Transfergeruchten seizoen 2017-2018
23 aug 2017 14:34
Karakter
Platinum Boarder
Croux komt vaker kijken, maar dat heeft verder niets te betekenen. Peeters komt af en toe ook nog naar een wedstrijd..
Buiten dat: waarom zou je Croux willen huren. Leuke speler is het zeker, maar na een jaar vertrekt hij weer. Kun je beter Okita en Schroijen op de vleugels laten staan en zich laten ontwikkelen om er weer (een beetje) geld aan te verdienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
23 aug 2017 17:10
Ik geloof zeker niet in nog 3 of 4 nieuwe spelers. Ik ga uit van nog een aanvaller en misschien een 3e doelman. Dan is het echt op. Volgens de site van MVV hebben we op dit moment 21 selectiespelers ......en daar kunnen we van alles van vinden maar volgens mij is dat wel de realiteit op dit moment. Tenzij er nog een buitenkansje met een amateurcontract is binnen te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
23 aug 2017 18:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Zoewiezoe schreef : Ik geloof zeker niet in nog 3 of 4 nieuwe spelers. Ik ga uit van nog een aanvaller en misschien een 3e doelman. Dan is het echt op. Volgens de site van MVV hebben we op dit moment 21 selectiespelers ......en daar kunnen we van alles van vinden maar volgens mij is dat wel de realiteit op dit moment. Tenzij er nog een buitenkansje met een amateurcontract is binnen te halen.
We blijven toch maastrichtenaren he.
Zou raar zijn als we hiermee tevreden zijn.
Discussie gesloten.
23 aug 2017 18:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Dan vind ik uiteindelijk dat we kwa eerste elf misschien gelijk of een klein beetje vooruit zijn gegaan maar in de breedte zeker achteruit.
Misschien gaat onze eigen jeugd ons verrassen maar ik ben bang dat we bij schorsingen of blessures dit niet gaan redden. En als we pech hebben met blessures en schorsingen zouden we zo maar eens in het rechterrijtje kunnen eindigen.
Ik hoop echt dat er nog wat bij komt
Discussie gesloten.
23 aug 2017 19:59
23 aug 2017 19:59 door Hill28.
Geen nieuws = Goed nieuws.
Tenzij Benteke of Daemen nog terug deze kant op komen. Croux is altijd meer dan welkom.
3 keepers hebben we, dus hoop dat Elsen verder kijkt dan Verrips..
Discussie gesloten.
23 aug 2017 20:19
Denk dat we ook niets meer te horen krijgen tot aan volgende week donderdag!! l
Discussie gesloten.
24 aug 2017 06:49
Boredass
Platinum Boarder
Vandaag wordt in DDL aangegeven dat MVV in gesprek is met Yildrim en dan men daarna ook nog niet klaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
24 aug 2017 21:04
Discussie gesloten.
24 aug 2017 22:24
mvvke4life
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
24 aug 2017 23:02
mvvke4life
Platinum Boarder
Discussie gesloten.
24 aug 2017 23:08
Boredass
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor
Discussie gesloten.
25 aug 2017 09:04
middenstip
Platinum Boarder
Chadly, naar Schalke 04 ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
25 aug 2017 11:51
Dat Tjerkstra Media is wel erg voorbarig. Heeft die aandelen bij de zaakwaarnemer van Ciranni? Die geven aan dat Ciranni al weg is maar dat is helemaal nog niet het geval. Goed dat men bij MVV al een vervanger klaar heeft staan (in tegenstelling tot de technische staf van Ajax
) in het geval Ciranni zou vertrekken. Over het vertrek van Schroyen hoor ik niets meer. Hoogstens Ciranni en Schroyen nog weg, dan komen waarschijnlijk nog Yildirim een extra spits en als Ciranni vertrekt misschien deze jongen van Heerenveen. Of mis ik nog iets?
Discussie gesloten.
25 aug 2017 13:39
Ik hoop toch echt dat MVV er alles aan doet om Ciranni te behouden voor MVV, niemand is onmisbaar maar die Schoof van Heerenveen is maar 1 jaar jonger en vrij weinig ervaring.
Laten we hopen dat het prijskaartje van Ciranni dermate hoog is dat we er nog een goede back voor terug kunnen halen en dat Schoof de reserveback is.
Discussie gesloten.
25 aug 2017 13:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Kunnen we Cira niet aanvoerder maken vanavond? Schijnt de prijs op te drijven...
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden