Transfergeruchten seizoen 2017-2018
22 juni 2017 17:42
22 juni 2017 17:48 door Schapendonk.
Heeft MVV ook rekening gehouden met het scenario dat Den Haag failliet gaat. Ik heb zo'n gevoel met al die negatieve berichten, dat dit zomaar kan gebeuren. Ook is er een scenario mogelijk dat ADO naar de JL wordt verwezen. Dan wordt het voor MVV 1 jaartje ere en meteen weer exit vrees ik.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:46
Schapendonk schreef : Heeft MVV ook rekening gehouden met het scenario dat Den Haag failliet gaat. Ik heb zo'n gevoel met al die negatieve berichten, dat dit zomaar kan gebeuren. Dan wordt het 1 jaartje ere en meteen weer exit vrees ik.
Sorry maar hier begrijp ik totaal niks van . Wat heeft MVV te maken met een faillissement van ADO??
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:49
Is het niet zo dat MVV dan de plaats in neemt van ADO?
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:51
Schapendonk schreef : Is het niet zo dat MVV dan de plaats in neemt van ADO?
Weet wel bijna zeker als ADO failliet zou gaan dat NEC de plaats van ADO zal krijgen .
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:56
Okee jammer. Niet zo terecht dan, gezien de resultaten in de nacompetitie.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 17:59
Schapendonk schreef : Okee jammer. Niet zo terecht dan, gezien de resultaten in de nacompetitie.
Ben je vergeten dat 2 jaar geleden Cambuur als laatste in de Eredivisie de plaats van Twente zou krijgen .
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:02
22 juni 2017 18:04 door Schapendonk.
Sjonnie schreef :
Schapendonk schreef : Okee jammer. Niet zo terecht dan, gezien de resultaten in de nacompetitie.
Ben je vergeten dat 2 jaar geleden Cambuur als laatste in de Eredivisie de plaats van Twente zou krijgen .
Ja klopt. Excusez moi.
maar was dit niet De Graafschap?
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:06
Fortuna verhuurd Sjoerd Ars aan de Graafschap ??
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:10
Tommie Daemen.. zeer overschatte voetballer!! en kaartekoning
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:33
Ik neem aan dat Daemen een bescheiden contractje krijgt en vooral als back-up en ervaren man voor in de kleedkamer zou worden gehaald. In dat geval prima. Maar ik sta ook niet meteen te juichen om deze eventuele transfer.
Waarschijnlijk praat MVV trouwens met tientallen spelers waarvan er maar een paar komen, dus hoeveel waarde dit bericht heeft, valt nog te bezien.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:36
22 juni 2017 18:37 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Ik ben in ieder geval benieuwd wat ze vanavond gaan vertellen. Zelf verwacht ik in ieder geval geen namen, hooguit met welke posities ze bezig zijn.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:39
22 juni 2017 18:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Waarom organiseert men dan deze extra ingelaste avond. Hadden we ook volgens de normale informatie stroom kunnen vernemen.
We zullen 't horen straks.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:42
Audiowaste schreef : Ik ben in ieder geval benieuwd wat ze vanavond gaan vertellen. Zelf verwacht ik in ieder geval geen namen, hooguit met welke posities ze bezig zijn.
Daarvoor hoef je geen praotkaffee te organiseren. Idereen die vanavond daar naar toe gaat, verwacht toch minimaal 1 nieuwe naam. Anders zullen er een hoop teleurgesteld naar huis gaan en de volgensde keer -begrijpelijk - overslaan.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 18:49
pinobel schreef : Daarvoor hoef je geen praotkaffee te organiseren. Idereen die vanavond daar naar toe gaat, verwacht toch minimaal 1 nieuwe naam.
Ik ga er naar toe (stap over twee minuten op de fiets) en verwacht eigenlijk geen nieuwe naam.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 juni 2017 19:51
MVV en Tom Daemen hebben gesproken over een mogelijk terugkeer.
De middenvelder voetbalde van 2006 tot 2012 bij de Maastrichtse club. Vervolggesprekken zullen uitwijzen of een terugkeer naar de Maastrichtse eerstedivisionist definitief wordt.
Cyprus
Daemen kwam destijds van Fortuna, waar hij vier jaar speelde. Na zes seizoenen MVV ging hij naar Cyprus. Daar speelde de Brunssumer voor Larnaca, Paralimni en Limassol.
Weer fit
Vervolgens keerde hij terug naar Nederland en speelde bij NEC en Go Ahead Eagles. Bij de club uit Deventer kwam hij in het tweede seizoen (eredivisie) weinig in actie vanwege een langdurige blessure. Inmiddels is hij weer fit. Daemen was in beeld bij FC Den Bosch, maar de ervaren middenvelder besloot zeer recent niet in te gaan op het aanbod
Facta Non Verba
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden