Transfergeruchten seizoen 2017-2018
08 jan 2018 09:31
08 jan 2018 09:32 door Hill28.
Fijn dat Moustafa terug is!
Maar een afdankertje van Fortuna, daar zit ik niet echt op te wachten..al snap ik dat er meer ervaring en body in de plekg moet.
Hopelijk schuift er nog wat door vanuit Genk of Arsenal.
Discussie gesloten.
08 jan 2018 09:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Hill28 schreef : Fijn dat Moustafa terug is!
Maar een afdankertje van Fortuna, daar zit ik niet echt op te wachten..al snap ik dat er meer ervaring en body in de plekg moet.
Hopelijk schuift er nog wat door vanuit Genk of Arsenal.
Precies , zo denk ik er ook over. Fijn dat Hawbir terug is. Hij is aanvallend wellicht minder sterk dan Ciranni, maar ik denk dat Hawbir verdedigend iets meer in zijn mars heeft dan Ciranni.
Mares, tsja, dan kun je ook Zev van Melick met alle respect voor hem op de bank zetten. Heeft ooit aangegeven niets met MVV te hebben, ging Verheijdt als ik me niet vergis wel ff uit de wedstrijd spelen en heeft toen geen enkel duel gewonnen. Maar ja, roeien met de riemen die je hebt.
Verder ga ik er vanuit dat we een extra spits krijgen, een type Verheijdt.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
08 jan 2018 12:30
Jim Cemint
Platinum Boarder
Hill28 schreef : Hopelijk schuift er nog wat door vanuit Genk of Arsenal.
Arsenal kan wel een streep door nu Jonker daar weg is, lijkt me. Wellicht komt er nog iets uit Genk? Volgens Het Belang van Limburg gaat Dante Vanzeir (flankspeler) verhuurd worden en is er interesse uit Nederland en België. Er zijn verder een paar youngsters mee op trainingskamp, waaronder vleugelspeler Tom Reyners (een jonge dribbelaar) en spits Adriano Bertaccini. Wellicht blijkt dat die nog niet definitief kunnen aansluiten bij de A-kern maar wil men ze door verhuur toch meer aan spelen laten toekomen? Ach... het is allemaal maar gissen natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
08 jan 2018 13:14
Dante Vanzeir zie ik graag komen, altijd een erg groot talent geweest en speelde in alle vertegenwoordigende elftallen van België tot hij ruim een jaar geleden zijn kruisbanden afscheurde. Liefst wel meteen voor anderhalf jaar huren. Heeft wel wat weg van Croux.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 jan 2018 23:04
Jim Cemint schreef :
Hill28 schreef : Hopelijk schuift er nog wat door vanuit Genk of Arsenal.
Arsenal kan wel een streep door nu Jonker daar weg is, lijkt me.
Serge vd Ban is er nog;) Maar de kans is inderdaad kleiner dan met Jonker denk ik.
Discussie gesloten.
09 jan 2018 07:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Die Vanzeir, er bekruipt me steeds een gevoel dat die Nederlandse club de moffen is. Hoop dat ik ernaast zit.
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
09 jan 2018 11:57
Mestreech1902
Senior Boarder
Ik had laatst gehoord dat Ruud Boymans zijn contract had laten ontbinden in een van die zandbakken, zou hij niet gewoon ( al is het maar een half jaar ) hier kunnen spelen..? Zou gezien zijn verleden en kijkend naar onze huidige spitsen, toch een meerwaarde zijn, ook de nodige ervaring
Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
09 jan 2018 13:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Mestreech1902 schreef : Ik had laatst gehoord dat Ruud Boymans zijn contract had laten ontbinden in een van die zandbakken, zou hij niet gewoon ( al is het maar een half jaar ) hier kunnen spelen..? Zou gezien zijn verleden en kijkend naar onze huidige spitsen, toch een meerwaarde zijn, ook de nodige ervaring
Ja, prima naam om op het forum te gooien. Gehoord dat Sanchez ook weg mag bij Arsenal, zou hij niet gewoon hier kunnen spelen?
Nee, iemand die bakken met geld in de zandbak heeft verdiend , komt echt niet voor een half jaartje gewoon voor de fun bij MVV ballen. Denk dat menig Eredivisieclub hem er graag bij heeft, zoals een Heerenveen bijvoorbeeld waar Ghoochannejhad mogelijk vertrekt.
Ik denk inderdaad of een speler die buiten de A-Kern valt van Genk/Luik en relatief jong is.
Maar dromen mag natuurlijk altijd
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
09 jan 2018 15:24
Discussie gesloten.
09 jan 2018 15:28
09 jan 2018 15:29 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Gohf schreef : Luc Mares op amateurbasis naar MVV.
www.1limburg.nl/oud-fortunees-mares-verkast-naar-mvv
Hij heeft zelfs al een eigen topic hier
Maar, Gohf... jij kent hem natuurlijk als geen ander. Ben wel benieuwd naar jouw mening. Wat is het voor een speler? Oftewel wat hebben we aan hem?
Discussie gesloten.
09 jan 2018 19:23
09 jan 2018 19:25 door Gohf.
Jim Cemint schreef :
Hij heeft zelfs al een eigen topic hier Maar, Gohf... jij kent hem natuurlijk als geen ander. Ben wel benieuwd naar jouw mening. Wat is het voor een speler? Oftewel wat hebben we aan hem?
Persoonlijk snapte ik niet zo goed waarom hij geen contractverlenging kreeg. Deed het best aardig in een ronduit matig elftal en kwam bovendien uit onze eigen jeugdopleiding. Kan zowel centraal achterin en als verdedigende middenvelder uit de voeten. Had hem graag nog erbij gehad al was het maar als back-up. Prima back up voor MVV die vrijwel niks kost en zich misschien nog wel kan ontwikkelen tot meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint
Discussie gesloten.
09 jan 2018 21:25
09 jan 2018 21:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Gohf schreef :
Jim Cemint schreef :
Hij heeft zelfs al een eigen topic hier Maar, Gohf... jij kent hem natuurlijk als geen ander. Ben wel benieuwd naar jouw mening. Wat is het voor een speler? Oftewel wat hebben we aan hem?
Persoonlijk snapte ik niet zo goed waarom hij geen contractverlenging kreeg. Deed het best aardig in een ronduit matig elftal en kwam bovendien uit onze eigen jeugdopleiding. Kan zowel centraal achterin en als verdedigende middenvelder uit de voeten. Had hem graag nog erbij gehad al was het maar als back-up. Prima back up voor MVV die vrijwel niks kost en zich misschien nog wel kan ontwikkelen tot meer.
was er ook niet ooit eens een slachterszoon (oet Meersje) waarin FSC het niet zo zag zitten...
en die us MVV-ke later aan de hand nam en tot grote prestaties leidde...
Niettemin heeft hij wel een behoorlijk aantal (uitstekende) voorgangers ...
van Colombain tot recentleijk Gommans, Tom Daemen en Güvencs
Hopelijk gaat deze jongen dezelfde weg op !
Vraag is of hij familie is van de "Marres/Mares" clan die al sinds 1905 voor us MVV-ke uitkwam...
www.marres.nl/sport.htm#voetbal
welkom Luc Mares !
Discussie gesloten.
10 jan 2018 10:17
10 jan 2018 10:21 door jeoff.
Discussie gesloten.
10 jan 2018 10:20
10 jan 2018 10:21 door Jacques.
jeoff schreef : Op de Facebook van MVV een interessante video waarin zo te zien 3 nieuwe spelers (van achteren) getoond worden?? Ik vermoed dan Mares, Moustafa, en??
www.facebook.com/mvvmaastrichtofficial/
zometeen meer... staat er
Ik waardeer je enthousiasme, maar: als ik het goed zie zijn dat van links naar rechts Koolhof, Ippel en Kostons. Is natuurlijk voor de nieuwe shirtsponsor. Rugnummers kloppen overigens totaal niet met wat die jongens normaal als rugnummer hebben.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff
Discussie gesloten.
10 jan 2018 10:21
Jacques schreef :
Ik waardeer je enthousiasme, maar: als ik het goed zie zijn dat van links naar rechts Koolhof, Ippel en Kostons. Is natuurlijk voor de nieuwe shirtsponsor. Rugnummers kloppen overigens totaal niet met wat die jongens normaal als rugnummer hebben.
haha zie het.. was net mijn post aan het bewerken met de foto
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.707 seconden