>
Ontvangen bedankjes 149
Jacques schreef : Kuipers is gesignaleerd in de buurt van een Spaanse derde divisie-club...
Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ] [ Click to hide ]Die is namelijk op vakantie op Ibiza
Pics or it didn't happen!Jacques schreef : Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten
Jacques schreef : Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten
Schapendonk schreef : Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
Nao Väöre schreef :
Schapendonk schreef : Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
Inderdaad, iedere halve kans was een doelpunt en zijn aangever Willy van Bommel voelde hem perfect aan.
Dat was een waar koningskoppel.