Transfergeruchten seizoen 2017-2018
22 juni 2017 21:28
Tom Daemen.....daar wordt ik niet enthousiast van, ik zie liever een jong beloved talent..
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:34
Boredass
Platinum Boarder
Driver schreef : Tom Daemen.....daar wordt ik niet enthousiast van, ik zie liever een jong beloved talent..
Daemen heeft ook geen hoge prio.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:41
Van het supporterskaffee: spelersbudget gaat voor komend seizoen met 30% omhoog naar 8,5 ton. Prioriteit hebben een keeper, een centrale verdediger, een rechtsbuiten en een spits. Daemen wordt ook mee gepraat maar inderdaad niet als prioriteit/basisspeler maar voor de kleedkamer. Werd lovend gesproken over hoe Daemen was in zijn eerste periode bij MVV als leider/voorbeeld van een team.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:44
Iedereen heeft het maar over versterkingen . Ik ben meer dan tevreden als MVV spelers als Labylle/Schroyen en Ippel kan behouden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:48
Karakter
Platinum Boarder
Karakter schreef : (...) Hopen dat er donderdag ook daadwerkelijk transfernieuws gebracht gaat worden als in spelersnamen (gepresenteerd) en niet alleen een verduidelijking waar het bestuur zich positioneel wil gaan versterken of het afscheid van vertrekkende spelers officieel bekend maken.
Iemand die mijn glazen bol wil lenen?
Even zonder gekheid, dit was een te verwachte teleurstelling. Iedereen had gehoopt op echt transfernieuws, zoals dat wel vaker het geval is geweest bij proatkaffee's. Ondanks dat het altijd tot de laatste transferdag duurt voordat de selectie compleet is, hoop ik dat we toch snel wat geruchten gaan horen. Vooral om de lange voetballoze zomer door te komen!
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:49
Jacques schreef : Van het supporterskaffee: spelersbudget gaat voor komend seizoen met 30% omhoog naar 8,5 ton. Prioriteit hebben een keeper, een centrale verdediger, een rechtsbuiten en een spits. Daemen wordt ook mee gepraat maar inderdaad niet als prioriteit/basisspeler maar voor de kleedkamer. Werd lovend gesproken over hoe Daemen was in zijn eerste periode bij MVV als leider/voorbeeld van een team.
Heb je enig idee hoeveel Bo Geens moet kosten ?? Ik zou het echt doodzonde vinden als Bo weg zou gaan .
Discussie gesloten.
22 juni 2017 21:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Vind het zeer goed nieuws dat het mvv goed gaat ,ben er zeer trotst op .Wie wil er nu sponzer zijn met een club die niet gezond is niemand ,Wie wil er ballen bij een club waar altijd gedoe is ? waar je toch niet betaald word .nooit waardering is ,dit zijn er maar weinige .denk ik .Het fundament is gestort ,mvv groeit nu vasthouden ook voor de supporters ,het legioen moet nog wat groeien naar meer supporters ,het gaat lukken ..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., Huib, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
22 juni 2017 22:31
Ben ook net terug van het supportersoverleg en wil nog graag even kwijt dat Fuat Usta als stagiair aan de staf wordt toegevoegd.
Over Bo Geens werd gemeld dat Lokeren een belachelijke transfersom vroeg, maar Bo nog steeds niet uit beeld is.
Verder zijn er nog steeds contacten met Genk en Arsenal wat misschien toch nog een mogelijkheid geeft om Nwakali te behouden. Maar dat wordt pas duidelijk na de trip van Arsenal naar Azië.
Verder nog even met Henny Bastiaans gesproken en die vertelde me dat ze met 3 spitsen bezig zijn van Eredivisie niveau.
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor, Lassie80, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juni 2017 22:48
22 juni 2017 22:49 door Hill28.
Sjiek! Ondanks dat er weer een aantal dragende spelers vertrekt, geeft dit toch wel meer hoop op de toekomst dan een paar jaar terug.
We hebben al best een paar leuke spelers erbij met Golpek Kostons, Koolhof, -Thuys (I wanna go Home) en nu misschien boegbeeld Daemen terug. Verder schuldenvrij, spelersbudget groeit, positiviteit in de club en concrete plannen; dan komen die spelers ook wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 juni 2017 22:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Ook mooi dat er nu genoeg spelers zichzelf melden bij mvv.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 08:30
Ik meende ergens gelezen te hebben € 85.000, maar vraag me niet waar.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 08:36
Ondanks de positieve geluiden van gisteravond moet ik je daar wel gelijk in geven Sjonnie. Als je nieuwe spelers van niveau haalt is dat geweldig, maar als je aan de andere kant je sterkhouders zou verliezen ben je per saldo weer terug bij af. Maar gisteren werd wel gezegd dat er een hele hoop geruchten zijn maar dat de meeste daarvan echt pertinente onzin zijn. Ik heb ook het gevoel dat men deze drie die jij noemt ook echt niet zomaar laat gaan. Ik heb het volste vertrouwen in deze (fantastische) mensen die de zaak weer gezond hebben gemaakt.
Discussie gesloten.
23 juni 2017 09:03
Sjarelke schreef : Ik meende ergens gelezen te hebben € 85.000, maar vraag me niet waar.
Gaat dit over de transfersom van Bo Geens? Trepke B vermeldde dat Lokeren 2 ton vroeg.
Doet verder niet zo ter zake, want gisteren werd gesteld dat MVV sowieso geen transfersom gaat betalen, of dat nu 1 euro is of 1 miljoen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
23 juni 2017 11:12
Driver schreef : Tom Daemen.....daar wordt ik niet enthousiast van, ik zie liever een jong beloved talent..
Ja ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over. Wat voegt hij nog toe? Sinds hij weg is bij MVV heb ik er nauwelijks nog iets van gehoord. Niet doen en je geld beter investeren..........
Discussie gesloten.
23 juni 2017 11:18
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Sjarelke schreef :
Ja ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over. Wat voegt hij nog toe? Sinds hij weg is bij MVV heb ik er nauwelijks nog iets van gehoord. Niet doen en je geld beter investeren..........
Keeper, Centrale verdediger, Rechtsbuiten en Spits hebben ook eerste prioriteit. Spits overigens op 1.
Daarna kijken ze verder met daemen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden