Transfergeruchten seizoen 2017-2018
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
16 Jun 2017 17:29Jacques wrote: Kuipers is gesignaleerd in de buurt van een Spaanse derde divisie-club...
Warning: Spoiler!Die is namelijk op vakantie op Ibiza![]()
De Kuuper is zoe good es vertrokke ......
Helaas.
The topic has been locked.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
16 Jun 2017 21:09
Ciranni wellicht naar Heerenveen?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- pinobel
-
- Platinum Member
-
16 Jun 2017 21:13Audiowaste wrote: Ciranni wellicht naar Heerenveen?
hoe kom je daar bij?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Jun 2017 00:03
Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
17 Jun 2017 00:04Pics or it didn't happen!Jacques wrote: Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: Karakter
- Bieske
-
- Premium Member
-
17 Jun 2017 00:12Jacques wrote: Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten
Kan bijna geen toeval meer zijn dat Ronaldo vanavond bij de mc drive naast de Geusselt gespot is?
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
17 Jun 2017 06:17
Geef hem zijn eigen beautysalon en hij zal komen. :woohoo:
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Jun 2017 09:49
Sorry, ik moet dronken van t forum blijven. Foto was van twee mvv fans die op vakantie in Madrid zijn :blush: :blush: :blush:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Jun 2017 22:02
Veer zien mvv maakt een bedrag over naar mvv van 20.000 euro om de spelersgroep te versterken in totaal maakt veer zien mvv naar mvv over 81.000 euro ,dit bedrag ligt opmerkelijk hoger dan veer zien mvv had begroot ,dit komt vooral dat de merchandise zeer goed verlopen is .
Veer zien mvv heeft dit vanavond gemaild aan hun leden .
Veer zien mvv heeft dit vanavond gemaild aan hun leden .
The following user(s) said Thank You: Bieske
- Karakter
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2017 00:43
Ik heb niets van mail ontvangen... :ohmy:
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Jun 2017 07:51
Mail is gisteteren avond verzonden om 21.04 uur .
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Jun 2017 13:07
Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2017 16:03Schapendonk wrote: Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
Inderdaad, iedere halve kans was een doelpunt en zijn aangever Willy van Bommel voelde hem perfect aan.
Dat was een waar koningskoppel.
Aon de géng
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Schapendonk
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2017 18:24 - 18 Jun 2017 18:26Nao Väöre wrote:Schapendonk wrote: Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
Inderdaad, iedere halve kans was een doelpunt en zijn aangever Willy van Bommel voelde hem perfect aan.
Dat was een waar koningskoppel.
Last edit: 18 Jun 2017 18:26 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Lijnsje@tappunt
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Jun 2017 11:04
Donderdag dus Supporterscafé , ben een benieuwd wat we daar te horen gaan krijgen. Allereerst denk ik toch echt dat De Regt getekend heeft en dit donderdag bekend is. Dat Kuipers ook rond is met ADO, maar gezien de situatie daar dit nog niet naar buiten is gebracht. Buiten dat, even niet het juiste topic, is Nick de eerste drie wedstrijden in de na-competitie geschorst.
Dan Bo Geens. Mensen, MVV betaalt echt geen transfersom, ook niet voor hem. MVV gaat hem een jaar nog proberen te huren en dan vast te leggen. Want wat wilt Lokeren? Ze willen hem niet op de loonlijst hebben staan (dit kost ook geld) en Bo zelf moet ook instemmen met het verhuurd. Lokeren verlangt €200.000,- , iets wat MVV nooit en te nimmer gaat betalen. Deze week wordt tevens bekend wat de boete voor MVV is voor de ongeregeldheden.
Dan zijn meerdere clubs aan Labylle aan het trekken. Jammer als hij gaat , maar je vangt er nog een transfersom voor en kunt een degelijke vervanger halen. Zelf zie ik Justiana graag van Helmond Sport op deze plek spelen. Maar MVV zal ons wel weer gaan verrassen.
Dan Bo Geens. Mensen, MVV betaalt echt geen transfersom, ook niet voor hem. MVV gaat hem een jaar nog proberen te huren en dan vast te leggen. Want wat wilt Lokeren? Ze willen hem niet op de loonlijst hebben staan (dit kost ook geld) en Bo zelf moet ook instemmen met het verhuurd. Lokeren verlangt €200.000,- , iets wat MVV nooit en te nimmer gaat betalen. Deze week wordt tevens bekend wat de boete voor MVV is voor de ongeregeldheden.
Dan zijn meerdere clubs aan Labylle aan het trekken. Jammer als hij gaat , maar je vangt er nog een transfersom voor en kunt een degelijke vervanger halen. Zelf zie ik Justiana graag van Helmond Sport op deze plek spelen. Maar MVV zal ons wel weer gaan verrassen.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: houtengerard
Time to create page: 0.407 seconds