Transfergeruchten seizoen 2017-2018

29 mei 2017 16:10
RoeieFakkel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #106
Oke dankjewel! Dan zie ik het voor nu maar gewoon als gerucht.
Discussie gesloten.
29 mei 2017 19:44
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #107
Boh de moffen zouden graag de volgende spelers erbij willen volgens hun prikbord, Kuipers, Ippel, Labylle, Perreira en Pedro. Kut moffe!!
Discussie gesloten.
29 mei 2017 20:01 29 mei 2017 20:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #108
Dat die maar fijn in Maastricht blijven. Met een goeie spits erbij ( goed voor 30 doelpunten) gaat MVV volgend seizoen promoveren. En daar wil ik Verheijdt niet mee te kort doen. Hij zou dan een goede pinch hitter zijn want hij moet het echt eigenlijk bijna alleen van zijn hoofd hebben. Voetballend komt Verheijdt te kort. We hebben een spits nodig die ook eens een slalom door een verdediging kan maken i.p.v. de bal steeds terug of naar de zijkanten te kaatsen. Nkoyi kan dat wel maar is niet rendabel genoeg geweest. Een beetje jammer want voetballend hij is geen slechte spits.
Discussie gesloten.
29 mei 2017 22:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #109

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Ik durf het haast niet te zeggen, maar doe het toch.
Bryan smeets.... liep zijn contract nou af bij de graafschap?
Is toch echt een van de smaakmakers daar geweest. En deed het hier fantastisch!
En aangezien kelechi helaas terugkeert naar arsenal of verhuurd aan andere club zijn we op die positie op zoek naar een creatieve middenvelder naast ippel en nijs.
Dat zal elsen en aanhang op zijn minst toch ook wel overwogen hebben lijkt me.

Eigenlijk een zeer goede speler. Maar, mentaal zwak en zelfoverschatting is hem niet vreemd. Hij wil alleen nog eredivisie. Wellicht lukt het hem, maar, wellicht ook niet. Ik zou zeggen, niet terug halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
29 mei 2017 23:09 29 mei 2017 23:10 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #110
Ik heb geen bezwaren op een eventuele komst van Bryan. Was inderdaad zoals eerder aangegeven de smaakmaker bij De Graafschap. Is in mijn optiek sinds zijn vertrek bij MVV, een stuk gegroeid als speler.

Mensen zeiken op Smeets dat hij als een Hollander praat, en wellicht wat arrogant overkomt op het veld. Maar, deze jongen is verre van arrogant. Helaas leggen we onze 'eigen' jongens altijd onder een vergrootglas.
Mocht Bryan de beslissende eind-pass geven op onze spits komend seizoen, waardoor we promoveren. Dan weet men niet hoe snel er een standbeeld voor Bryan en de desbetreffende spits moet komen.

Kortom, voor mij zou hij een welkome versterking zijn om Nwakali te vervangen. Al is Nwakali een van de meest getalenteerde spelers die hier in de laatste 10 jaar heeft rondgelopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT, donny, Spuit11
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:32
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #111

RedWhiteArmy schreef : Boh de moffen zouden graag de volgende spelers erbij willen volgens hun prikbord, Kuipers, Ippel, Labylle, Perreira en Pedro. Kut moffe!!

Ik heb begrepen van de zaakwaarnemer van Pedro dat hij "ontslagen" zou zijn al in het voorjaar en dat het alleen nietig verklaard zou worden als we zouden promoveren, dus de kans is groot dat hij inderdaad door Sterfrade gratis wordt opgehaald.

Kuipers vind ik ook zo wat, een van de beter spelers die gewoon gratis opgepikt kan worden. Waarom grijpt MVV niet eerder in zodat ze er op zn minst een beetje aan kunnen verdienen? Er komt echt wel een andere club voor hem...
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:38
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #112
@ Donny, Pedro had sowieso een contract voor een jaar.
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:39
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #113
Dat hij is "ontslagen" in het voorjaar kan best kloppen. BVO 's dienen voor 1 april kenbaar te maken of een optie in een contract wel of niet gelicht wordt. Neem aan dat hij best mag blijven als hij financieel water bij de wijn zal doen. Voor wat betreft Kuipers: hoe kan MVV ingrijpen? Er zijn twee partijen nodig om een contract te verlengen!
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #114
Daar gaan we weer, iedere keer hetzelfde gezeik als een speler transfervrij vertrekt. Of dreigt transfervrij te vertrekken, in dit geval. Alsof MVV eenzijdig een contract kan verlengen. Alsof MVV niet al maanden met Nick in gesprek is. Hoe kom je er bij dat MVV niet eerder heeft ingegrepen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Tuor, Lassie80
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:49 30 mei 2017 09:49 door donny.
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #115

Jacques schreef : Daar gaan we weer, iedere keer hetzelfde gezeik als een speler transfervrij vertrekt. Of dreigt transfervrij te vertrekken, in dit geval. Alsof MVV eenzijdig een contract kan verlengen. Alsof MVV niet al maanden met Nick in gesprek is. Hoe kom je er bij dat MVV niet eerder heeft ingegrepen?

Jacques, ik probeer niet het beleid te bekritiseren, maar ik vraag me gewoon de achterliggende gedacht waarom een speler als Nick, die toch door MVV is grootgemaakt, niet de club een beetje kan helpen door te verlengen. Nick heeft een zaakwaarnemer, en veel ED clubs kunnen een verdediger als hem goed gebruiken. Daarom vroeg ik het me af..
Discussie gesloten.
30 mei 2017 09:54 30 mei 2017 10:09 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #116
Pedro's goede wedstrijden waren op één hand te tellen afgelopen jaar. En net zoals Schroijen en Ciranni, waren de voorzetten ook van hem vaak dramatisch, op de momenten dat hij niet aan zijn eigen dacht. Daar kun je als spits helemaal niets mee met die dwarrelballen, boogballen die achter de man vallen, of in de tribune belanden, daarom zou ik Verheydt ook nog niet afschrijven. Een goede voorzet, is een half doelpunt.

De Kuiper mag dan een goede ruimer zijn, maar meevoetballen kan hij absoluut niet. Er lopen betere (allround) voetballers rond, neemt niet weg dat de gunfactor groot is en ik over een langer verblijf niet rouwig ben. Maar wil je vooruit dan zul je toch betere spelers moeten gaan vinden. En ik gun hem wel een nieuwe ervaring in het buitenland of in de eredivisie. (muv FC Steekpenning)

N'koyi is een harde werker, maar ook veel te lief voor het doel met zijn schoten. Guvenc is als wisselspeler een goede aanwinst om wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Wil je vooruit, dan zul je echt naar beter materiaal moeten zoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Sjarelke
Discussie gesloten.
30 mei 2017 10:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #117

donny schreef : Jacques, ik probeer niet het beleid te bekritiseren, maar ik vraag me gewoon de achterliggende gedacht waarom een speler als Nick, die toch door MVV is grootgemaakt, niet de club een beetje kan helpen door te verlengen. Nick heeft een zaakwaarnemer, en veel ED clubs kunnen een verdediger als hem goed gebruiken. Daarom vroeg ik het me af..

Omdat Nick weet dat veel clubs geen transfersom kunnen betalen. Maar wacht nou maar eens af. Als hij echt transfervrij vertrekt kunnen we hier over praten. Ik verwacht dat Nick gaat, maar voor zo ver ik weet, zijn de club en hij nog in gesprek.

Als jij Nick zou zijn en je kon bij een eredivisieclub tekenen aan, ik zeg maar wat, 1,5 ton salaris en een ton tekengeld. Maar die club zegt ook "alleen transfervrij". Zou jij dan bijtekenen bij MVV aan max 50.000 euro per jaar? Ik zou dat waarschijnlijk niet doen, zeg ik heel eerlijk. En ik heb echt hart voor MVV. Nick overigens ook, daar twijfel ik niet aan. Het is altijd gemakkelijk praten over het doen en laten van iemand anders.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Discussie gesloten.
30 mei 2017 10:17
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #118
ff iets anders; Ik vraag me af hoe Nick het allemaal gaat regelen met zijn zaak?
Discussie gesloten.
30 mei 2017 10:45
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #119

houtengerard schreef : Pedro's goede wedstrijden waren op één hand te tellen afgelopen jaar. En net zoals Schroijen en Ciranni, waren de voorzetten ook van hem vaak dramatisch, op de momenten dat hij niet aan zijn eigen dacht. Daar kun je als spits helemaal niets mee met die dwarrelballen, boogballen die achter de man vallen, of in de tribune belanden, daarom zou ik Verheydt ook nog niet afschrijven. Een goede voorzet, is een half doelpunt.

De Kuiper mag dan een goede ruimer zijn, maar meevoetballen kan hij absoluut niet. Er lopen betere (allround) voetballers rond, neemt niet weg dat de gunfactor groot is en ik over een langer verblijf niet rouwig ben. Maar wil je vooruit dan zul je toch betere spelers moeten gaan vinden. En ik gun hem wel een nieuwe ervaring in het buitenland of in de eredivisie. (muv FC Steekpenning)

N'koyi is een harde werker, maar ook veel te lief voor het doel met zijn schoten. Guvenc is als wisselspeler een goede aanwinst om wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Wil je vooruit, dan zul je echt naar beter materiaal moeten zoeken.

Ben het helemaal met Houtengerard eens. Met name Ciranni wordt teveel geprezen. Hij kan een geweldige vrije trap nemen, maar hij is bij voorzetten veel te onrustig aan de bal. Hij wil de bal meteen weer kwijt terwijl hij vaak nog 10 meter naar de achterlijn kan doorlopen. Schroyen zit in een dipje en speelde net in de PO's zijn slechtste wedstrijden, maar is in vorm absoluut waardevol voor dit team.

Kuipers heeft alleen in de heenwedstrijd tegen Rod# goed gespeeld, de rest van het seizoen vond ik hem vaak de zwakste schakel. Opbouwend traag, geen techniek (bal onder controle krijgen duurt te lang), te weinig inzicht. Ik snap niet dat een ED-club hem wil hebben (ik gun het hem overigens van harte), dus laat lekker gaan. Dat hij van Maastricht is en bij MVV is grootgebracht is leuk, maar het gaat om zijn prestaties van het team en die zijn niet best.

Tenslotte Verheijdt en N'Koyi. De een is te traag, de ander te onzichtbaar en beide zijn ze niet doeltreffend genoeg.
Aan Verheijdt als pinchhitter heb je wel iets, dus die zou ik koesteren. N'Koyi heeft te weinig laten zien.

Verder zijn Labylle, Ippel, Pereira, en straks weer Loshaj, de waterdragers. Helaas gaat Nwakali weg.
Persoonlijk vond ik Martina de laatste wedstrijden geweldig spelen. Die kan de plek van Kuipers gemakkelijk invullen, daar worden we echt niet zwakker van! Die jongen ontwikkelt zich prima, dus goed dat hij en zijn broer hebben bijgetekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
30 mei 2017 11:01
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #120

Aloy Agu schreef : ff iets anders; Ik vraag me af hoe Nick het allemaal gaat regelen met zijn zaak?

De broer van Stankov neemt hem tijdelijk over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden