Transfergeruchten seizoen 2017-2018

31 aug 2017 12:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1396

Boredass schreef :

HIER!! schreef : laten we hopen dat er nog een verdediger bij komt en een middenvelder.. dun gezaaid.

Middenveld lijkt me toch dik in orde met nys ippel en koolhof en nog Martini thuys en Loshaj op de bank.Op de positie van koolhof kun je ook nog Houben neerzetten.

Denk dat hij bij middenveld ook de ´´buitenspeler´´ meerekent. Je hebt eigenlijk geen echte vervangers voor Okita en Schrooijen. Ciranni doorschuiven bleek vorig seizoen geen al te groot succes, daarnaast zou ik niet weten wie je rechtsback moet laten spelen in dat geval....Maar wellicht dat Yildirim ook hier inzetbaar is, maar dat lijkt me toch niet zijn beste positie

Zoals ik eerder al aangaf een verdediger voor in het rechter verdedigingsblok en een buitenspeler

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
31 aug 2017 13:52 31 aug 2017 13:52 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1397
Geen transfers meer vandaag bij MVV.

Bron: Trepke B
Bijlagen:
Discussie gesloten.
31 aug 2017 14:08
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1398
Het woordje verwacht laat de deur wat mij betreft op een kiertje staan. Ik zou het teleurstellend vinden als er inderdaad niets meer bij komt. Met name achterin is het smalletjes en dat kan problemen gaan opleveren bij blessures en schorsingen. En wat als onverhoopt om 23.50 uur alsnog nog iemand vertrekt?
Discussie gesloten.
31 aug 2017 14:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1399
Zal er ook mee te maken hebben dat MVV graag wat centjes achter de hand houdt voor contractverlengingen en noodgevallen gedurende het seizoen/de winterstop. Ik had graag nog een toevoeging gezien maar als het niet is, dan niet. Staat geen verkeerd team, alleen sommige plekken in de breedte wat zwak, maar dat is hier al meerdere keren benoemd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
31 aug 2017 14:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1400
Basis elf is een lichte vooruitgang! In de breedte missen we op een aantal posities nog een goede vervanger. Als er spelers op die positie langdurig geblesseerd raken heb je echt een probleem en gaat dit punten kosten.
Discussie gesloten.
31 aug 2017 15:06
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1401
Trepke b... zegt wel meer wat niet klopt
Discussie gesloten.
31 aug 2017 15:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1402

HIER!! schreef : Trepke b... zegt wel meer wat niet klopt

Trepke B zegt niet dat er geen spelers meer komen, De Limburger zegt dat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
31 aug 2017 16:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1403
Als ik naar de huidige selectie kan ik me niet voorstellen dat deze meer kost dan de selectie van vorig jaar. De basis is misschien wel niet minder, maar de bank is echt zwakker.
Discussie gesloten.
31 aug 2017 16:50 31 aug 2017 16:52 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1404

Boredass schreef : Als ik naar de huidige selectie kan ik me niet voorstellen dat deze meer kost dan de selectie van vorig jaar. De basis is misschien wel niet minder, maar de bank is echt zwakker.

Elsen zei toch tegen 1 limburg. Na Yildirim zijn wij nog altijd niet klaar, of bedoelde hij daar de 3de keeper mee? Er is nog nergens geroepen dat MVV de selectie rond heeft. Vrije spelers kunnen nog steeds tekenen. Misschien ben ik nu weer te positief?
Discussie gesloten.
31 aug 2017 17:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1405

't Mierendeil vaan wat Trepke B zeet klop wel. Sterker nog, 'ne betrouwbaardere bron kin iech zoe 1,2,3 neet bedinke.

Eigelek vin 'ch totste d'ch veur zoe'n opmerking maags sjaome..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Tuor, Strucht, M-MVV
Discussie gesloten.
31 aug 2017 20:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1406

MVVke schreef :

't Mierendeil vaan wat Trepke B zeet klop wel. Sterker nog, 'ne betrouwbaardere bron kin iech zoe 1,2,3 neet bedinke.

Eigelek vin 'ch totste d'ch veur zoe'n opmerking maags sjaome..

Ach MVVke, wat is noe mekelikker es oafgeven op eine es dee 'n fout maak. Trepke B krijg oug neet alited naomen en goeien daan oug mer 'n gerucht op hun site, sjuz wie veer heij oug doen. Ze zien de einigste die zich de meujte neumen en iech vin 't sjiek wat ze doen. Daoneve is 't oonder nne nicknaom wel mekelik um heij dien gal te kaomen oetspeije, mer good.

Jaomer dat veurlaopig niks debeij kump, mer contracten verlengen vaan sterkhouwers is veur miech oug good.

Discussie gesloten.
31 aug 2017 20:50
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1407
Iech speij mien gal neet oet... zik alein dat trepke b t wel dikser mis heet... spits vaan wolfsburg bv! mergood zik mer niks mie daan! ajuu
Discussie gesloten.
31 aug 2017 21:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1408

HIER!! schreef : Iech speij mien gal neet oet... zik alein dat trepke b t wel dikser mis heet... spits vaan wolfsburg bv! mergood zik mer niks mie daan! ajuu

Gerucht wao spits mit Nigeriaanse roots. Gezeen MVV nog wel 'ns gelink weurd aon Wolfsburg.....1+1=2. Bleek Ogunjimji te zien, had niemes kinnen raoje.

Discussie gesloten.
31 aug 2017 21:11
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1409
Niet alle geruchten komen altijd van Trepke B zelf.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
31 aug 2017 23:32
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1410
Die Wolfsburg interesse is wel degelijk waar. Maar dan moet het ook van 2 kanten lukken. Wolfsburg heeft zelf vandaag pas een echte aanvallende versterking voor het 1e team kunnen binnenhalen en ook vandaag pas een benodigde extra aanvaller voor hun U23....we moeten niet de illusie hebben dat wij als klein clubje maar op de knopjes hoeven te drukken.
En we hebben wel degelijk zaken kunnen doen met Standard en Genk afgelopen transferperiode. Dus ik ben het er niet mee eens dat het eigenlijk maar allemaal kloete is. Laat onverlet dat ook ik natuurlijk graag die onontdekte parel in de Geusselt had willen zien.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden