Transfergeruchten seizoen 2017-2018
16 aug 2017 22:47
Hihi, effe snel veranderd. Moet de namen nog in mijn kop krijgen...
Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
17 aug 2017 08:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Geen gerucht, wel een eventuele optie voor in de spits: Romero Regales.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
17 aug 2017 09:48
Iemand enig idee of Jonathan Benteke nog meetraint bij Waasland Beveren?
Discussie gesloten.
17 aug 2017 10:05
Boredass
Platinum Boarder
Brncic schreef : Iemand enig idee of Jonathan Benteke nog meetraint bij Waasland Beveren?
Geen idee maar denk niet dat die nog een optie is. Paste niet echt in de groep hoorde ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
17 aug 2017 10:49
Sjonnie schreef : Ik lig op de grond van het lachen 6 ton voor Schrooijen . Als MVV 1 ton voor hem krijgt mag je in je handen klappen . Iedere speler die een langdurig contract bij MVV tekent heeft een of meerdere clausules in zijn contract staan . MVV verdiend met een beetje geluk meer aan Chadli dan aan Schrooijen/Ciranni of Ippel .
MVV heeft 3 spelers die een clausule heeft staan dat ze voor een X bedrag weg mogen als een club is die dat wilt betalen, Ciranni heeft dat niet in zijn contract staan werd verteld op het voetbalforum, dus als je daar was geweest kwam je niet met dit zinloos kreetje van je dat elke speler een clausule in zijn contract heeft staan
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
17 aug 2017 10:55
Één van die spelers is zelfs inmiddels weg (Labylle). Natuurlijk geen idee of een Ogunjimi of Okita ook zo'n clausule heeft.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
21 aug 2017 17:58
21 aug 2017 17:59 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Een prachtige 4-3 overwinning en de transfergeruchten zijn van de baan.......?
Natuurlijk hebben we nog wat versterking nodig voorin en achterin...Toch?
Discussie gesloten.
21 aug 2017 18:49
Mienclub1902 schreef : Een prachtige 4-3 overwinning en de transfergeruchten zijn van de baan.......?
Natuurlijk hebben we nog wat versterking nodig voorin en achterin...Toch?
ik gok dat ze die Yilderim (geen idee hoe je dit schrijft) willen als er geen afvallers zijn tegen het eind van transfermarkt
en ik gok dat ze Stankov een klein contractje geven als Ciranni weg mocht gaan (mocht Stankov naar Dordrecht geen idee wie dan word aangetrokken) en mss een 2e/3e keeper
Discussie gesloten.
21 aug 2017 19:09
Boredass
Platinum Boarder
Een van de spelers die hier wel eens genoemd werd,zal waarschijnlijk niet komen: Ryan Mmaee, Standard zou hem alleen willen verkopen voor 1 miljoen.
Discussie gesloten.
21 aug 2017 19:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Is stankov nog niet weg dan (naar andere club)?
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
21 aug 2017 20:07
Stankov zou al bij Dordrecht zijn......als proefspeler
Discussie gesloten.
21 aug 2017 22:29
Stankov was heden ochtend gewoon op de training bij MVV .
Ook testspeler yildirim en alle anderen waren op de training dus inclusief Ricardo Ippel.
Grote afwezige was echter Marvin Ogunjimi. Blessure opgelopen ?
Of is Marvin misschien bij Dordrecht nu aan het trainen?? haha dat lijkt me sterk!
Discussie gesloten.
22 aug 2017 11:57
Stankov was vanmorgen niet op de training.
Marvin Ogunjimi was wel aanwezig op de training en maar deed alleen maar looptraining (eerst met de groep en daarna alleen.) Hij zou de eerste 2 wedstrijden niet mee kunnen spelen.
Aanwezig verder o.a. testspeler Yidriz en Ippel.
Discussie gesloten.
22 aug 2017 13:09
FC Dordrecht heeft Antonio Stankov gecontracteerd. De rechtsback komt over van Achilles'29 dat vorig seizoen degradeerde uit de Jupiler League. De 26-jarige Macedoniër speelde 86 wedstrijden in de Jupiler League. Stankov speelde in het verleden onder meer voor Roda JC, FC Oss, MVV en de Deense clubs Viborg FF enVejle BK.
Die komt gelukkig dus niet naar MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 aug 2017 14:25
Sandro schreef : Stankov was vanmorgen niet op de training.
Marvin Ogunjimi was wel aanwezig op de training en maar deed alleen maar looptraining (eerst met de groep en daarna alleen.) Hij zou de eerste 2 wedstrijden niet mee kunnen spelen.
Aanwezig verder o.a. testspeler Yidriz en Ippel.
Als Ogunjimi inderdaad geblesseerd is dan zal Yilderim deze week wel een contract tekenen. Niks mis mee.
Ik hoop dat Ippel voor vrijdag as. weer volledig inzetbaar zal zijn, ben wel benieuwd hoe de opstelling zal gaan uitzien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden