Transfergeruchten seizoen 2017-2018

16 juni 2017 17:29
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #226

Jacques schreef : Kuipers is gesignaleerd in de buurt van een Spaanse derde divisie-club...

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]

De Kuuper is zoe good es vertrokke ......
Helaas.
Discussie gesloten.
16 juni 2017 21:09
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #227
Ciranni wellicht naar Heerenveen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 juni 2017 21:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #228

Audiowaste schreef : Ciranni wellicht naar Heerenveen?

hoe kom je daar bij?
Discussie gesloten.
17 juni 2017 00:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #229
Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 juni 2017 00:04
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #230

Jacques schreef : Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten ;)

Pics or it didn't happen!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
Discussie gesloten.
17 juni 2017 00:12
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #231

Jacques schreef : Delegatie van mvv gespot in gebouwen van real Madrid. Kennis stuurt net foto's door. Zagen er als serieuze gesprekken uit. Nu verwacht ik echt geen Cristiano Ronaldo hier, maar iemand een idee of dit iets gaat opleveren of gewoon via een relatie een keertje praten omdat het kan? Ik verwacht dat laatste, ik wil niemand valse hoop aanpraten ;)

Kan bijna geen toeval meer zijn dat Ronaldo vanavond bij de mc drive naast de Geusselt gespot is?
Discussie gesloten.
17 juni 2017 06:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #232
Geef hem zijn eigen beautysalon en hij zal komen. :woohoo:
Discussie gesloten.
17 juni 2017 09:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #233
Sorry, ik moet dronken van t forum blijven. Foto was van twee mvv fans die op vakantie in Madrid zijn :blush: :blush: :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 juni 2017 22:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #234
Veer zien mvv maakt een bedrag over naar mvv van 20.000 euro om de spelersgroep te versterken in totaal maakt veer zien mvv naar mvv over 81.000 euro ,dit bedrag ligt opmerkelijk hoger dan veer zien mvv had begroot ,dit komt vooral dat de merchandise zeer goed verlopen is .

Veer zien mvv heeft dit vanavond gemaild aan hun leden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske
Discussie gesloten.
18 juni 2017 00:43
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #235
Ik heb niets van mail ontvangen... :ohmy:
Discussie gesloten.
18 juni 2017 07:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #236
Mail is gisteteren avond verzonden om 21.04 uur .
Discussie gesloten.
18 juni 2017 13:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #237
Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..
Discussie gesloten.
18 juni 2017 16:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #238

Schapendonk schreef : Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..

Inderdaad, iedere halve kans was een doelpunt en zijn aangever Willy van Bommel voelde hem perfect aan.
Dat was een waar koningskoppel.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schapendonk
Discussie gesloten.
18 juni 2017 18:24 18 juni 2017 18:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #239

Nao Väöre schreef :

Schapendonk schreef : Spits!!! ( 25 doelpunten) en geen halve!! Of moet ik zelf in de spits gaan staan. De naam heb ik in ieder geval mee. Was het soms nog maar eens toen..

Inderdaad, iedere halve kans was een doelpunt en zijn aangever Willy van Bommel voelde hem perfect aan.
Dat was een waar koningskoppel.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
19 juni 2017 11:04
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #240
Donderdag dus Supporterscafé , ben een benieuwd wat we daar te horen gaan krijgen. Allereerst denk ik toch echt dat De Regt getekend heeft en dit donderdag bekend is. Dat Kuipers ook rond is met ADO, maar gezien de situatie daar dit nog niet naar buiten is gebracht. Buiten dat, even niet het juiste topic, is Nick de eerste drie wedstrijden in de na-competitie geschorst.

Dan Bo Geens. Mensen, MVV betaalt echt geen transfersom, ook niet voor hem. MVV gaat hem een jaar nog proberen te huren en dan vast te leggen. Want wat wilt Lokeren? Ze willen hem niet op de loonlijst hebben staan (dit kost ook geld) en Bo zelf moet ook instemmen met het verhuurd. Lokeren verlangt €200.000,- , iets wat MVV nooit en te nimmer gaat betalen. Deze week wordt tevens bekend wat de boete voor MVV is voor de ongeregeldheden.

Dan zijn meerdere clubs aan Labylle aan het trekken. Jammer als hij gaat , maar je vangt er nog een transfersom voor en kunt een degelijke vervanger halen. Zelf zie ik Justiana graag van Helmond Sport op deze plek spelen. Maar MVV zal ons wel weer gaan verrassen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden