Transfergeruchten seizoen 2017-2018
31 mei 2017 10:38
vakB schreef : Ik gok de zoon van een ex trainer van ons?
Dean Koolhof?
Discussie gesloten.
31 mei 2017 10:41
Ferhat Çapa!
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
31 mei 2017 10:43
31 mei 2017 10:49 door Lummel.
Badjakker schreef :
Dean Koolhof?
Inderdaad, het zal hierbij gaan om Dean Koolhof. Dit zou een hele degelijke transfer zijn. Een waarvoor ik MVV echt complimenten zou geven. Verwacht niet dat zo een jongen bij ons zou tekenen. Mocht het zo zijn wrijf ik echt in mijn handen met zijn komst.
Discussie gesloten.
31 mei 2017 10:51
En als het niet Ferhat Çapa is, gaat Dominik Vergoossen zeker de voetbalschoenen weer aantrekken!
Clemens Westerhof heeft ook nog een zoon van een jaar of 35, we waren toch op zoek naar wat ervaring?
Nee serieus, Koolhof zou prima aankoop zijn, zou mooi zijn als hij bij ons echt door kon breken. Kan me niet voorstellen dat die boven de salarisnorm gaat hoor, heeft bij De Graafschap nou niet echt een fenomenaal seizoen achter de rug. Heeft wel heel veel voetballend vermogen en is pas 22. Ik zie hem graag komen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks
Discussie gesloten.
31 mei 2017 11:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Meerssen schreef : ........MVV zal niet in een favorietenrol geduwd worden in een Jupiler League met Cambuur, Nec, Go Ahead Eagles, De Graafschap die qua budget en toeschouwers toch een flink stuk boven MVV komen......
Nou, de berichten over NEC zijn dat het een zooitje is bij de club en dat Marcel Boekhoorn nu echt zijn financiële banden met de club wil doorknippen. NEC heeft hem tot nu toe al € 15 miljoen gekost. Ik verwacht dat de Goffert volgend seizoen geen onneembare vesting zal zijn.
Discussie gesloten.
31 mei 2017 20:03
De Zwarte Vogel schreef :
Meerssen schreef : ........MVV zal niet in een favorietenrol geduwd worden in een Jupiler League met Cambuur, Nec, Go Ahead Eagles, De Graafschap die qua budget en toeschouwers toch een flink stuk boven MVV komen......
Nou, de berichten over NEC zijn dat het een zooitje is bij de club en dat Marcel Boekhoorn nu echt zijn financiële banden met de club wil doorknippen. NEC heeft hem tot nu toe al € 15 miljoen gekost. Ik verwacht dat de Goffert volgend seizoen geen onneembare vesting zal zijn.
Boekhoorn heeft geld als water en zal Nec nooit laten vallen. Hij zei dit alleen maar om de huidige bestuursleden tot opstappen te bewegen. Dan kan hij mensen naar voren schuiven waar hij vertrouwen in heeft en trekt hij weer gewoon de beurs, dit spelletje werd al eerder gespeeld.
Verder lopen ook de onderhandelingen met de Gemeente Nijmegen nog, over het terugkopen van het stadion. Voor een klein vriendenprijsje met vervolgens meteen een leuke boekwinst voor Nec. Daaraan gekoppeld ook de "verrekening" van de achterstallige stadionhuur, Nec maakt al heel lang geen huur meer over aan de Gemeente, met als reden dat dat bij die stadiondeal wordt meegenomen. En ook dat spelletje werd al eerder gespeeld. Reken maar dat Boekhoorn en Gemeente de voetbalclub Nec zo snel mogelijk terug in de Eredivisie willen.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 07:44
Lijnsje@tappunt schreef : De jong heij zeet: vundaog nuijts!
Boe blijf dat nuijts?
Discussie gesloten.
01 juni 2017 08:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
DulluH schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : De jong heij zeet: vundaog nuijts!
Boe blijf dat nuijts?
Deurd langer es verwach, mer 't geit um Dean Koolhof. Talent vaan De Graafschap, mer is diks geblesseerd gewees. Mesjien neet door de medische keuring gekaomen?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
01 juni 2017 08:25
Rustig blijven mannen. Zou sowieso niet gisteren tekenen.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 10:39
01 juni 2017 10:40 door Lummel.
Contracten van spelers lopen vandaag op 1 juni pas af. Dus gisteren zou het nog niet wereldkundig worden gemaakt. Hopelijk dus vandaag positief nieuws over Dean Koolhof.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 10:50
RoeieFakkel
Fresh Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
01 juni 2017 11:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
01 juni 2017 11:07
01 juni 2017 11:07 door Karakter. Reden: typefout
Karakter
Platinum Boarder
Om de één of andere reden vind ik dit een typische MVV transfer. Dat bedoel ik dan in de meest positieve zin van het woord! Een speler waar al meer mensen het talent in herkend hebben, maar andere clubs het niet hebben aangedurfd om hem vast te leggen. MVV doet dat wel (en ook nog een tweejarig contract!). Al met al een goede vervanger voor Nwakali, die qua talent onvervangbaar is maar qua inzet soms toch wel erg laks stond te voetballen.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 11:10
01 juni 2017 11:17 door Strucht.
Het voorbeeld van dat MVV aan het groeien is. Dat dit soort kaliber spelers nu al kiezen voor MVV zegt genoeg. Kwam het laatste jaar tot 4 doelpunten en 7 assists, en stond voor zijn blessure op de rader van verschillende subtoppers van de eredivisie. Elke week verkondigde Hans Kraay dat Dean zo een goede voetballer is, maar dat hij alleen een schop onder zijn kont nodig heeft. Veel succes Dean!
Discussie gesloten.
01 juni 2017 11:42
Jim Cemint
Platinum Boarder
Ferry de Regt verlaat Fortuna. Toevallig al gesignaleerd bij het tankstation bij De Geusselt of bij Mc Donalds of zo? Zou een meer dan waardige opvolger van Kuipers zijn.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden