Transfergeruchten seizoen 2017-2018
30 aug 2017 09:26
mvvke4life
Platinum Boarder
En dan?
MVV onderhandeld sowieso met spelers zonder contract of transfervrije spelers.
Ik neem aan dat deze na de transfer deadline ook nog kunnen tekenen?
Discussie gesloten.
30 aug 2017 09:32
mvvke4life schreef : En dan?
MVV onderhandeld sowieso met spelers zonder contract of transfervrije spelers.
Ik neem aan dat deze na de transfer deadline ook nog kunnen tekenen?
Het zou weer om huurspelers gaan en die moeten wel voor de 31ste vastliggen.
Discussie gesloten.
30 aug 2017 09:53
Blijven bijvoorbeeld Pereira, Ciranni en Schrooijen tot minimaal de winterstop
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, mvvke4life
Discussie gesloten.
30 aug 2017 10:03
jasonke7
Platinum Boarder
Jacques schreef :
Blijven bijvoorbeeld Pereira, Ciranni en Schrooijen tot minimaal de winterstop
Juist
Discussie gesloten.
30 aug 2017 10:11
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Als afleiding tijdens de spanning tot de deadline: er staat een interessant artikel vandaag op nrcnext.nl. Gaat over de ideale selectie en hoe je die moet samenstellen. PEC Zwolle heeft daar een aardige werkwijze in. Die is niet zaligmakend en er zitten haken en ogen aan, maar zeker interessant voor de liefhebbers. Kort samengevat: spelers worden geanalyseerd aan de hand van bepaalde (karakter)eigenschappen en hun voetbalkwaliteiten en zo wordt in iedere linie een juiste mix van kwaliteiten opgesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
30 aug 2017 10:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
De komende 2 seizoenen trekt Atilla Yildirim het rood-witte shirt van MVV Maastricht aan. De 26-jarige spits met Turkse roots stond het laatst onder contract bij Nazilli Belediyespor in de Turkse 2e divisie.
Yildirim speelde eerder in Nederland voor FC Utrecht, waarmee hij in 2011 zijn debuut maakte in de Eredivisie mét het beslissende doelpunt tegen VVV-Venlo. Daarna vertrok hij naar Turkije, waar hij onder meer speelde voor Kasımpaşa SK en Konyaspor. Hij kwam tot 93 wedstrijden in de Turkse hoogste divisie, waarin hij 10 keer het net wist te vinden. Yildirim doorliep in Nederland de jeugdopleiding bij HFC Haarlem en later bij AFC Ajax.
Trainer Ron Elsen over Atilla Yildirim: “Met Atilla Yildirim halen we een spits binnen die het liefst met z’n rug naar het doel speelt, een aanspeelpunt. Maar buiten dat heeft hij een actie in huis en kan hij een mannetje op snelheid passeren. Atilla is daarnaast een echte teamplayer, die met zijn 26 jaar al veel van de voetbalwereld gezien heeft. Atilla is voor ons de gewenste aanvulling in ons aanvallersbestand en zo hebben we meer mogelijkheden. Zijn ervaring op het hoogste niveau bij FC Utrecht én in Turkije neemt hij mee naar MVV Maastricht. Hij heeft het in zich om de jongere jongens in onze selectie te coachen en te sturen. Eén hele goede versterking voor MVV!”
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, mvvke4life, Strucht
Discussie gesloten.
30 aug 2017 12:37
Karakter
Platinum Boarder
M.V.V. 1902 schreef : Als afleiding tijdens de spanning tot de deadline: er staat een interessant artikel vandaag op nrcnext.nl. Gaat over de ideale selectie en hoe je die moet samenstellen. PEC Zwolle heeft daar een aardige werkwijze in. Die is niet zaligmakend en er zitten haken en ogen aan, maar zeker interessant voor de liefhebbers. Kort samengevat: spelers worden geanalyseerd aan de hand van bepaalde (karakter)eigenschappen en hun voetbalkwaliteiten en zo wordt in iedere linie een juiste mix van kwaliteiten opgesteld.
Een beetje zoals het Moneyball-principe. AZ heeft hier ook mee gewerkt. Hebben toentertijd zelfs ''bedenker'' Billy Beane als adviseur aan zich verbonden. Geen idee of zij hier nog mee werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
30 aug 2017 13:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Ben ik de enige die niet zo hoog van de toren blaast als sommige op Facebook met het aantrekken van Yildirim? Niet dat ik niet wil dat deze jongen niet komt hoor, maar ik vind de selectie totaal nog niet op orde.
Keepers: Smylek en Verrips. Vindt Verrips tot nu toe nog niet geweldig, maar kan onwennig zijn. Voordeel van de twijfel dan. Wanneer hij wegvalt word je meteen een stuk minder.
Achterin: de basis is goed met Ciranni-Mmaee-Pereira-Janssens. Wissels met Martina, maar dan heb je het voorlopig voor achterin ook gehad. Ik had hier toch echt graag een speler bij die als RB of als CV uit de voeten kan, anders wordt het echt puzzelen wanneer er twee tegelijk wegvallen. Voor de goede orde: Mmaee is ook jeugdinternational en Pereira bij Kaapverdie. Martina centraal, en dan? Ik zie Nys hier echt niet spelen.
Middenveld : Ippel, Nys, Schrooijen en Okita. Thuys kan op de plek van Ippel of Nys, net zoals Martina. Buitenplaats kan worden overgenomen door Houben en Golpek. Wellicht Yildirim ook op rechtshalf?
Aanval: Ogunjimi en Koolhof. Wissel nu dus Yildirim, Golpek en Kostons.
Je hebt dus een goede basis, maar als er ongelukkig 2/3 man wegvallen door blessures en schorsingen zit je mooi.....
Hoop dus nog op een speler die als CAM en RB kan spelen en een achterhoedenspeler.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
30 aug 2017 14:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Ik ben het met je eens Lijnsje@tappunt. Ik heb Yildirim zien spelen tegen Patro en Standard en hij kon mij toen niet overtuigen. Maar ik neem aan dat hij op de trainingen voldoende indruk heeft gemaakt. Maar ik zie in hem geen basisspeler. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Het zou zo maar eens kunnen dat we morgen vlak na middernacht opeens nog drie spelers (of zo) erbij hebben. Ik verwacht nog een derde keeper op amateurbasis, in de verdediging moet er iets bij (Schoof wordt genoemd) en ook aanvallend mag er nog wel iets bij. Bij voorkeur een buitenspeler.
Discussie gesloten.
30 aug 2017 14:08
30 aug 2017 14:13 door Jacques.
Je vergeet Loshaj. Maar grotendeels eens, ik zie nog graag een keeper (basis of goede back-up), een verdediger voor de breedte en een buitenspeler komen. Buitenspeler dacht ik eerst voor de basis maar als Okita blijft scoren wellicht eerder voor de breedte, en dan hebben we Houben en Golpek al.
Geens zat bij de eerste vijf wedstrijden van Lokeren vier keer op de tribune en één keer op de bank... [edit] achterhaald, we hebben een derde keeper binnen, zie ons echt niet nóg een keeper halen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
30 aug 2017 14:10
Keeper Gilles Deusings op amateurbasis naar MVV Maastricht
Woensdag 30 augustus 2017
Gilles Deusings maakt op amateurbasis de overstap naar MVV Maastricht. De 19-jarige keeper was een paar weken op proef en kon de technische staf overtuigen van zijn kwaliteiten.
Deusings stond vorig jaar onder contract bij RFC Seraing, dat uitkomt in de tweede divisie in België en speelde eerder in zijn carrière voor Alemannia Aachen en CS Visé. Bij RFC Seraing speelde hij vijf wedstrijden en wist daarin één keer de nul te houden.
Trainer Ron Elsen over Deusings: “Gilles Deusings zal bij ons de concurrentie moeten aangaan met Michael Verrips en Mikolaj Smylek voor een plek onder de lat. Gezien zijn jonge leeftijd krijgt Gilles bij ons de kans om zich door te ontwikkelen en zo kan hij de nodige ervaring opdoen om een betere keeper te worden.”
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Hill28
Discussie gesloten.
30 aug 2017 16:22
RedWhiteArmy
Gold Boarder
10 doelpunten in 93 wedstrijden in Turkije is natuurlijk niet echt geweldig. Zul je zien dat die gast bij ons helemaal los gaat
Discussie gesloten.
30 aug 2017 18:52
Met de komst van Ogunjimi en Yildirim is de beloofde maturiteit ook binnen. En bovendien ook al twee spitsen voor komend seizoen. Denk dat we niet minder zijn dan met Verheydt en N'Koyi, al moet zich dat uiteraard wel nog uitwijzen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard
Discussie gesloten.
30 aug 2017 21:08
Mijn gevoel zegt me dat Yildirim meer doelpunten gaat maken dan Ogunjimi .
Discussie gesloten.
30 aug 2017 22:38
Ben Salemans
Administrator
Karakter schreef :
M.V.V. 1902 schreef : Als afleiding tijdens de spanning tot de deadline: er staat een interessant artikel vandaag op nrcnext.nl. Gaat over de ideale selectie en hoe je die moet samenstellen. PEC Zwolle heeft daar een aardige werkwijze in. Die is niet zaligmakend en er zitten haken en ogen aan, maar zeker interessant voor de liefhebbers. Kort samengevat: spelers worden geanalyseerd aan de hand van bepaalde (karakter)eigenschappen en hun voetbalkwaliteiten en zo wordt in iedere linie een juiste mix van kwaliteiten opgesteld.
Een beetje zoals het Moneyball-principe. AZ heeft hier ook mee gewerkt. Hebben toentertijd zelfs ''bedenker'' Billy Beane als adviseur aan zich verbonden. Geen idee of zij hier nog mee werken.
Werkte NEC Nijmegen ook niet (via een Bureau) vorig seizoen met dat 'geweldige' systeem. Uit alle windstreken werden spelers aangetrokken. Het vreemdelingenlegioen degradeerde vervolgens...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden