Transfergeruchten seizoen 2017-2018
16 aug 2017 09:42
16 aug 2017 09:46 door Jacques.
middenstip schreef : Voor wat het waard is, op het fortuna forum staat zelfs dat PEC, 6 k wilt betalen voor schrooyen!!
6 ton bedoel je? Daar geloof ik niets van, maar als het zo is, meteen doen. Voor drie ton kun je twee toppers voor de aanval halen, en de andere drie ton kan MVV gebruiken om de organisatie te verbeteren, toiletten op te knappen, noem maar op. En dan hebben we als het goed is nog altijd ruimte in het "gewone" salarisbudget voor een goede extra verdediger.
Edit ik lees net dat Fortuna ook verwacht een miljoen voor Schuurs te krijgen. Dat is een leuk talent, maar een miljoen??? Dat betaalt toch niemand voor een speler van Fortuna? Als dat bedrag klopt dan is de transfermarkt ook in de juup compleet gestoord geworden en kan die 6 ton voor Schrooijen zomaar kloppen. Maar ik denk eerder dat beide bedragen zwaar overdreven zijn. Zo'n Schuurs kunnen ze voor een ton of twee plus een leuk doorverkooppercentage kwijt, veel meer niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Lassie80, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
16 aug 2017 09:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
mvv betaalt geen transfer bedragen .
Discussie gesloten.
16 aug 2017 09:47
bokkesprongen schreef : mvv betaalt geen transfer bedragen .
Wie heeft het over betalen van transferbedragen? Ik had het over salarissen. En ja, wat ik zeg zit heel ruim boven ons salarisplafond, dat weet ik.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker
Discussie gesloten.
16 aug 2017 09:48
16 aug 2017 09:49 door jeoff.
Zelfs in wedstrijden waarin Schroijen als een natte krant speelde gaf hij toch regelmatig assists of scoorde hij zelf. Hij was qua effectiviteit veruit de meest waardevolle speler vorig seizoen.
Maar goed, ben het verder helemaal eens met Jacques.. Als er echt 6 ton geboden wordt kun je hem niet hier houden (volgens mij ook niet als het 3 ton is).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
16 aug 2017 10:09
Jacques schreef :
bokkesprongen schreef : mvv betaalt geen transfer bedragen .
Wie heeft het over betalen van transferbedragen? Ik had het over salarissen. En ja, wat ik zeg zit heel ruim boven ons salarisplafond, dat weet ik.
Bok, blijf eens van die Bock af s'ochtends
Discussie gesloten.
16 aug 2017 10:43
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Die Schrooijen altijd proberen te behouden!!!! Geweldig rendement. Wil je de stap hogerop maken zal je toch moeten proberen de groep eens bij elkaar te houden. Om dan ook nog steeds je bepalende spelers te verkopen schiet dan niet echt op. Ja ik weet het, GELD.
Discussie gesloten.
16 aug 2017 12:03
Strucht schreef :
houtengerard schreef : Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Wat van Genk komt tel ik niet eens mee op de begroting. Ik weet niet of dat correct is.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Nwakali = Thuys (beide gratis)
Labylle (betaald) = Janssens (gratis)
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = (niks)
Vits = (niks)
Tenzij de clubinkomsten zwaar tegenvallen, kan ik me niet voorstellen dat we met twee spelers klaar zijn..
Ik hoop toch dat Okita niet hetzelfde salaris krijgt als Pedro Vergeet niet dat de Martina's en Pereirra + Koolhof nieuwe contracten hebben getekend, dat zal zeker ook iets hebben gekost
Heb ook de hoop dat we zeker nog 3 spelers vastleggen ( 1 verdediger en 2 aanvallers)
Wat verdiende Pedro dan wel niet ? Hebben we toch 1 mooie goal en 2 assists voor terug gekregen.
Discussie gesloten.
16 aug 2017 12:30
middenstip
Platinum Boarder
Jacques, ik schreef wat het waard is, maar het staat wel degelijk op het Fortuna forum,
Discussie gesloten.
16 aug 2017 14:49
SintServaos
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
16 aug 2017 17:23
krampioen
Platinum Boarder
Ik kan het allang niet meer volgen. Ik doe er ook geen moeite meer voor. Wel geld, geen geld, nog meer geld. ? Wie verdient wat ? wie kost niet veel ? A.s. vrijdag starten wij met een elftal dat wat mij betreft minder is dan vorig seizoen. Er komt iets bij, er komt niets meer bij ? Ik zie het wel. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in voor komend seizoen. Ik hoop dat ik het helemaal fout heb.
Ach, een overgangsjaar, zucht.
Discussie gesloten.
16 aug 2017 19:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
RedWhiteArmy schreef : Die Schrooijen altijd proberen te behouden!!!! Geweldig rendement. Wil je de stap hogerop maken zal je toch moeten proberen de groep eens bij elkaar te houden. Om dan ook nog steeds je bepalende spelers te verkopen schiet dan niet echt op. Ja ik weet het, GELD.
600.000 was ongeveer het totale spelersbudget de afgelopen jaren. Dan ben je gek als je Schrooijen of een andere huidige MVV-speler niet verkoopt.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor
Discussie gesloten.
16 aug 2017 20:03
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Sjotelsplak schreef :
RedWhiteArmy schreef : Die Schrooijen altijd proberen te behouden!!!! Geweldig rendement. Wil je de stap hogerop maken zal je toch moeten proberen de groep eens bij elkaar te houden. Om dan ook nog steeds je bepalende spelers te verkopen schiet dan niet echt op. Ja ik weet het, GELD.
600.000 was ongeveer het totale spelersbudget de afgelopen jaren. Dan ben je gek als je Schrooijen of een andere huidige MVV-speler niet verkoopt.
Op dit moment schroijen verkopen?? nooit van z'n leven.
Of je moet natuurlijk al een bod uit engeland krijgen van zo'n €50 miljoen
Discussie gesloten.
16 aug 2017 22:08
Ik lig op de grond van het lachen
6 ton voor Schrooijen . Als MVV 1 ton voor hem krijgt mag je in je handen klappen . Iedere speler die een langdurig contract bij MVV tekent heeft een of meerdere clausules in zijn contract staan . MVV verdiend met een beetje geluk meer aan Chadli dan aan Schrooijen/Ciranni of Ippel .
Discussie gesloten.
16 aug 2017 22:41
16 aug 2017 22:46 door Nietzsche.
Schroyen en / of Ciranni? Laat maar gaan voor een leuk bedrag. De opvolgers staan al klaar. Elke speler is inwisselbaar, zeker deze twee. Je zag dat ze in de finale van de playoffs nogal tekortschoten, vooral aanvallend. Schroyen was vooral gevaarlijk in de tandem met Labylle. Nu Labylle weg is zal schroyen met Martina achter zich het aanvallend alleen moeten doen. Schroyen was aanvallend gezien vooral in de combinatie gevaarlijk en daar was Labylle een kei in. Dat effect is nu weg. Ik verwacht dan ook dat schroyen vanaf de linkerflank dit jaar veel minder effectief zal zijn. Wat ciranni betreft, daar zit nogal wat groeipotentie in en zijn vrije trappen zijn vaak dodelijk. Maar dat is meteen zijn enige wapen. Verdedigend okay, maar aanvallend middelmatig. Zelfs Ippel is vervangbaar. Zeker, een stofzuiger op het middenveld, maar geen strateeg. Zet Nys er neer en je hebt een vergelijkbaar bijtertje met meer aanvallende potentie.
Zoals gezegd, de opvolgers staan al klaar. Met de onderstaande opstelling verwacht ik dat je niet teveel aan kwaliteit zal inboeten en kun je de eerste wedstrijden tot de transferdeadline doorkomen. Tijd genoeg dan om vervangers te zoeken als het niet uitpakt zoals je wil.
. Verrips
Martina. Mmaee. Perreira. Janssens
. Nys
. Thuys. Loshaij
. Koolhof
. Okita. Ogunjimi
Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
16 aug 2017 22:46
Nietzsche schreef : Schroyen en / of Ciranni? Laat maar gaan voor een leuk bedrag. De opvolgers staan al klaar. Elke speler is inwisselbaar, zeker deze twee. Je zag dat ze in de finale van de playoffs nogal tekortschoten, vooral aanvallend. Schroyen was vooral gevaarlijk in de tandem met Labylle. Nu Labylle weg is zal schroyen met Martina achter zich het aanvallend alleen moeten doen. Schroyen was aanvallend gezien vooral in de combinatie gevaarlijk en daar was Labylle een kei in. Dat effect is nu weg. Ik verwacht dan ook dat schroyen vanaf de linkerflank dit jaar veel minder effectief zal zijn. Wat ciranni betreft, daar zit nogal wat groeipotentie in en zijn vrije trappen zijn vaak dodelijk. Maar dat is meteen zijn enige wapen. Verdedigend okay, maar aanvallend middelmatig. Zelfs Ippel is vervangbaar. Zeker, een stofzuiger op het middenveld, maar geen strateeg. Zet Nys er neer en je hebt een vergelijkbaar bijtertje met meer aanvallende potentie.
Zoals gezegd, de opvolgers staan al klaar. Met de onderstaande opstelling verwacht ik dat je niet teveel aan kwaliteit zal inboeten en kun je de eerste wedstrijden tot de transferdeadline doorkomen. Tijd genoeg dan om vervangers te zoeken als het niet uitpakt zoals je wil.
. Verrips
Martina. Mmaee. Perreira. Janssens
. Nys
. Thuys. Loshaij
. Thijsmans
. Okita. Ogunjimi
Ben ik de enige die zich afvraagt wie Thijsmans is?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nietzsche
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden