Transfergeruchten seizoen 2017-2018

04 juni 2017 13:19
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #181
Ik heb vernomen dat Willem II Ippel wilt terughalen. Dat zou een aderlating zijn.
Voordeel is dat Ippel, Schroijen en Ciranni een doorlopend contract hebben en dat geïnteresseerde clubs moeten betalen voor die spelers.

Koolhof is meer een '10' dan een linksbuiten. Mooi dat MVV zo'n type speler heeft binnengehaald.
Over De Regt heb ik mijn twijfels. Ik zou hem graag willen zien als vervanger van Kuipers, maar op het moment dat hij scoorde tegen MVV juichte hij altijd van overdreven en met name naar ons toe.
Erik Falkenburg lijkt me niet haalbaar. Ik denk eerder dat hij naar VVV-Venlo, NAC, Roda of Excelsior zal gaan, maar dat zou wel een stunt zijn als MVV hem zou kunnen halen. Maar we zullen in een realistische vijver moeten vissen voor nieuwe spelers.

Enkele (haalbare) transfervrije spelers:
Norichio Nieveld (Go Ahead Eagles, centrale verdediger)
Guus Joppen (Willem II, rechtsback)
Lars Lambooij (Go Ahead Eagles, rechtsback, kan ook op het middenveld)
Tim Siekman (FC Emmen, centrale verdediger)
Frank Olijve (FC Emmen, Middenveld)
Darren Maatsen (Excelsior, rechtsbuiten)
Melvin Platje (Lommel United, spits)
Roland Bergkamp (Sparta, spits)
Moussa Sanoh (RKC, rechtsbuiten)
Justin Mathieu (FC Oss, rechtsbuiten)
Cedric Badjeck (Excelsior, spits)
Branco van den Boomen (Heerenveen, middenveld, huren)
Joeri Dequevy (Antwerp FC, flankspeler)
Bo Geens (Lokeren)
Discussie gesloten.
05 juni 2017 14:19
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #182
Hoe zit het eigelijk met tuur houben?
Heeft ie nog een lopend contract?
Discussie gesloten.
05 juni 2017 15:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #183
Die halve mag weg even als die andere halve Gijzen ,worden nooit ganse .
Discussie gesloten.
05 juni 2017 15:19
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #184
Twee halve is ook een ganse

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
06 juni 2017 13:02
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #185
Hoe komen mensen in hemelsnaam op de naam Falkenburg? Die gaat van zijn levensdagen niet naar MVV. Speelt zijn hele carrière al in de Eredivisie (bijna 250 wedstrijden) , is een gewaardeerde speller bij Willem II en kiest er zelf voor zijn contract daar niet te verlengen omdat hij sportief of/en financieel hogerop wil. Er is werkelijk geen enkele gegronde reden te bedenken waarom hij hier zou tekenen.

Dan de andere namen: Sjoerd Ars scoorde ruim een jaar geleden nog 21 keer voor NAC en het jaar daarvoor zelfs 28 keer voor NEC. Hij heeft het afgelopen jaar nauwelijks gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat hij het voetballen totaal verleerd is in dat jaar. Bij Fortuna valt hij niet buiten de boot omdat hij het Juup-niveau niet aankan, maar omdat zij Finn Stokkers hebben, wat ook een erg geode spits is. Ik zou Ars best hier willen zien, ik heb er vertrouwen in dat Ron en consorten een prima inschatting kunnen maken over zijn fysieke gesteldheid en motivatie.
Nadeel is alleen dat hij eenzelfde type is als Verheijdt, waardoor we dus minder kunnen variëren en het schokeffect van het Bies als pinchhitter en beetje weg is.

Van de genoemde namen, meteen kijken of Justin Mathieu en/of Donyell Malen haalbaar/huurbaar zijn. Mathieu een snelle rechtsbuiten, jong, prima voorzet en vorig jaar goed voor 10 goals en een pak assists bij FC Oss.
Wat nog een grotere stunt zou zijn, is als Andries een goed woordje voor ons kan doen bij Arsenal om Donyell Malen aan ons uit te lenen. Bliksemsnelle spits/buitenspeler, eigenlijk inzetbaar in de gehele voorhoede. Liep 2 op 1 in de B1 van Ajax, alvorens hij naar Arsenal vertrok. Daar scoorde hij 12 keer als buitenspeler. Door zijn dribbelskills en snelheid geschikt als counterspits, een heel ander type dan Ars dus. Het is maar de vraag of Arsenal hem uit wil lenen en, indien ja, aan ons uit wil lenen en of Malen daar zelf zin in heeft, maar deze jongen zou een regelrechte sensatie bij ons worden.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 13:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #186
Ik weet dat genoeg mensen hier niet in geloven, maar volgens data-analisten was Justin Mathieu de meest ondergewaardeerde speler in het Nederlands voetbal twee jaar geleden.

decorrespondent.nl/2717/de-grootste-pare...39933284305-ef0d3278

Ik volg hem sinds dat artikel altijd een beetje. Afgelopen seizoen zoals Larsbak aangeeft prima statistieken. Speelde in dienst van Boere die dank zij (onder meer) Mathieu aan de lopende band kon scoren.

Het seizoen daarvoor kwam hij nauwelijks aan spelen toe bij Go Ahead. Het seizoen daar weer voor een erg goed seizoen bij Oss. Qua statistieken vergelijkbaar met Schroijen dit jaar bij ons.

Ik heb geen idee wat er bij Go Ahead aan de hand was (Schroijen kwam daar ook niet aan spelen toe), maar deze knul is nog altijd pas 21 jaar oud en heeft bij Oss een veel hoger rendement dan Pedro. Voor hem is MVV echt een stap omhoog. Voor beide partijen zou dit een hele goede transfer kunnen zijn. Let wel, dan moet er altijd nog een veelscorende spits bij. Maar als je Koolhof en Mathieu haalt, dan zit je wel de (haalbare) pareltjes uit de Juup er uit te pikken... :thumbsup:

Is Mathieu trouwens nog ergens op gebaseerd of is dit puur wishful thinking?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 14:05
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #187

Larsbak schreef : Wat nog een grotere stunt zou zijn, is als Andries een goed woordje voor ons kan doen bij Arsenal om Donyell Malen aan ons uit te lenen. Bliksemsnelle spits/buitenspeler, eigenlijk inzetbaar in de gehele voorhoede. Liep 2 op 1 in de B1 van Ajax, alvorens hij naar Arsenal vertrok. Daar scoorde hij 12 keer als buitenspeler. Door zijn dribbelskills en snelheid geschikt als counterspits, een heel ander type dan Ars dus. Het is maar de vraag of Arsenal hem uit wil lenen en, indien ja, aan ons uit wil lenen en of Malen daar zelf zin in heeft, maar deze jongen zou een regelrechte sensatie bij ons worden.

Helaas werkt Jonker tegenwoordig bij Wolfsburg als trainer, dus acht ik Malen niet haalbaar. Je zal het dus in de (kleinere) vijver van Wolfsburg moeten zoeken. Maar in hoeverre je je als hoofdtrainer nog kan bemoeien met het uitlenen van jeugdproducten is mij ook niet duidelijk.

Wèlt geer 't zien wieze veer uuch de weeg, kom mèt miech mèt nao Mestreech
Discussie gesloten.
06 juni 2017 14:06
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #188
Tip gratuit. MVV verrast meestal met namen die niet genoemd worden in het geruchten circuit.
Sorry B)

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin
Discussie gesloten.
06 juni 2017 14:39
RoeieFakkel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #189
Zou er niet meteen vanuit gaan dat de contacten met arsenal volledig verloren zijn nu Jonker actief is bij Wolfsburg aangezien Erik Meijer en co in februari nog op bezoek zijn geweest in Londen (zie link)

www.facebook.com/mvvmaastrichtofficial/videos/1267531233324576/

Natuurlijk is niets zeker en zullen we wederom moeten afwachten.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 17:25
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #190
justin Mathieu is vorig jaar al in beeld geweest bij MVV maar kwam er met de club toen niet uit. Ik weet bijna zeker dat MVV wederom contact heeft met Mathieu/zaakwaarnemer.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 18:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #191
Iedereen zegt wel een goede spits halen.
Alleen wie vinden jullie een goede spits dan? De betere spitsen zijn echt onhaalbaar.
Dus moet mvv maar gokken op spelers van de amateurs die daar goed spelen.(Verheijd, golpek)
Discussie gesloten.
06 juni 2017 18:49
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #192

mvv4ever schreef : Iedereen zegt wel een goede spits halen.
Alleen wie vinden jullie een goede spits dan? De betere spitsen zijn echt onhaalbaar.
Dus moet mvv maar gokken op spelers van de amateurs die daar goed spelen.(Verheijd, golpek)

Als je de lijn wilt doortrekken qua ambitie moet je voor top 4 gaan en zolang als mogelijk meedoen om kampioenschap.
Dan moet je ook voor een goed scorende spits gaan. Bekende of onbekend dat is voor iedereen anders. Sommige kijken niet over de grens en andere wel dus wat Is bekend en onbekend.
ik zou zeggen probeer spelers als Boere en Parzyszek te krijgen als die in het systeem passen.
Maar in België lopen ook talenten genoeg zoals we zelf al hebben ervaren.
ik wacht af maar hoop wel dat er een echte scorende spits erbij gaat komen.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 18:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #193

Us Clubke schreef :

mvv4ever schreef : Iedereen zegt wel een goede spits halen.

Als je de lijn wilt doortrekken qua ambitie moet je voor top 4 gaan en zolang als mogelijk meedoen om kampioenschap.
Dan moet je ook voor een goed scorende spits gaan. Bekende of onbekend dat is voor iedereen anders. Sommige kijken niet over de grens en andere wel dus wat Is bekend en onbekend.
ik zou zeggen probeer spelers als Boere en Parzyszek te krijgen als die in het systeem passen.
Maar in België lopen ook talenten genoeg zoals we zelf al hebben ervaren.
ik wacht af maar hoop wel dat er een echte scorende spits erbij gaat komen.

Je hebt gelijk.
Maar dan zou mvv ook wat meer geld uit moeten trekken voor deze spelers. Want dan denk ik dat ze wel haalbaar zijn hoor.(Al denk ik dat Boere wel onhaalbaar is. Parzyszek is wel haalbaar.)
Maar dan heb je minder geld te besteden voor op andere plekken in het elftal.
Of spelers als ciranni en schrooijen verkopen en dit volledige bedrag ook helemaal in het elftal steken, dus vooral voor een spits.
Discussie gesloten.
06 juni 2017 20:31
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #194
Discussie gesloten.
06 juni 2017 20:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #195

Pentakel schreef : Hou maar op over Justin. www.bd.nl/sport/justin-mathieu-keert-vol...bij-fc-oss~ac79f543/

Dit bericht is van vorig jaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Pentakel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden