opadiehard wrote:Jacques wrote: Ok. Weet niet hoe nieuw dit is voor mensen, maar Ippel is ontevreden over de selectie, en heeft min of meer geëist dat MVV op korte termijn een paar echte versterkingen haalt, anders wil hij zelf inderdaad weg. Speelt uiteraard ook mee dat zijn grootste vrienden in de selectie Kuipers en Verheijdt waren.
Drinken we bij de eerste wedstrijd een biertje Napoleon? :thumbsup:
Ik vind dat een speler dit openlijk mag uiten, ben nl de zelfde mening toegedaan.
Op dit moment moment,,moet,,je spijkers met koppen slaan en spelers op het veld mee laten trainen die een contract getekend hebben.
En snap van der putten helemaal na al die weken totaal geen duidelijkheid?...gr opa
Strucht wrote:opadiehard wrote:Jacques wrote: Ok. Weet niet hoe nieuw dit is voor mensen, maar Ippel is ontevreden over de selectie, en heeft min of meer geëist dat MVV op korte termijn een paar echte versterkingen haalt, anders wil hij zelf inderdaad weg. Speelt uiteraard ook mee dat zijn grootste vrienden in de selectie Kuipers en Verheijdt waren.
Drinken we bij de eerste wedstrijd een biertje Napoleon? :thumbsup:
Ik vind dat een speler dit openlijk mag uiten, ben nl de zelfde mening toegedaan.
Op dit moment moment,,moet,,je spijkers met koppen slaan en spelers op het veld mee laten trainen die een contract getekend hebben.
En snap van der putten helemaal na al die weken totaal geen duidelijkheid?...gr opa
Omdat MVV misschien op een echte klepper wacht alla Nawkali? Als MVV niks beters op het hoog heeft laten ze hem echt niet lopen. Morgen staat er een geweldige klepper op het veld en dan is het forum weer 1 groot feest?
Strucht wrote: Er zou weer een uitgaande transfer te melden zijn...
Boredass wrote:Strucht wrote: Er zou weer een uitgaande transfer te melden zijn...
Gok? Ciranni naar Sparta?
Sjonnie wrote:Boredass wrote:Strucht wrote: Er zou weer een uitgaande transfer te melden zijn...
Gok? Ciranni naar Sparta?
Van de laatste 3 sterkhouders Ippel/Schrooijen en Ciranni . hoop ik dat het Ciranni is . Maar ik ben bang dat Ippel ook niet te behouden is .
Brncic wrote: Wat mij betreft heeft Lijnsje gelijk. Algemene zaken en aankoopbeleid bespreken we maar in MVV Algemeen. Kunnen de webmasters de discussie met en rond Napoleon misschien naar dat topic verplaatsen?
La Dernière Heure meldt dat Ryan Mmaee buiten de boot valt bij Standard. Zou hij zijn broertje achterna komen?