>
Ontvangen bedankjes 228
johan schreef : Lees net dat danny hoessen terug is gekeerd bij fc Groningen waarom niet een poging wagen om hem te huren.
niet geschoten is altijd mis
middenstip schreef : Smeets, kuipers Braken, Schreurs en Rutjes en Peeters, allemaal voor noppes weg.
Peeters bracht 10 maanden later voor zijn nieuwe werkgever 1.3 milj. euro op.
De zoveelste blunder van het beleid van MVV.
middenstip schreef : Smeets, kuipers Braken, Schreurs en Rutjes en Peeters, allemaal voor noppes weg.
Peeters bracht 10 maanden later voor zijn nieuwe werkgever 1.3 milj. euro op.
De zoveelste blunder van het beleid van MVV.
Hill28 schreef : Jezus wat een negativisme en zware betogen hier na een mindere periode..
Vorig jaar hebben we t prima gedaan, daarna helaas vrijwel leeggekocht en de -blijkt nu achteraf- verkeerde sterkhouder Schroyen - behouden voor MVV.
En niet de allerslimste aankopen gedaan met een constant geblesseerde en een te lichte spits. En rekenen op de Martina's die rijp zijn voor de eeuwige middenmoot; ok ook niet de slimste zet.
Een tussenjaar dus..nouja deze overleef ik dan ook nog wel..
Vorig jaar bijna gepromoveerd. Nu zelfs een hoger budget, alleen zit het even niet mee. Gaat t budget nog wat omhoog en komt de wind weer in de zeilen, dan kan t niet lang meer duren tot de promotie!
Kay schreef : Hoor van verschillende Fortunezen dat Nwakali in de winterstop naar hun over zou stappen. Ik mag toch hopen dat als het een optie is dat hij wegens te weinig spelminuten niet bij VVV blijft, dat ie dan gewoon naar ons terug komt.
Ik ga er echter gewoon van uit dat het gelul is en hij het seizoen gewoon afmaakt in Venlo.
Gohf schreef :
Kay schreef : Hoor van verschillende Fortunezen dat Nwakali in de winterstop naar hun over zou stappen. Ik mag toch hopen dat als het een optie is dat hij wegens te weinig spelminuten niet bij VVV blijft, dat ie dan gewoon naar ons terug komt.
Ik ga er echter gewoon van uit dat het gelul is en hij het seizoen gewoon afmaakt in Venlo.
Ik heb dat gerucht ook gehoord. Uitstekende voetballer maar hebben al 3/4 van dat soort jongens op het middenveld/aanval rondlopen, betwijfel of hij het soort middenvelder is wat we zoeken. Oliseh en Nwakali zijn trouwens beide Nigeriaans dus dat maakt het wel iets geloofwaardiger. Staat overigens gewoon onder contract bij Arsenal dus zal alleen verhuurd mogen worden denk ik. Zonder optie tot koop zou ik hem fijn in Venlo laten, dan loopt ie na een half jaar weg en heb je er niks meer aan. Lijkt mij dus niet serieus.
HIER!! schreef : Ergens eind mei, begin juni moet mvv een flinke tegenslag hebben gehad.. dat kan niet anders! twee weken daarvoor was het nog hossana en alle spelers wilden naar mvv!!