zich kan zijn. Met zijn sierlijke stijl van verdedigen, lijkt een mannetje uitschakelen eenvoudig. Dat is de kwaliteit van Steven. Hij beschikt over een atletische bouw en snelheid. Daarnaast heeft hij dit seizoen aangetoond dat hij op een constant niveau kan presteren. Dat is van groot belang als speler in een laatste linie.”

www.mvv.nl/nieuws/steven-pereira-speelt-...en-met-ster-op-borst
:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
17 mei 2017 14:39
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #81
Blij mee, alleen jammer dat het maar voor één jaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques
Discussie gesloten.
17 mei 2017 15:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #82
Prima, in het "ergste" geval gaat hij in de zomer en vangen we er nog geld voor in plaats van dat hij gratis weggaat. Maar ik zie hem graag blijven. Vergelijk zijn spel toen hij er net was met nu; een wereld van verschil. Als hij zo blijft groeien, en als verdediger heb je veel aan ervaring dus ik verwacht dat wel, dan kan hij volgend jaar topniveau voor de jupiler league zijn. Of hij speelt met ons eredivisie :P

Had inderdaad nog liever langer dan één jaar gezien, maar had al geruchten gehoord dat hij niet vroeg zou bijtekenen om eerst te kijken welke clubs belangstelling hadden. Dan valt me dit nog mee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 mei 2017 15:22 17 mei 2017 15:23 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #83
Steven doet niks anders dan FIFA spelen met MartinA en MartinB.

In dat kader snap ik wel dat hij zijn krabbel gezet heeft het weekend nadat die twee hun contract hebben verlengt. Immers, met wie moet hij anders FIFA gaan spelen?

Zonder aw kloete, ik heb hem hoog zitten, elftal bij elkaar houden en op 2-3 plekken max versterken. Gaat goed!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
18 mei 2017 11:26
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #84
Ik ben blij dat MVV de broers Martina en Pereira een nieuw contract hebben aangeboden. Er wordt hier op het Forum wel eens geschreven dat de technische staf spelers niet beter maakt. Maar als ik kijk naar de progressie die Pereira al vanaf de tweede helft van vorig seizoen laat zien (een solide, goed voetballende centrale verdediger) en de ontwikkeling van de broers Martina tot bijna-eerste-elftal-niveau, dan denk ik dat de technische staf daar een flinke bijdrage aan geleverd heeft.

Dit zijn jonge spelers met nog verdere ontwikkelmogelijkheden. Prima actie om hen langer vast te houden (al had Pereira voor mij een driejarig contract mogen krijgen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
21 mei 2017 21:37
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #85
ADO zou nog interesse hebben in Kuipers. Heracles zeer geïnteresseerd in Schroijen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 mei 2017 22:12
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #86
Die verlenge wel bij MVV es veer zowwe promovere
Discussie gesloten.
21 mei 2017 23:01
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #87
Schroijen heeft nog contract voor 2 jaar!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
23 mei 2017 01:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #88
GERUCHT: ADO wil robuuste MVV-verdediger
Maandag 22 mei 2017 om 09:13

ADO Den Haag is geïnteresseerd in verdediger Nick Kuipers (24) van MVV. Kuipers blonk dit seizoen uit in de Jupiler League, mede door zijn robuuste lichaam. Het contract van de 1,93 meter lange verdediger loopt af in Limburg en contractverlenging heeft hij afgewezen. Door de winst op sc Cambuur staat MVV in de finale van nacompetitie. Bij winst op Roda JC promoveren de Limburgers naar de Eredivisie, en speelt Kuipers hoe dan ook op het hoogste niveau van Nederland. (Tjerkstra Media)

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
27 mei 2017 16:13
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #89
Weet niet waar ik deze moet posten: volgens voetbalprimeur gaat Croux al weer weg bij Willem II. Er is interesse uit Frankrijk en Rusland.
Kunnen wij dan ook nog wat vangen misschien ?
Het allerbeste gewenst voor Jordy natuurlijk!
Discussie gesloten.
28 mei 2017 21:09 28 mei 2017 21:12 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #90
Vandaag hebben onze mannen weer goed voetbal laten zien tegen *oda. Ik ben ook teleurgesteld als menig ander maar zeer zeker ook trots.
We missen naar mijn mening alleen 1 a 2 koelbloedige afmakers voorin. Wie o wie gaat het komend seizoen dit sterrenelftal versterken voor het behalen van de eredivisie? En is er al iets van die Wilmots vernomen?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden