Transfergeruchten seizoen 2017-2018
20 juni 2017 12:12
Roei baank schreef :
Audiowaste schreef :
Zoewiezoe schreef : Het feit dat we afgelopen seizoen op de drempel van de eredivisie hebben gestaan heeft ook tot gevolg dat er scherper naar onze spelers gekeken wordt door de buitenwacht. En dat er dus ook best concrete belangstelling voor deze of gene zal zijn. Dat hoort bij de status van potentiele promovendus. Koorddansen dus voor onze technische mensen in dit transferwindow.
ik ben daarom razend benieuwd naar het verhaal van Hennie morgenavond. En naar nieuwe namen danwel concrete 'blijvers' .
Dat gaat een lange zit worden voor je morgen.
Dat gaat reuze meevallen. Sjoen weer,kaajd beer en sjieke information. De pers is zelfs nieuwsgierig aanwezig.
Ik denk dat het journaille eerst donderdagavond komt en niet morgen al.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 12:33
Als hij morgen gaat zitten wordt het een HELE lange zit, aangezien het donderdagavond pas is..
Discussie gesloten.
20 juni 2017 12:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Belgske schreef :
mvv4ever schreef :
Strucht schreef : Labylle zou in belangstelling staan van VVV Venlo en OHL Leuven.
Als MVV spelers kan verkopen, moeten ze het direct doen. Zelfs Ajax etc verkopen elk jaar hun beste spelers. Maargoed zal wel door mijn financiele achtergrond komen
Als mvv waardige vervangers op het oog hebben en deze betaalbaar zijn. Zou ik ook zeggen verkoop ze maar. Labylle en ciranni hebben ook nog maar een 1 jarig contract volgend jaar zullen ze weg zijn.
Ik heb liever dat deze spelers gewoon blijven, tenzij MVV er echt een grote som aan over houdt. Die kans lijkt me echter niet zo groot, alhoewel OHL nu wel overgenomen is door buitenlandse investeerders waardoor ze wellicht meer mogelijkheden hebben. Als supporter hoop ik echter volgend seizoen een weer zo sterk mogelijk MVV te zien, en de twee vleugelbacks zijn in ons elftal toch wel twee van de meest cruciale spelers. Dan heb ik het nog niet over de vrije trappen van Ciranni waarmee je ook per seizoen een aantal extra punten wint. Ik heb toch de stille hoop dat MVV het afgelopen seizoen verder kan zetten met nog een aantal gerichte versterkingen. Daarvoor moet je echter niet teveel spelers kwijtraken. Kuipers en N'Koyi zijn twee spelers die we als het goed is goed kunnen vervangen, zeker als je ervan uitgaat dat er nog een nieuwe spits bijkomt. Dat zie ik niet zo makkelijk gebeuren met Labylle en Ciranni.
Natuurlijk als je hogerop wilt moet je deze spelers behouden. Maar dan vind ik dat je een speler als Ippel vooral moet behouden, is toch in mijn ogen de cruciale speler afgelopen seizoen. In de wedstrijden dat hij niet meedeed deden we het toch beduidend minder.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 15:31
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Ferry de Regt naar FC Oss
Discussie gesloten.
20 juni 2017 15:47
20 juni 2017 15:47 door ASR.
Shef schreef : Ferry de Regt naar FC Oss
Vind ik persoonlijk niet erg. MVV zal zeer zeker een beter alternatief op het oog hebben.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 16:03
Kon Naar mvv en emmen... jammer dat hij voor top oss kiest! krijgt hij zeker 5€ meer!! zo zie je maar waar we staan.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 16:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
20 juni 2017 16:09
20 juni 2017 16:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Want MVV heeft dit Supporterskaffee ingelast om transfernieuws met de supporters te delen. Bestuurslid technische zaken Hennie Bastiaans zal jullie bijpraten over nieuwe spelers en de voorbereiding op het volgend seizoen. Ook zal Hennie graag terugblikken op het afgelopen seizoen.
Had verwacht dat die naam morgen gemeld ging worden als nieuweling...er loopt eigenlijk nog zoveel dat ik me afvraag welk transfernieuws uberhaupt wel gebracht kan/gaat worden.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 16:26
ouwe rot
Platinum Boarder
Shef schreef : Ferry de Regt naar FC Oss
Waarom vertrekt dan zo iemand bij Fortuna??
Discussie gesloten.
20 juni 2017 16:30
Karakter
Platinum Boarder
Heel jammer van De Regt. Was in mijn ogen de 'natuurlijke' opvolger van Kuipers. Hopen dat er donderdag ook daadwerkelijk transfernieuws gebracht gaat worden als in spelersnamen (gepresenteerd) en niet alleen een verduidelijking waar het bestuur zich positioneel wil gaan versterken of het afscheid van vertrekkende spelers officieel bekend maken.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 17:13
Mienclub1902
Platinum Boarder
Info van Fortunabron
MVV heeft wel gesproken met De Regt.
Dus zal wel geldkwestie zijn.
Vertrek bij FSC heeft vooral met Oliseh te maken, die te dominant aanwezig is.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 17:16
Als onze club de prestatie van het vorige seizoen wil overtreffen heb je niks aan de Regt. Leuke voetballer voor de middenmoot van de Jupiler League, dus Top Oss is voor hem een mooie club.
De as moet versterkt worden met een ervaren linker centrale verdediger, Pereira is rechtsbenig.
Ps vorig seizoen verkaste de 1ste keeper van Sittard naar Helmond ipv MVV voor het grote geld. Volgens mij heeft hij daar weinig laten zien. Dit zal met de Regt ook gebeuren.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 17:28
20 juni 2017 17:29 door Strucht.
Jammer dat Ferry niet tekent bij MVV. Maar proef de negatieve sfeer weer lekker opkomen. Misschien was Ferry nooit een A keuze en kiest hij nu voor vertrouwen bij Oss? Of is MVV rond met een andere CV waardoor Ferry voor Oss kiest. Heb geeb inside info, maar zou zomaar kunnen.
Ferry mocht bij FSC vertrekken omdat ze daar liever een ander type cv ( sneller ) willen voor een duo te vormen met Schuurs.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 17:41
Bron L1
N'Koyi trekt transfervrij naar Sukhothai FC, een club die uitkomt in de hoogste divisie van Thailand.
Avontuur
De geboren Congolees had laten weten nog een keer een avontuur aan te willen gaan. Dat heeft hij nu te pakken. "Hij is inderdaad op het vliegtuig naar Thailand gestapt, of hij al heeft getekend weet ik niet", laat MVV-trainer Ron Elsen weten. N'Koyi speelde 26 wedstrijden voor de Maastrichtse club. Daarin scoorde hij acht keer.
Fortuna Sittard
Zijn grootste successen vierde de spits bij een andere Limburgse club: Fortuna Sittard. Namens de Sittardenaren scoorde hij 28 keer in 65 wedstrijden. Na een korte onderbreking in Roemenië keerde hij bij MVV weer terug in Nederland.
Discussie gesloten.
20 juni 2017 19:21
20 juni 2017 19:32 door Schapendonk.
We hebben een hele goeie voor Kuipers en de Regt.Zelfs beter. Zijn naam luidt Shermar Martina
Samen met Pereira is dat zeker niet verkeerd en ook de goedkoopste oplossing. Tegelijkertijd DE kans voor Martina om door te breken. En nu een spits...( nog 59 dagen te gaan). Een schitterende nr.10 is al binnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SJENG@BOSCHPOORT, Pentakel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden