Transfergeruchten seizoen 2017-2018

21 juni 2017 19:50 21 juni 2017 19:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #301
Ik lees nergens dat hij (Mattise Thuys ) zal komen, behalve het berichtje hierboven van Napoleon.... :thinking:

maar ook al klopt dat, moeten we ons niet (te vroeg) verheugen....

Per slot van rekening is hij nog heel erg jong en mag je niet veel verwachten.

Waarom laat Genk hem immers gaan als het zo'n grote belofte zou zijn zoals men dik een jaar geleden ( 29 Januari 2016 ) dacht:

KRC Genk beschikt over een erg hoog aangeschreven jeugdopleiding. Dat werd in het najaar van 2015 nog maar eens geïllustreerd, toen de Limburgers hofleverancier waren voor de Belgische WK-selectie U17. Eén van die WK-gangers zag zijn contract bij de club verlengd worden.

Zo liet Genk in een persbericht weten dat de overeenkomst met Matisse Thuys verlengd werd tot medio 2018. De speler, die enkele dagen geleden zijn achttiende verjaardag vierde, voelt zich het best in zijn sas op het middenveld. Loopvermogen en een uitstekende vista worden genoemd als zijn sterke punten.

Bij de Belgische selectie speelt hij echter op een andere positie dan bij zijn club. "Bij Racing speel ik meestal op de ‘8’ en bij de nationale ploeg sta ik meestal op de ‘6’", klonk het recent nog. Thuys is ook één van de jeugdspelers die met de eerste ploeg mee op winterstage mocht.

We hebben de afgelopen 5 jaar genoeg jeugdige talenten gehad , uit eigen kweek en uit Genk, maar...
waar zijn ze nu allemaal gebleven...?

Daarnaast is het jammer dat we sommige van die talenten niet hebben kunnen vastleggen om dan een transferwaarde op te kunnen strijken...zoals bijvoorbeeld Luca Polizzi die hier toch niet onverdienstelijk speelde, toen 25 K waard was en nu 150K waard is en bij NK Inter Zapresic speelt..

Maar ja, achteraf is iedereen wijzer... :whistle:
Bijlagen:
Discussie gesloten.
21 juni 2017 22:18 21 juni 2017 22:19 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #302

Jacques schreef :

Karakter schreef :
Nee.

Wordt Voorn de opvolger van Taiwo hier op het forum? Spotten we hem tot 2025 altijd bij de BP?

Ik dacht precies hetzelfde.

Mensen, Voorn zou twee jaar geleden bijna bij ons tekenen. Dat ging toen niet door, en achteraf gezien prima, denk niet dat hij dat seizoen een basisplaats had gehad. En dat is twee jaar geleden. Wij staan er sportief beter voor en hebben iets meer geld te besteden. Voorn heeft in die twee jaar op het derde niveau van België gespeeld. Die is echt niet opeens een nog betere speler geworden, eerder minder. Daarnaast wordt hij nu opeens als vervanger van Kuipers genoemd. Voorn heeft zijn hele carrière op het middenveld gespeeld, en nu zou hij een fysiek sterke centrale verdediger moeten vervangen?

Kom op zeg, als MVV nu met Voorn komt aanzetten zou ik zwaar teleurgesteld zijn. Niets ten nadele van Ramon, dat is een supergozer. Maar wij zijn verder als club.

Voorn gaat idd Kuijpers vervangen ja ..... bij Johnny Wrap

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
22 juni 2017 00:44
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #303
Helemaal mee eens. Martina heeft Kuipers tijdens zijn schorsingen uitstekend vervangen.
Ik vond hem veel beter ! Met name kn de opbouw. Nogmaals ik gun Kuipers zijn transfer, maar hij heeft in de Eredivisie niets te zoeken.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 04:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #304
Als je Martina echt beter vindt dan Kuipers..dan vind ik het nogal gewaagd om met zó weinig inzicht te gaan roepen dat iemand niks in de eredivisie te zoeken heeft.

We zullen het wel zien. Als Nick hard traint en zich volledig focust op voetbal komt hij er wel denk ik.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 09:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #305
Mensen, doe nu eens rustig. Ja, MVV heeft gesproken met Ferry de Regt. Ja, MVV bood hem niet het salaris wat meneertje wilde verdienen en de garantie op een basisplek. So what? Er zijn nog genoeg vissen in de vijver. MVV denkt heus wel aan een plan B t/m G als opvolger. MVV gaat nu denk ik ook niemand halen die de hoofdprijs vraagt, MVV gaat kijken voor een speler die kan concurreren met Martina. Ook ik was geen fan van Martina, maar de laatste wedstrijden speelde hij prima. Weten we nog hoe we allemaal dachten over Pereira in het begin en hoe we hier nu tegenaan kijken? Precies, dat kan nu ook gebeuren. Wat ik wel dan mis achterin is een beetje stootkracht. Ik zeg niet dat ze zwak zijn, maar een body als Kuipers of Verheydt achterin kan nooit kwaad. Ik denk dat MVV nu overschakelt naar een andere verdediger die buiten te boot valt op het hoogste niveau in Nederland of Belgie.

Daarnaast , al dan niet een gerucht, Rai Vloet. Spits, totaal ander type dan Verheydt, hierdoor meer mogelijkheden en mag verhuurd worden bij PSV. Was een aantal jaren geleden al dicht bij een verhuur naar MVV.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Strucht
Discussie gesloten.
22 juni 2017 11:15
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #306
Je mag gerust van inzicht verschillen, maar om nou meteen te gaan roepen dat ik gebrek aan zicht zou hebben, zegt meer over jouw inzicht dan dat van mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
22 juni 2017 11:49 22 juni 2017 11:49 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #307
Rai Vloet is meer een aanvallende middenvelder. Is geen echte spits zoals MVV die graag zou hebben. Lijkt me ook echt geen meerwaarde voor het team.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 12:27
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #308
Als ik hier boven lees wie wel of niet naar MVV gaan komen.
Dan vraag ik me af wat ik vanavond nog te horen krijg bij MVV?
Ik denk dat het antwoord zoals ieder jaar is we moeten iedere euro twee keer omdraaien voor dat we hem uitgeven.
Maar ik vind het knap dat Ron Elsen het ieder jaar voor elkaar krijgt om een goed elftal op de been te krijgen.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 12:42 22 juni 2017 12:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #309

ouwe rot schreef : Als ik hier boven lees wie wel of niet naar MVV gaan komen.
Dan vraag ik me af wat ik vanavond nog te horen krijg bij MVV?

Vraag ik me ook af...is al zoveel bekend. Maar je organiseert neem ik aan niet voor niets een supporterskaffee met als hoofdzaak transfernieuws om vervolgens niets nieuws te kunnen meedelen.
Waarom weet ik niet, maar heb het gevoel dat men gaat mededelen dat we financieel gezond zijn. ;)
Discussie gesloten.
22 juni 2017 15:52
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #310
kuiper heeft een fouten zet gemaakt.

Crisis bij ADO compleet: Den Haag trekt handen van club af en geeft aandeel terug
Donderdag 22 juni 2017 om 15:14
De crisis bij ADO Den Haag heeft een nieuw dieptepunt bereikt. De gemeente Den Haag trekt haar handen af van de club door het prioriteitsaandeel terug te geven.

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/747123/cris...t-aandeel-terug.html

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
22 juni 2017 16:21 22 juni 2017 16:22 door dreekemvvke. Reden: Foutje bedankt
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #311
Nou we mogen hopen van niet,maar ik heb toch heel veel twijfels dat het in den haag goed gaat komen maar gelukkig gaat bij mvv steeds beter nu nog een goede spits en wij zijn er klaar voor.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 16:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #312
En ook minimaal 2 centrale verdedigers, naast Martina en Pereira heb je geen back ups.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
22 juni 2017 16:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #313
Misschien wil Nick wel terug
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:05
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #314
Tom Daemen in gesprek met MVV.
Bron Limburg 1
Dit is een zeer ervaren speler voor ons en op meerdere positie's inzetbaar!
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #315
Geit goot 2 halve de bei Houben en Daemen en 2 ganse de bij Koolhof en de jong van Genk .

Vewrwach tot De ganse Labylle en Carinni ook vertrekken .......

................ meh .t Bies wore ver neet kwiet ................?????????????????????????????????/
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden