Transfergeruchten seizoen 2017-2018

02 jan 2018 17:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1486

maenenp schreef : Mss labylle terughalen ! Speelt niet altijd in venlook en wilt mss terugkomen.

Onzin. Labylle heeft t erg naar zn zin, Venlook heeft zn posities gewoon dubbel bezet en Labylle wacht op zn kans. Daarnaast doet hij het goed daar. Denk je echt dat Venlo zo'n speler laat gaan, nadat ze een paar jaar op hem hebben geaast?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
02 jan 2018 20:24
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Discussie gesloten.
03 jan 2018 10:24
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1488
Nein, Smeets kump neet trök...........
Discussie gesloten.
03 jan 2018 10:53
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1489
Bryan Smeets kan alweer op zoek naar nieuwe club

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Discussie gesloten.
03 jan 2018 11:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1490
Haal Brain Smeets terug naar MVV ik zou dat een ZEER goede zaak vinden ...............
Discussie gesloten.
03 jan 2018 12:32
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1491
Het is niet te hopen dat die jankerd terug komt, laat die kwal die zich schaamt voor zijn Maastrichts dialect a.u.b. wegblijven.
,
Discussie gesloten.
03 jan 2018 12:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1492

middenstip schreef : Het is niet te hopen dat die jankerd terug komt, laat die kwal die zich schaamt voor zijn Maastrichts dialect a.u.b. wegblijven.
,

Waarom is dit nodig? Nee die uitspraken waren niet handig, maar hij heeft de club jaren gedient, is nooit naar de moffen gegaan en blijft een van us.

Toch missen we zo'n type speler denk ik, een spelverdeler. Loshaj maakt t tot nu toe niet waar.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
03 jan 2018 15:36
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1493
smeets terug, no way no how
Kon nog geen corner goed nemen.
Ik noem een slechte corner nu nog steeds een smeets corner.
Waarom terug vallen op oude spelers? Het is niet dat smeets ons de titel heeft gebracht.
En aangezien hij op zoek mag naar een andere club betekent niet dat hij te goed is geworden voor de graafschap
Discussie gesloten.
03 jan 2018 15:45 03 jan 2018 15:46 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1494
Wat een reacties hier weer..... Verwacht inderdaad niet dat Smeets naar MVV komt, omdat we op andere posities meer behoefte hebben aan versterkingen.

Misschien wel een optie op amateur basis?

Maar verwacht weer wat jonge spelers die buiten de boot vallen bij andere clubs, spelers als Houben, Mares. Voor klinkende namen is namelijk geen geld!
Discussie gesloten.
03 jan 2018 16:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1495
Laat die spelers kaliber Mares ,Houben maar aan MVV voorbij gaan ,daar hebben we er genoeg van .

Geen halve ,of minder dan halve alleen Ganse .................................................
Discussie gesloten.
03 jan 2018 16:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1496
Wat een reacties weer inderdaad. extreem beide kanten op. Smeets is niet de grote redder en Smeets is ook geen verrader of zo. Omdat hij een interview met een harde g gegeven heeft is hij niet meer welkom. Lachwekkend. Overigens speelt Smeets dit seizoen voor Cambuur en niet voor De Graafschap.

Ik durf te zeggen dat Ron met de huidige selectie, als iedereen helemaal fit is, 10 plaatsen in het elftal blind invult. Verrips op doel, Janssen Pereira Mmae en Ciranni achterin, Ippel en Nys centraal op het middenveld, Okita en Schrooijen vanaf de vleugels en Ogunjimi (ik zei dus "als iedereen helemaal fit is" voor mensen hier over vallen) in de spits. Dan blijft er één plaats over. Vergeleken met vorig seizoen speelde Nwakali daar vaak, al heeft Loshaj er ook heel wat gespeeld in het begin (voor Nwakali in de basis kwam en als Nwakali rechtsbuiten stond, bijvoorbeeld).

Vanuit die optiek bekeken, als we echt een basisspeler willen halen, is die positie dus de plek om iemand te halen. Ik denk dat Ron verwacht had dat Koolhof moeiteloos die positie in zou nemen. Helaas zakte Koolhof, na een paar goede wedstrijden in het begin, bizar ver weg. Loshaj is de andere optie maar kan dit seizoen ook niet overtuigen. Smeets kan wel degelijk op die positie spelen, al vult hij het heel anders in dan Koolhof en Nwakali.

Maar ik ben niet zo'n fan van oud-spelers terughalen, vooral omdat ik het gevoel heb dat Bryan - ondanks een seizoen eredivisie waarin hij veel speelde - niet beter is geworden dan toen hij MVV verliet. Een speler terughalen moet je doen als je zeker bent dat die speler een van de beteren is. Labylle was een goede zet bijvoorbeeld. Rajcomar is een goed voorbeeld van een tegenvaller. Ik vrees dat Smeets meer in die categorie zal vallen. Een speler terughalen die eerder bij ons speelde, en die niet duidelijk een aanwinst is, dat levert al snel gemopper op. En aangezien de helft van de Geusselt sowieso al allergisch is voor Smeets, is het wachten op gezeik.

Als we niet iemand kunnen halen van wie we vrij zeker weten dat hij beter is dan Loshaj en Koolhof, dan vind ik dat we niemand moeten halen voor die positie. Dan liever spelers voor de breedte achterin, bijvoorbeeld. Daar bleken we kwetsbaar in de eerste seizoenshelft.

MVV heeft overigens in de afgelopen jaren zelden een basisspeler gehaald in de winterstop, bijna altijd kwamen er enkel namen voor de breedte bij. Werker is zo snel de enige naam van de afgelopen vier jaar die me binnenvalt. Ik reken dus niet op een spectaculaire aanwinst.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, Larsbak
Discussie gesloten.
03 jan 2018 17:21
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1497
Labylle en Ciranni zijn ook in de winter gekomen. Labylle zelfs twee keer geloof ik. De laatste echte versterking die niet op huurbasis naar MVV kwam in de winter kan ik me niet meer herinneren, Tosin Dosonmu misschien?

Smeets hoeft van mij ook niet per sé, moet natuurlijk niet voor niets weg bij Cambuur. Als hij het niveau van de tweede helft van het vorige seizoen of het Eredivisiejaar zou hebben gehaald, zou hij daar moeiteloos in de basis moeten kunnen staan. Begon het seizoen met een grote trainingsachterstand en is het hele jaar niet echt fit geweest. Hem halen is vragen om problemen , we hebben al genoeg blessures gehad dit seizoen.

Wanneer Koolhof zijn niveau van de beginfase van het seizoen en de laatste paar wedstrijden haalt, is hij gewoon een uitstekende speler voor ons. Het middenveld Ippel-Nys-Koolhof is voor JL-begrippen uitstekend. Een half jaartje Smeets of Nwakali gaat echt geen enorme verbetering worden.

Beter kunnen we ons richten op een échte aanvallende of verdedigende versterking, ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat bijvoorbeeld Jari Oosterwijk zo op te halen is bij FC Twente. Is daar derde spits en komt nu met Jong FC Twente uit in de Derde Divisie. Scoorde twee jaar geleden nog 15 keer in de Juup. Fitter dan Ogunjimi en beter dan Yildirim is ie sowieso.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
03 jan 2018 20:54 03 jan 2018 20:55 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1498
Ik ben nooit een fan van Smeets geweest. Smeets heeft bij mij al afgedaan na het laatste seizoen van Rene Trost. Hij voelde zich toen al te groot voor MVV. Mede door de toenmalige nieuwe trainer Tini Ruijs én door het wegblijven van concrete interesse van andere clubs, tekende hij een nieuw twee jarig contract bij MVV.
Ik moet wel toegeven dat hij die twee jaar niet met de pet na heeft gegooid, maar je bent Maastrichtenaar en het lijkt me toch een eer om dan voor MVV te spelen. Tuurlijk kijk je en wil je hogerop als voetballer, maar na één goed jaar al denken dat je hoger aankunt... Arrogante houding.

Daarnaast die goal die hij tegen MVV scoorde maakt me nou niet zoveel uit, kan gebeuren, maar ik erger me meer aan die arrogante houding van hem tijdens dat interview na die wedstrijd. Smeets is voor mij een 'Hollender'.

Huur dan maar liever een middenvelder van Genk of Arsenal of een speler die in zichzelf wilt investeren.
Discussie gesloten.
03 jan 2018 23:24
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1499
Ik denk dat we Smeets goed kunnen gebruiken!
Discussie gesloten.
04 jan 2018 08:23
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1500
wat voor toegevoegde waarde zou smeets dan hebben volgens jou?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden