Transfergeruchten seizoen 2017-2018

01 juni 2017 12:30
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #151

Lummel schreef : Contracten van spelers lopen vandaag op 1 juni pas af. Dus gisteren zou het nog niet wereldkundig worden gemaakt. Hopelijk dus vandaag positief nieuws over Dean Koolhof.

De contracten lopen altijd op 30 juni af, waarna de spelers 1 juli officieel clubloos zijn. Voor het geval er nu mensen met een slaapzak voor het stadion gaan liggen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel
Discussie gesloten.
01 juni 2017 12:34 01 juni 2017 12:38 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #152
Ik wrijf in m'n handen met deze transfer. Deze jongen heeft absoluut voetbal in de voeten zitten. Dean, welkom bij MVV!

Waarom neem je Piotr niet met je mee naar MVV, Dean? Parzyszek zal voor MVV begrippen waarschijnlijk onbetaalbaar zijn helaas. :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 juni 2017 12:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #153
leuk en aardig, maar ik zou toch echt eerst een spits huren / kopen die kan scoren.
Al seizoenen lang hebben we het probleem dat scoren moeilijk gaat, te veel kansen gemist worden.
Hopelijk komt er dit seizoen iemand die niet 10 kansen per wedstrijd nodig heeft om te scoren.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 13:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #154

mvv supporter schreef : leuk en aardig, maar ik zou toch echt eerst een spits huren / kopen die kan scoren.
Al seizoenen lang hebben we het probleem dat scoren moeilijk gaat, te veel kansen gemist worden.
Hopelijk komt er dit seizoen iemand die niet 10 kansen per wedstrijd nodig heeft om te scoren.

Dus MVV had tegen Koolhof moeten zeggen "we willen je hebben, maar we halen je niet want we willen eerst een spits"? MVV is al lang met spitsen bezig, maar juist omdat MVV dolgraag kwaliteit in de spits wil, is dat niet meteen geregeld. Dat wil toch niet zeggen dat je een buitenkansje als Koolhof maar moet laten lopen?

Iedereen ziet heus wel dat MVV een scorende spits nodig heeft. Geduld! :thumbsup:

Overigens heeft MVV ook scorende middenvelders nodig, hoe vaak kwamen Ippel en Nwakali dit seizoen niet in posities waar je op doel kon schieten? En hoe vaak scoorden ze? Koolhof is juist op dat punt een heel aangename versterking. In Napoleon-termen heeft MVV nu 3-goals per seizoen Nwakali ingewisseld voor 10-goals per seizoen Koolhof.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, opadiehard, Tuor, Lassie80, Zoewiezoe, Strucht, DulluH, DeesClubGiefUsSJEVRAOJE, RoeieFakkel
Discussie gesloten.
01 juni 2017 13:45
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #155
Koolhof is echt een aanwinst! Door veel analisten bestempeld als een groot talent, helaas wel veel blessures gehad.

In de spits moet er afscheid worden genomen van , Verheijdt of n'koyi .. met beide doorgaan heeft in mijn optiek geen zin. Ik zie het wel zitten in N'koyi.. maar ik zie hem ook weer niet als de spits die er 20 gaat maken. Verheijdt vind ik een leuk breekijzer, al wordt hij wel met het jaar beter... maar het is onvoldoende voor de ambitie.

Verder wordt er op de Fortuna page gesproken; Ferry de Regt naar Mvv als vervanger van Kuuper.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 13:45
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #156
Etien Velikonja is een echte spits met een neusje voor doelpunten.

Discussie gesloten.
01 juni 2017 13:57
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #157
Dean Koolhof, echt een aanwinst, maar ik vraag me af waarom een club als de Graafschap zo'n speler naar MVV laat gaan ipv een stap hogerop?

Speelt hij daar niet in de basis ofzo? Of is het meer blessureleed?

Desalniettemin, lijkt me een goede aanwinst!
Discussie gesloten.
01 juni 2017 14:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #158

donny schreef : Dean Koolhof, echt een aanwinst, maar ik vraag me af waarom een club als de Graafschap zo'n speler naar MVV laat gaan ipv een stap hogerop?

Hij heeft de (verlaagde) aanbieding van de graafschap geweigerd.
Goede versterking al moet hij het gaan waarmaken.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 14:03
RoeieFakkel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #159
las gister een artikel dat de Graafschap hem helemaal niet wilde laten gaan en een contract heeft aangeboden met een salarisverlaging (lijkt mij vanwege zijn blessuregevallen). Hijzelf wilde dit echter niet en was na een voor hem teleurstellend seizoen toe aan een nieuw avontuur.
Discussie gesloten.
01 juni 2017 15:06
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #160
Mooie transfer. Koolhof voldoet absoluut aan de criteria die we zoeken: een aanvallend ingestelde, snelle en creatieve speler. Lijkt me de vervanger van Nwakali inderdaad, al lees ik her en der dat hij ook in de spits kan spelen. Voor die positie zal hij niet gehaald zijn, maar multifunctionaliteit is nooit weg natuurlijk. Heeft daarnaast toch al redelijk wat ervaring op jupiler league niveau en ook wat wedstrijden in de eredivisie gespeeld. Kortom, hij moet het nog gaan laten zien natuurlijk, maar op papier een uitstekende aanwinst!

Veelzeggend ook dat hij nu al wordt vastgelegd, terwijl de competitie pas net klaar is. Dat laat zien dat MVV ambities heeft om door te pakken en betekent ook dat de speler veel vertrouwen voelt bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks
Discussie gesloten.
01 juni 2017 17:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #161
Als hij maar niet in de plaats voor Schrooijen komt . :thinking:
Discussie gesloten.
01 juni 2017 17:32 01 juni 2017 17:35 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #162

Jim Cemint schreef : Ferry de Regt verlaat Fortuna. Toevallig al gesignaleerd bij het tankstation bij De Geusselt of bij Mc Donalds of zo? Zou een meer dan waardige opvolger van Kuipers zijn.

Nein, Taiwo is dao wel al gezeen... zow 't? ;)

Dean, welkom! :applaus:

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
01 juni 2017 17:42 01 juni 2017 17:45 door Pentakel.
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #163
( problems with mobile site)
Discussie gesloten.
01 juni 2017 17:44
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #164

MVVNaoVaore schreef : Etien Velikonja is een echte spits met een neusje voor doelpunten.

Over die etien

Is dat een A: gerucht
B: wens
C: tip voor Ron Elzen
D : geen van bovenstaande antwoorden
Discussie gesloten.
01 juni 2017 17:48
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #165

donny schreef : Dean Koolhof, echt een aanwinst, maar ik vraag me af waarom een club als de Graafschap zo'n speler naar MVV laat gaan ipv een stap hogerop?

Kijk nog eens naar de eindstand, natuurlijk is MVV een stap hogerop ;)

Inderdaad mooi dat MVV al zo vroeg met een serieuze transfer uitpakt. Geeft toch aan dat onze situatie er steeds beter uit gaat zien.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden