Transfergeruchten seizoen 2017-2018

19 juni 2017 22:48
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #256
Patrick N'koyi ook weg. Is naar : Sukhothai FC (thailand)
Discussie gesloten.
19 juni 2017 22:54
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #257
Labylle zou in belangstelling staan van VVV Venlo en OHL Leuven.

Als MVV spelers kan verkopen, moeten ze het direct doen. Zelfs Ajax etc verkopen elk jaar hun beste spelers. Maargoed zal wel door mijn financiele achtergrond komen ;)
Discussie gesloten.
19 juni 2017 22:55
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #258
Gun hem als persoon de transfer wel, maar vrees dat het een stapje te hoog is voor hem. Engelse 3e divisie was beter voor hem geweest qua speelstijl. Hoop niet dat den haag verwacht dat ie gaat opbouwen. Hij zal niet naast beugelsdijk gaan spelen, want zijn zelfde types voetballer. Zal voornamelijk stand-in worden.
Maar financieel is het aantrekkelijk natuurlijk.
Vond Martina hem zeer goed vervangen en Pereira was duidelijk beter dit jaar.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 08:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #259
Kuipers is beter dan Beugelsdijk. Beugelsdijk is een doorgedraaide idioot die enkel op intimidatie een tijdje overeind is gebleven. Snap niet waarom die zo'n culthelden-status heeft. Beugelsdijk speelde van de laatste 8 wedstrijden van ADO maar één als basisspeler en mocht nog twee keer een paar minuten komen invallen. In totaal 101 minuten in 8 wedstrijden. Beugelsdijk is echt niet zo goed als jullie denken, Kuipers is de betere versie van Beugelsdijk.

Ik zie Beugelsdijk nog zo voor me toen we in de beker van ze gewonnen hadden een jaar of vier geleden. Die wilde over het hek de mensen op de boschpoort tribune te lijf. Wat een waanzinnige idioot.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 08:59
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #260

Heukske schreef : Patrick N'koyi ook weg. Is naar : Sukhothai FC (thailand)

Vind ik toch wel jammer. Naar mijn idee begon hij net zijn ritme te vinden en fysiek sterker te worden (en blijven.) Alleen de doelpunten nog...Voor JP league is hij normaal gesproken een prima spits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
20 juni 2017 09:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #261
Als MVV de geruchten waar maakt en een voor Juup begrippen topspits aantrekt, dan is het niet erg dat N'Koyi vertrekt. Houden we Verheydt als joker.

Als N'Koyi in de eerste finalewedstrijd play-offs "gewoon" zijn kansen afmaakt was hij inmiddels onsterfelijk... :(

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
20 juni 2017 09:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #262

Jacques schreef : Als MVV de geruchten waar maakt en een voor Juup begrippen topspits aantrekt, dan is het niet erg dat N'Koyi vertrekt. Houden we Verheydt als joker.

Als N'Koyi in de eerste finalewedstrijd play-offs "gewoon" zijn kansen afmaakt was hij inmiddels onsterfelijk... :(

Wat zijn dan de geruchten over de spits?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
20 juni 2017 09:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #263
Als Nick een transfer naar Ado krijgt dan heeft hij die echt wel verdiend op basis van zijn prestaties
Ik gun het hem van harte en ik denk dat Nick nog een stuk beter kan worden dan dat hij nu is als hij speelt met beter voetballers
Discussie gesloten.
20 juni 2017 09:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #264

Strucht schreef : Labylle zou in belangstelling staan van VVV Venlo en OHL Leuven.

Als MVV spelers kan verkopen, moeten ze het direct doen. Zelfs Ajax etc verkopen elk jaar hun beste spelers. Maargoed zal wel door mijn financiele achtergrond komen ;)

Als mvv waardige vervangers op het oog hebben en deze betaalbaar zijn. Zou ik ook zeggen verkoop ze maar. Labylle en ciranni hebben ook nog maar een 1 jarig contract volgend jaar zullen ze weg zijn.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 10:14
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #265

mvv4ever schreef :

Strucht schreef : Labylle zou in belangstelling staan van VVV Venlo en OHL Leuven.

Als mvv waardige vervangers op het oog hebben en deze betaalbaar zijn. Zou ik ook zeggen verkoop ze maar. Labylle en ciranni hebben ook nog maar een 1 jarig contract volgend jaar zullen ze weg zijn.

Ik heb liever dat deze spelers gewoon blijven, tenzij MVV er echt een grote som aan over houdt. Die kans lijkt me echter niet zo groot, alhoewel OHL nu wel overgenomen is door buitenlandse investeerders waardoor ze wellicht meer mogelijkheden hebben. Als supporter hoop ik echter volgend seizoen een weer zo sterk mogelijk MVV te zien, en de twee vleugelbacks zijn in ons elftal toch wel twee van de meest cruciale spelers. Dan heb ik het nog niet over de vrije trappen van Ciranni waarmee je ook per seizoen een aantal extra punten wint. Ik heb toch de stille hoop dat MVV het afgelopen seizoen verder kan zetten met nog een aantal gerichte versterkingen. Daarvoor moet je echter niet teveel spelers kwijtraken. Kuipers en N'Koyi zijn twee spelers die we als het goed is goed kunnen vervangen, zeker als je ervan uitgaat dat er nog een nieuwe spits bijkomt. Dat zie ik niet zo makkelijk gebeuren met Labylle en Ciranni.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 10:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #266

Audiowaste schreef :

Jacques schreef : Als MVV de geruchten waar maakt en een voor Juup begrippen topspits aantrekt, dan is het niet erg dat N'Koyi vertrekt. Houden we Verheydt als joker.

MVV zou bezig zijn met spitsen van de buitencategorie, voor juup begrippen uiteraard. Verheydt zou al te horen hebben gekregen dat hij mag blijven, maar enkel als tweede spits/pinch hitter. Trepke B heeft al paar keer laten doorschemeren dat we met een Franse spits bezig zijn.

Maar al die geruchten zijn al weken oud, geen idee hoeveel waarde je er aan moet hechten. En zelfs als ze waar zijn: MVV kan oprecht proberen een heel goede spits te halen, maar dat wil nog niet zeggen dat die spits ook echt komt. Een goede spits weet dat hij rustig op de aanbiedingen kan wachten en zal geen haast hebben.

Discussie gesloten.
20 juni 2017 10:29
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #267
Het feit dat we afgelopen seizoen op de drempel van de eredivisie hebben gestaan heeft ook tot gevolg dat er scherper naar onze spelers gekeken wordt door de buitenwacht. En dat er dus ook best concrete belangstelling voor deze of gene zal zijn. Dat hoort bij de status van potentiele promovendus. Koorddansen dus voor onze technische mensen in dit transferwindow.
ik ben daarom razend benieuwd naar het verhaal van Hennie morgenavond. En naar nieuwe namen danwel concrete 'blijvers' .
Discussie gesloten.
20 juni 2017 10:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #268

Zoewiezoe schreef : Het feit dat we afgelopen seizoen op de drempel van de eredivisie hebben gestaan heeft ook tot gevolg dat er scherper naar onze spelers gekeken wordt door de buitenwacht. En dat er dus ook best concrete belangstelling voor deze of gene zal zijn. Dat hoort bij de status van potentiele promovendus. Koorddansen dus voor onze technische mensen in dit transferwindow.
ik ben daarom razend benieuwd naar het verhaal van Hennie morgenavond. En naar nieuwe namen danwel concrete 'blijvers' .

Dat gaat een lange zit worden voor je morgen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
20 juni 2017 11:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #269

Jacques schreef :

Audiowaste schreef :

Trepke B heeft al paar keer laten doorschemeren dat we met een Franse spits bezig zijn.

Is Gomez misschien gesignaleerd bij de MC?
:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
20 juni 2017 11:43
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #270

Audiowaste schreef :

Zoewiezoe schreef : Het feit dat we afgelopen seizoen op de drempel van de eredivisie hebben gestaan heeft ook tot gevolg dat er scherper naar onze spelers gekeken wordt door de buitenwacht. En dat er dus ook best concrete belangstelling voor deze of gene zal zijn. Dat hoort bij de status van potentiele promovendus. Koorddansen dus voor onze technische mensen in dit transferwindow.

Dat gaat een lange zit worden voor je morgen.

Dat gaat reuze meevallen. Sjoen weer,kaajd beer en sjieke information. De pers is zelfs nieuwsgierig aanwezig.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden