>
Ontvangen bedankjes 7
Eigenlijk een zeer goede speler. Maar, mentaal zwak en zelfoverschatting is hem niet vreemd. Hij wil alleen nog eredivisie. Wellicht lukt het hem, maar, wellicht ook niet. Ik zou zeggen, niet terug halen.SJENG@BOSCHPOORT schreef : Ik durf het haast niet te zeggen, maar doe het toch.
Bryan smeets.... liep zijn contract nou af bij de graafschap?
Is toch echt een van de smaakmakers daar geweest. En deed het hier fantastisch!
En aangezien kelechi helaas terugkeert naar arsenal of verhuurd aan andere club zijn we op die positie op zoek naar een creatieve middenvelder naast ippel en nijs.
Dat zal elsen en aanhang op zijn minst toch ook wel overwogen hebben lijkt me.
Ik heb begrepen van de zaakwaarnemer van Pedro dat hij "ontslagen" zou zijn al in het voorjaar en dat het alleen nietig verklaard zou worden als we zouden promoveren, dus de kans is groot dat hij inderdaad door Sterfrade gratis wordt opgehaald.RedWhiteArmy schreef : Boh de moffen zouden graag de volgende spelers erbij willen volgens hun prikbord, Kuipers, Ippel, Labylle, Perreira en Pedro. Kut moffe!!
Jacques, ik probeer niet het beleid te bekritiseren, maar ik vraag me gewoon de achterliggende gedacht waarom een speler als Nick, die toch door MVV is grootgemaakt, niet de club een beetje kan helpen door te verlengen. Nick heeft een zaakwaarnemer, en veel ED clubs kunnen een verdediger als hem goed gebruiken. Daarom vroeg ik het me af..Jacques schreef : Daar gaan we weer, iedere keer hetzelfde gezeik als een speler transfervrij vertrekt. Of dreigt transfervrij te vertrekken, in dit geval. Alsof MVV eenzijdig een contract kan verlengen. Alsof MVV niet al maanden met Nick in gesprek is. Hoe kom je er bij dat MVV niet eerder heeft ingegrepen?
donny schreef : Jacques, ik probeer niet het beleid te bekritiseren, maar ik vraag me gewoon de achterliggende gedacht waarom een speler als Nick, die toch door MVV is grootgemaakt, niet de club een beetje kan helpen door te verlengen. Nick heeft een zaakwaarnemer, en veel ED clubs kunnen een verdediger als hem goed gebruiken. Daarom vroeg ik het me af..
houtengerard schreef : Pedro's goede wedstrijden waren op één hand te tellen afgelopen jaar. En net zoals Schroijen en Ciranni, waren de voorzetten ook van hem vaak dramatisch, op de momenten dat hij niet aan zijn eigen dacht. Daar kun je als spits helemaal niets mee met die dwarrelballen, boogballen die achter de man vallen, of in de tribune belanden, daarom zou ik Verheydt ook nog niet afschrijven. Een goede voorzet, is een half doelpunt.
De Kuiper mag dan een goede ruimer zijn, maar meevoetballen kan hij absoluut niet. Er lopen betere (allround) voetballers rond, neemt niet weg dat de gunfactor groot is en ik over een langer verblijf niet rouwig ben. Maar wil je vooruit dan zul je toch betere spelers moeten gaan vinden. En ik gun hem wel een nieuwe ervaring in het buitenland of in de eredivisie. (muv FC Steekpenning)
N'koyi is een harde werker, maar ook veel te lief voor het doel met zijn schoten. Guvenc is als wisselspeler een goede aanwinst om wat meer grip op de wedstrijd te krijgen. Wil je vooruit, dan zul je echt naar beter materiaal moeten zoeken.
Aloy Agu schreef : ff iets anders; Ik vraag me af hoe Nick het allemaal gaat regelen met zijn zaak?